Mazda 323F BJ ZM '01 podtleniona lpg :) SPRZEDANA!
Ja polecam 205/45/16 pirelli pzero nero, mam na swoich felgach letnich i są świetne. Przyczepność super,dobry komfort no i ładny wygląd
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
U mnie rozmiar dokładnie taki sam 205/45/16, da się jeździć po naszych drogach i o ile masz dobrze dobrane et felgi to na pewno nic nie obciera, teraz miałem fuldy exelero (taki zestaw kupiłem) i 2sztuki na pewno są już do wymiany, pozostałe dwie też szału nie robią... więc temat opon na lato też już chodzi po głowie.. myślałem o toyo t1r.. ale różne opinie na temat jazdy po mokrym słyszałem.. kusi mnie też jakaś yokohama.. problem tylko jak zawsze z pieniędzmi.. a znalezienie względnie dobrych używek w tym rozmiarze do łatwych nie należy ;/ jak na tą chwilę mazda na dniach ma trafić w końcu do blacharza... czekam tylko na info kiedy wstawiać
Dokładnie tak, głównie tylne błotniki 
195 mam na zimówkach na 15stce, specjalnej różnicy nie widzę (poza tym, że mniej nosi w koleinach), w spalaniu to samo i to nawet po przesiadce z 14stek 175 (zima) 185 (lato), o wiele lżejsze felgi + dobrze przeliczony rozmiar (sama wielkość koła praktycznie bez zmian), wskazania licznika takie same jak wcześniej
Dopisano 3 sty 2015, 23:48:
Dokładnie tak, głównie tylne błotniki
195 mam na zimówkach na 15stce, specjalnej różnicy nie widzę (poza tym, że mniej nosi w koleinach), w spalaniu to samo i to nawet po przesiadce z 14stek 175 (zima) 185 (lato), o wiele lżejsze felgi + dobrze przeliczony rozmiar (sama wielkość koła praktycznie bez zmian), wskazania licznika takie same jak wcześniej
195 mam na zimówkach na 15stce, specjalnej różnicy nie widzę (poza tym, że mniej nosi w koleinach), w spalaniu to samo i to nawet po przesiadce z 14stek 175 (zima) 185 (lato), o wiele lżejsze felgi + dobrze przeliczony rozmiar (sama wielkość koła praktycznie bez zmian), wskazania licznika takie same jak wcześniej
Dopisano 3 sty 2015, 23:48:
Dokładnie tak, głównie tylne błotniki
195 mam na zimówkach na 15stce, specjalnej różnicy nie widzę (poza tym, że mniej nosi w koleinach), w spalaniu to samo i to nawet po przesiadce z 14stek 175 (zima) 185 (lato), o wiele lżejsze felgi + dobrze przeliczony rozmiar (sama wielkość koła praktycznie bez zmian), wskazania licznika takie same jak wcześniej
Jeżeli chodzi o jazdę na mokrej nawierzchni to pirelli oceniam bardzo dobrze. Miałem wcześniej komplet 185/55/15 na seryjnych felgach firmy Nokian, przyczepność tragedia. Zimówki goodyear mają słabszą przyczepność w porównaniu z letnimi pirelli na deszczu przy niskiej temperaturze
Faktycznie rozmiar 205 ma to do siebie,że wciąga auto w koleiny
Faktycznie rozmiar 205 ma to do siebie,że wciąga auto w koleiny
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
No i dylemat, sprzedawać felgi z mxa w takim stanie jak są, czy dawać je do regeneracji + dokupić opony (bądź jakiś zestaw z używanymi oponami i tamte felgi na sprzedaż) i czy opony używane czy nowe... uhh
tomsimondj napisał(a):No i dylemat, sprzedawać felgi z mxa w takim stanie jak są, czy dawać je do regeneracji + dokupić opony (bądź jakiś zestaw z używanymi oponami i tamte felgi na sprzedaż) i czy opony używane czy nowe... uhh
TO chyba kwestia tego ile masz zamiar jeździć jeszcze na tych felgach bądź tym samochodem;) bo jeśli jeszcze ze 2-3 lata to dałbym je do regeneracji i nowe oponki (no chyba ze chcesz kupic inne felgi). A jeśli przewidujesz zmiane to poszukać jakichś w miare łądnych używek i tak polatać
- Od: 7 paź 2012, 17:44
- Posty: 149
- Skąd: MW/Płock/Sochaczew
- Auto: BMW E46
No z 2 lata jeszcze to to auto u mnie ma
za dużo było włożone ostatnio
jeśli znajdę jakieś ładne używki to pewnie będą, jak nie to o ile finanse pozwolą będą nowe...
Nie tyle porysowane co lakier zaczal odpadac, widac w sumie na zdjeciach, kupione byly po mega okazyjnej cenie
pojda do malowania i beda ok 
edit, dorzuciłem trochę nowszych zdjęć na 1wszej stronie, trzeba jeszcze tylko zrobić coś na zimowym setupie
edit, dorzuciłem trochę nowszych zdjęć na 1wszej stronie, trzeba jeszcze tylko zrobić coś na zimowym setupie
tomsimondj napisał(a):pojda do malowania i beda ok
Będziesz zadowolony
- Od: 7 paź 2012, 17:44
- Posty: 149
- Skąd: MW/Płock/Sochaczew
- Auto: BMW E46
obszywałem, sprawa wyglądała tak, że dogadałem się z gościem przez fejsa, przyjechał z już obszytą według moich wymagań, zdjął, założył, zabrał moją starą, cała operacja 20min
wszyscy którzy widzieli stwierdzili, że bardzo ładnie zrobiona z bardzo fajnej skóry, mam ją od marca-kwietnia i jestem mega zadowolony
no mi te sportivy trafiły się za 450zł z oponami na których przejechałem cały (dlugi, bo założone w dzień kobiet, zdjęte w pod koniec października) sezon, w tym jeszcze 2 sztuki sezon by przelatały 
myślałem o nardi ale ciężko było znaleźć w dobrym stanie, do tego jeszcze z poduszką i pilotem od radia, więc dałem spokój
myślałem o nardi ale ciężko było znaleźć w dobrym stanie, do tego jeszcze z poduszką i pilotem od radia, więc dałem spokój
No i madzia pojechała do blacharza wczoraj.. jak ja wytrzymam 1.5-2tyg bez auta....


Powiedział, że w tydzień się powinien wyrobić o ile części szybko dojdą (reperaturki ma sobie sam zamówić), ale powiedziałem, żeby się nie spieszył i może być 1.5-2 tygodnia
myślałem o nadkolach plastikowych, ale będą musiały chyba poczekać do wiosny z powodów finansowych, i tak wyszły większe koszta niż myślałem.. za to ruszy dziurkę w podłodze (mała ale jest) no i ma progi i oczywiście nadkola zabezpieczyć
ja juz mam, korozji na razie nie ma ale nie wiem sam co o nich myśleć, a raczej tym jak je zamontowanotomsimondj napisał(a):myślałem o nadkolach plastikowych,
tomsimondj napisał(a):za to ruszy dziurkę w podłodze
No i niestety ja już też przez to przeszedłem
- Od: 7 paź 2012, 17:44
- Posty: 149
- Skąd: MW/Płock/Sochaczew
- Auto: BMW E46
Ja bym nadkola plastikowe zrobił. Osobiście mam wywinięte na rant, także woda nie ma opcji dotrzeć tam, gdzie nadkole korodowało. Plastiki to tania sprawa, kwestia roboty raczej. Mi blacharz dorabiał z nadkoli od Octavii, bo podobno w miarę pasują, natomiast w POLCARze do naszej BJki były niskiej jakości.
Z ciekawości – gdzie oddałeś do blacharza, jeśli można wiedzieć? Kupowałeś reperaturki w ocynku KLOKKERHOLM czy jakieś inne?
Jeśli chodzi o oponki to ja ze swojej strony mogę polecić Yokohamy. Sam mam Yokohama C.Drive 195/50/15 (nie 195/55/15 – jak w oryginale bo były 100 zł drosze
). Przejechane mam na nich ok. 30 tys. i jakby bez śladu. Na mokrym trzymają świetnie, są w mojej ocenie ciche.
Bardzo ładny kolor tej Twojej BJki, fele też ciekawie się prezentują
Z ciekawości – gdzie oddałeś do blacharza, jeśli można wiedzieć? Kupowałeś reperaturki w ocynku KLOKKERHOLM czy jakieś inne?
Jeśli chodzi o oponki to ja ze swojej strony mogę polecić Yokohamy. Sam mam Yokohama C.Drive 195/50/15 (nie 195/55/15 – jak w oryginale bo były 100 zł drosze

Bardzo ładny kolor tej Twojej BJki, fele też ciekawie się prezentują
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Pojechała do http://autoodnowa.net/
Reperaturki zostawiłem do kupienia blacharzowi, ja nie miałem na to po prostu czasu i głowy (a on ma brać na fakturę itp, jutro może zadzwonię spytam co i jak), ma mazde (zresztą kiedyś nawet klubową) więc sądzę, że wie co kupić (zwłaszcza że w swojej to przerabiał). Kwoty za reperaturki są dość podobne, powinno być ok
Na plastiki po prostu braknie kasy teraz
z czasem może się zrobi 
Yokohamy w moim letnim rozmiarze to tylko s drive
więc powinno być jeszcze lepiej ale kwota ok 400zł za szt.... t1r 315zł.. więc może jeśli będę musiał nabyć nowe skończy się nimi, do 98km i tak powinno wystarczyć
a jak nie to używki.. i tak jeszcze felgi do malowania
Reperaturki zostawiłem do kupienia blacharzowi, ja nie miałem na to po prostu czasu i głowy (a on ma brać na fakturę itp, jutro może zadzwonię spytam co i jak), ma mazde (zresztą kiedyś nawet klubową) więc sądzę, że wie co kupić (zwłaszcza że w swojej to przerabiał). Kwoty za reperaturki są dość podobne, powinno być ok
Na plastiki po prostu braknie kasy teraz
Yokohamy w moim letnim rozmiarze to tylko s drive
Przyjechały oponki na lato
jutro jadę do wulkanizatora sprawdzić czy wszystko jest z nimi ok (bo trafiłem w fajnej cenie używane toyo t1r)
auto do obioru od blacharza w piątek lub sobotę, dzisiaj ma się ponoć malować
ponoć w podłodze trochę rdzy było ale blacharz poradził sobie z nią bez problemów
auto do obioru od blacharza w piątek lub sobotę, dzisiaj ma się ponoć malować
ponoć w podłodze trochę rdzy było ale blacharz poradził sobie z nią bez problemów
ja u siebie w BJtce z '99r. (ponoć rdzewieją mniej niż te po lifcie) robiłem nadkola tylko i to 3 bo jedno było zdrowe – przygoda jakaś poprzedniego właściciela pewnie nowy błotnik i dlatego, mechanicy zawsze się dziwili że podłoga zdrowa, opon używanych już nie kupuję bo chyba się nie znam
, 2 razy kupiłem to za pierwszym razem wulkanizator powiedział, że jak się nie chcę zabić to żebym tego na auto nie zakładał a za drugim razem zimówki okazały się mieć 4 mm bieżnika, dobrze że zima taka a nie inna...
Znam ten ból czekania na auto od lakiernika...moja miała być 3 tyg. a stała półtora miesiąca...myślałem że jajko wysiedze
Znam ten ból czekania na auto od lakiernika...moja miała być 3 tyg. a stała półtora miesiąca...myślałem że jajko wysiedze

- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 325
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości