jezeli chodzi o czujnik temperatury to muszę sprawdzić bo byc moze on jest winowajcą
MAZDA MX-3 EC B6 '95 by D4NI3L
komputer jest czysty
jezeli chodzi o czujnik temperatury to muszę sprawdzić bo byc moze on jest winowajcą
jezeli chodzi o czujnik temperatury to muszę sprawdzić bo byc moze on jest winowajcą
U mnie spalanie jest identyczne i warunki tak samo, zresztą już to sprawdzaliśmy – tak jest i tyle, trzeba się przyzwyczaić

- Od: 20 lut 2011, 22:19
- Posty: 790
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX-3 1.6 DOHC
viewtopic.php?f=312&t=122675
D4NI3L napisał(a):zawsze ruszam jak temp jest 70-90 stopni
co to znaczy? czekasz aż się rozgrzeje?
trzydziech napisał(a):co to znaczy? czekasz aż się rozgrzeje?
Przeważnie

damigda napisał(a):U mnie spalanie jest identyczne i warunki tak samo, zresztą już to sprawdzaliśmy – tak jest i tyle, trzeba się przyzwyczaić
Moim zdaniem warto poszukać przyczyny. Moja EC B6D paliła w sezonie letnim ok. 7,5L/100km w cyklu mieszanym. Zimą, nocując pod chmurką, na krótkich dystansach nie przekraczałem 9-9,5L/100km. Oczywiście mówię tu o stosunkowo spokojnej jeździe na codzień + raz po raz but w podłogę.
D4NI3L napisał(a):trzydziech napisał(a):co to znaczy? czekasz aż się rozgrzeje?
Przeważnielubię usiąść w ciepłym fotelu
I to też może być przyczyną zwiększonego spalania. Owszem, zgoda przyjemnie wsiąść już do rozgrzanego, ale stojąc w miejscu też spalasz wtedy sporo benzyny, a później jak liczysz spalanie, to ta spalona na postoju benzyna też wlicza się do wyniku na "setkę" i go podwyższa.
Pozdrawiam
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):I to też może być przyczyną zwiększonego spalania. Owszem, zgoda przyjemnie wsiąść już do rozgrzanego, ale stojąc w miejscu też spalasz wtedy sporo benzyny, a później jak liczysz spalanie, to ta spalona na postoju benzyna też wlicza się do wyniku na "setkę" i go podwyższa.
dokładnie to. więc 10,5l/100km przy czymś takim wg mnie jest wynikiem ok. przejedź jeden bak/tankowanie startując od razu i zobacz
podobno normalnie spala 0,8 l/h na wolnych obrotach, w Twoim przypadku na ssaniu więc na pewno jest to większa wartość. Przy temperaturze panującej teraz na dworze będzie się na pewno nagrzewał dobre pół godziny na postoju 
Z tym się zgodze, latem rekord zamulania to 6,5 na trasie, a w mieście 8- 8,5. Spalanie na ssaniu to średnio jakieś 1,3 l/h na rozgrzanym powinno być koło 0,8, ale weź jeździj przez miasto 60'ką 
Ale kto kupuje takie auto z myślą o spalaniu ?
Problem się zaczyna gdy spalanie to 12-14![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ale kto kupuje takie auto z myślą o spalaniu ?

Problem się zaczyna gdy spalanie to 12-14
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 20 lut 2011, 22:19
- Posty: 790
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX-3 1.6 DOHC
viewtopic.php?f=312&t=122675
damigda napisał(a):Z tym się zgodze, latem rekord zamulania to 6,5 na trasie, a w mieście 8- 8,5. Spalanie na ssaniu to średnio jakieś 1,3 l/h na rozgrzanym powinno być koło 0,8, ale weź jeździj przez miasto 60'ką
Ale kto kupuje takie auto z myślą o spalaniu ?![]()
Problem się zaczyna gdy spalanie to 12-14
w sumie można zagazować
http://www.auto-gaz-serwis.com.pl/index2.html
日本の国内市場
- Od: 27 maja 2011, 01:25
- Posty: 340
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX3 1.6 SOHC viewtopic.php?f=312&t=122756
max_gd napisał(a):w sumie można zagazować
gaz do kuchenek lub zapalniczek
Też tak kiedyś twierdziłem
I wydawało mi się, że w życiu nie zmienię swojego zdania.
Jednak dobra instalacja gazowa i bezawaryjna jazda(odpukać) na LPG szybko mnie przekonały. Różnica w koszta jest oczywista. Ale to temat na dłuższe rozważania i na pewno nie w tym wątku
Jednak dobra instalacja gazowa i bezawaryjna jazda(odpukać) na LPG szybko mnie przekonały. Różnica w koszta jest oczywista. Ale to temat na dłuższe rozważania i na pewno nie w tym wątku
D4NI3L napisał(a):max_gd napisał(a):w sumie można zagazować
gaz do kuchenek lub zapalniczek
hmm... ciekawe czy kiedy dasz gaz do zapalniczki to też nie ma odcięcia

日本の国内市場
- Od: 27 maja 2011, 01:25
- Posty: 340
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX3 1.6 SOHC viewtopic.php?f=312&t=122756
lukipietras napisał(a):Też tak kiedyś twierdziłemI wydawało mi się, że w życiu nie zmienię swojego zdania.
Jednak dobra instalacja gazowa i bezawaryjna jazda(odpukać) na LPG szybko mnie przekonały. Różnica w koszta jest oczywista. Ale to temat na dłuższe rozważania i na pewno nie w tym wątku
zgadam się. No, ale każdy ma prawo do swojego zdania. Jak dla mnie w dzisiejszych czasach to tylko benz+gaz albo diesel.
W razie czego zapraszam to zrobimy Ci dobrą cenę
日本の国内市場
- Od: 27 maja 2011, 01:25
- Posty: 340
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX3 1.6 SOHC viewtopic.php?f=312&t=122756
Miażdzysz kolego, miażdzysz




cóż za retuszyk hehe, fajna fota

- Od: 20 lut 2011, 22:19
- Posty: 790
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX-3 1.6 DOHC
viewtopic.php?f=312&t=122675
Teraz dopiero zauwazyłem – gdzie jest tablica rejestracyjna? 

dobra fota
udanego sylwka! 
日本の国内市場
- Od: 27 maja 2011, 01:25
- Posty: 340
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX3 1.6 SOHC viewtopic.php?f=312&t=122756
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości