Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez CezaR83 » 29 kwi 2010, 13:33

Jeśli Rota G-Force to "Gun Metal" lub "Steel"
Grid tez raczej srebrne by ładniej wyglądały niz taka sraczka brązowa :P
weź juz lepiej czarne :P
Ostatnio edytowano 29 kwi 2010, 21:55 przez CezaR83, łącznie edytowano 1 raz
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (72/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez Adaś » 29 kwi 2010, 17:47

People_Hate_Me napisał(a):Adaś zdecydowanie szukaj Rota Grid!!
czekam na Fotki jak juz all poskładasz do kupy :)

GRIDy w interesującym mnie rozmiarze są dostępne u naszych zachodnich sąsiadów :)
CezaR83 napisał(a):Grid tez raczej srebrne by ładniej wyglądały niz taka sraczka brązowa :P

właśnie ten brąz jest super :) nietypowo, JDMowo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Beny » 11 maja 2010, 22:11

Adaś masz jakoś specialnie uszczelniony spód auta w miejscu gdzie jest stożek?Czy tylko standardowa osłona?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Adaś » 12 maja 2010, 18:18

Standardowa osłona, nie ma potrzeby, żeby ją uszczelniać, chyba że wjadę do rzeki ;)

Z nowości, dziś odebrałem suto z serwisu i w końcu ponad rok po założeniu <lol> działa klimatyzacja :D

A w garażu czekają już srogie pudełka z -30mm H&R, 4xKYB i innymi elementami zawieszenia :)

Wcześniej lub później wizyta u lakiernika do pryśnięcia nowego zderzaka, progów i dokładki MS :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 12 maja 2010, 20:45

no to nie dosc ze najszybszy kf w klubie to jeszcze bedzie jeden z ladniejszych , gratki
Pyton162
 

Postprzez andrzejq » 12 maja 2010, 20:45

No to po włączeniu klimy z KF robi się podrasowane Z5 :D Ciekawe jak siądzie u Ciebie na H&R-ach bo ja prawdopodobnie zobaczę efekt u siebie w tą sobotę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez Badyl » 12 maja 2010, 21:12

no i ja nie mogę się doczekać żeby to zobaczyć, bo i sam się do takich przymierzam
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Adaś » 12 maja 2010, 22:21

24 maja Panowie się przekonamy :) postaram się zrobić fotki przed i po w tym samym miejscu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Rafał » 12 maja 2010, 22:24

Zmierz sobie miarą odległość od rantu felgi do rantu błotnika. Ja tak zrobiłem i okazało się, że zeszła 50mm <spoko>
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez andrzejq » 12 maja 2010, 22:27

Jednego możesz być pewien – będzie twardo :D ale dotrze to do Ciebie po iluś tam km, bo na początku będziesz sobie wmawiał, że nie jest źle <lol> Mam nadzieję, że wygląd to zrekompensuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez Adaś » 12 maja 2010, 22:45

andrzejq napisał(a):Jednego możesz być pewien – będzie twardo :D ale dotrze to do Ciebie po iluś tam km, bo na początku będziesz sobie wmawiał, że nie jest źle <lol> Mam nadzieję, że wygląd to zrekompensuje :)

Teraz wcale nie jest komfortowo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez andrzejq » 12 maja 2010, 22:47

Zatęsknisz jeszcze za "Teraz" :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez People_Hate_Me » 13 maja 2010, 11:39

Adaś z niecierpliwością czekam na fotki :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Adaś » 13 maja 2010, 23:05

a przed chwilą miałbym lifting zderzaka przedniego, na 3 pasmowej Modlińskiej wskoczyło na jezdnię stado dzików!
Inwestycja w hamulce i dobre opony się opłaca! :)

5cm i miałbym dziczyznę na kolację :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez andrzejq » 16 maja 2010, 17:48

Jestem już po operacji wymiany sprężyn w swoim KF. Co tu dużo mówić, H&R dedykowane do V-ki dają radę, powinieneś być zadowolony :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez mario1616 » 19 maja 2010, 18:52

Adas robiles cos z szybkami ? Chodzi mi o to, ze u mnie wystarczy lekko podkrecic radio i slychac jakies bzyczenia, rezonanse szyb czy tam czegos w boczkach ;d
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez Adaś » 19 maja 2010, 21:21

z szybami nic nie robiłem, za to dziś w ramach ciekawostki podpiąłem jedną parę głośników pod monoblocka Solid-1, który napędza suba i muszę powiedzieć, ze jeszcze trochę mat pójdzie na wygłuszenie <lol> Masakra co robią te głośniki jak dostaną porządny zastrzyk mocy!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 24 maja 2010, 19:56

Operacja zakończona – wyszło tak jak chciałem – idealnie :D Przód usiadł tak jak powinien, a tył leciutko, zachowując idealną równowagę :D Przejechałem dziś ok 60km z nowym zawiasem i specjalnych różnic w komforcie na minus ne zauważyłem, a nawet dzięki zmianie amorów i innych części zawieszenia przejeżdżając ul.Modlińską mogę powiedzieć, że jest bardziej komfortowo, niż było do tej pory :)

Obrazek
Obrazek

Fotki przed i po :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Wielkie podziękowania dla Jaksy i ekipy za sprawne przeprowadzenie operacji :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Troll Bagienny » 24 maja 2010, 19:59

Taka wysokość powinna być standardową w BA, szczególnie w wersji V6. Zdecydowanie pozytywna zmiana <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Globy » 24 maja 2010, 20:02

Siedzi wzorowo! <faja> Z tymi pomarańczowymi kierunkami jest kozacka... A teraz jedź z Nią na myjnię :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy