Mazda 323F BJ ZM '01 podtleniona lpg :) SPRZEDANA!

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez dawid075321 » 2 sty 2015, 21:00

Ja polecam 205/45/16 pirelli pzero nero, mam na swoich felgach letnich i są świetne. Przyczepność super,dobry komfort no i ładny wygląd
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 12:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez tomsimondj » 3 sty 2015, 14:07

U mnie rozmiar dokładnie taki sam 205/45/16, da się jeździć po naszych drogach i o ile masz dobrze dobrane et felgi to na pewno nic nie obciera, teraz miałem fuldy exelero (taki zestaw kupiłem) i 2sztuki na pewno są już do wymiany, pozostałe dwie też szału nie robią... więc temat opon na lato też już chodzi po głowie.. myślałem o toyo t1r.. ale różne opinie na temat jazdy po mokrym słyszałem.. kusi mnie też jakaś yokohama.. problem tylko jak zawsze z pieniędzmi.. a znalezienie względnie dobrych używek w tym rozmiarze do łatwych nie należy ;/ jak na tą chwilę mazda na dniach ma trafić w końcu do blacharza... czekam tylko na info kiedy wstawiać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez Rosin » 3 sty 2015, 18:58

Myślałem o jakichś 195 ;) jak zrobie jakąś galerie to mam nadzieje pomożecie coś dobrać :P Blacharz bedzie sie zajmował tylnymi błotnikami?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2012, 17:44
Posty: 149
Skąd: MW/Płock/Sochaczew
Auto: BMW E46

Postprzez tomsimondj » 3 sty 2015, 23:48

Dokładnie tak, głównie tylne błotniki :)
195 mam na zimówkach na 15stce, specjalnej różnicy nie widzę (poza tym, że mniej nosi w koleinach), w spalaniu to samo i to nawet po przesiadce z 14stek 175 (zima) 185 (lato), o wiele lżejsze felgi + dobrze przeliczony rozmiar (sama wielkość koła praktycznie bez zmian), wskazania licznika takie same jak wcześniej

Dopisano 3 sty 2015, 23:48:

Dokładnie tak, głównie tylne błotniki :)
195 mam na zimówkach na 15stce, specjalnej różnicy nie widzę (poza tym, że mniej nosi w koleinach), w spalaniu to samo i to nawet po przesiadce z 14stek 175 (zima) 185 (lato), o wiele lżejsze felgi + dobrze przeliczony rozmiar (sama wielkość koła praktycznie bez zmian), wskazania licznika takie same jak wcześniej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez dawid075321 » 4 sty 2015, 12:22

Jeżeli chodzi o jazdę na mokrej nawierzchni to pirelli oceniam bardzo dobrze. Miałem wcześniej komplet 185/55/15 na seryjnych felgach firmy Nokian, przyczepność tragedia. Zimówki goodyear mają słabszą przyczepność w porównaniu z letnimi pirelli na deszczu przy niskiej temperaturze
Faktycznie rozmiar 205 ma to do siebie,że wciąga auto w koleiny
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 12:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez tomsimondj » 4 sty 2015, 15:38

No i dylemat, sprzedawać felgi z mxa w takim stanie jak są, czy dawać je do regeneracji + dokupić opony (bądź jakiś zestaw z używanymi oponami i tamte felgi na sprzedaż) i czy opony używane czy nowe... uhh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez Rosin » 4 sty 2015, 23:32

tomsimondj napisał(a):No i dylemat, sprzedawać felgi z mxa w takim stanie jak są, czy dawać je do regeneracji + dokupić opony (bądź jakiś zestaw z używanymi oponami i tamte felgi na sprzedaż) i czy opony używane czy nowe... uhh

TO chyba kwestia tego ile masz zamiar jeździć jeszcze na tych felgach bądź tym samochodem;) bo jeśli jeszcze ze 2-3 lata to dałbym je do regeneracji i nowe oponki (no chyba ze chcesz kupic inne felgi). A jeśli przewidujesz zmiane to poszukać jakichś w miare łądnych używek i tak polatać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2012, 17:44
Posty: 149
Skąd: MW/Płock/Sochaczew
Auto: BMW E46

Postprzez tomsimondj » 7 sty 2015, 17:18

No z 2 lata jeszcze to to auto u mnie ma :) za dużo było włożone ostatnio :) jeśli znajdę jakieś ładne używki to pewnie będą, jak nie to o ile finanse pozwolą będą nowe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez Rosin » 7 sty 2015, 18:11

No więc pozostaje kwestia finansowa jeśli dasz rade do bierz nowe, jeśli nie to szukaj jakichś sensownych używek ;) a felgi jeśli sa porysowane to w piasek potem malowanie i bedziesz zadowolony z efektu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2012, 17:44
Posty: 149
Skąd: MW/Płock/Sochaczew
Auto: BMW E46

Postprzez tomsimondj » 7 sty 2015, 19:05

Nie tyle porysowane co lakier zaczal odpadac, widac w sumie na zdjeciach, kupione byly po mega okazyjnej cenie :) pojda do malowania i beda ok :)

edit, dorzuciłem trochę nowszych zdjęć na 1wszej stronie, trzeba jeszcze tylko zrobić coś na zimowym setupie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez Rosin » 8 sty 2015, 19:00

tomsimondj napisał(a):pojda do malowania i beda ok :)

Będziesz zadowolony ;) sam miałęm kupować do siebie takie felgi jak Ty masz ale trafiły sie w miare dobrej cenie inne i wziąłem tamte ;) Kierownicę kupowales obszytą czy obszywałeś? BO znalazłem nardi torino w dobrej cenie ale do obszycia i sie zastanawiam czy brać czy nie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2012, 17:44
Posty: 149
Skąd: MW/Płock/Sochaczew
Auto: BMW E46

Postprzez tomsimondj » 8 sty 2015, 23:17

obszywałem, sprawa wyglądała tak, że dogadałem się z gościem przez fejsa, przyjechał z już obszytą według moich wymagań, zdjął, założył, zabrał moją starą, cała operacja 20min ;) wszyscy którzy widzieli stwierdzili, że bardzo ładnie zrobiona z bardzo fajnej skóry, mam ją od marca-kwietnia i jestem mega zadowolony :) no mi te sportivy trafiły się za 450zł z oponami na których przejechałem cały (dlugi, bo założone w dzień kobiet, zdjęte w pod koniec października) sezon, w tym jeszcze 2 sztuki sezon by przelatały :)
myślałem o nardi ale ciężko było znaleźć w dobrym stanie, do tego jeszcze z poduszką i pilotem od radia, więc dałem spokój :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez tomsimondj » 12 sty 2015, 00:30

No i madzia pojechała do blacharza wczoraj.. jak ja wytrzymam 1.5-2tyg bez auta.... <płacze> <cisza>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez Rosin » 12 sty 2015, 20:43

Lepiej niech dłużej potrzyma i zrobi raz a dobrze ;) mnie też blacharz pewnie będzie czekał na wiosnę :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2012, 17:44
Posty: 149
Skąd: MW/Płock/Sochaczew
Auto: BMW E46

Postprzez tomsimondj » 13 sty 2015, 00:51

Powiedział, że w tydzień się powinien wyrobić o ile części szybko dojdą (reperaturki ma sobie sam zamówić), ale powiedziałem, żeby się nie spieszył i może być 1.5-2 tygodnia :) myślałem o nadkolach plastikowych, ale będą musiały chyba poczekać do wiosny z powodów finansowych, i tak wyszły większe koszta niż myślałem.. za to ruszy dziurkę w podłodze (mała ale jest) no i ma progi i oczywiście nadkola zabezpieczyć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez Rosin » 13 sty 2015, 20:48

tomsimondj napisał(a):myślałem o nadkolach plastikowych,
ja juz mam, korozji na razie nie ma ale nie wiem sam co o nich myśleć, a raczej tym jak je zamontowano :D
tomsimondj napisał(a):za to ruszy dziurkę w podłodze

No i niestety ja już też przez to przeszedłem :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2012, 17:44
Posty: 149
Skąd: MW/Płock/Sochaczew
Auto: BMW E46

Postprzez twardy103 » 13 sty 2015, 21:42

Ja bym nadkola plastikowe zrobił. Osobiście mam wywinięte na rant, także woda nie ma opcji dotrzeć tam, gdzie nadkole korodowało. Plastiki to tania sprawa, kwestia roboty raczej. Mi blacharz dorabiał z nadkoli od Octavii, bo podobno w miarę pasują, natomiast w POLCARze do naszej BJki były niskiej jakości.

Z ciekawości – gdzie oddałeś do blacharza, jeśli można wiedzieć? Kupowałeś reperaturki w ocynku KLOKKERHOLM czy jakieś inne?

Jeśli chodzi o oponki to ja ze swojej strony mogę polecić Yokohamy. Sam mam Yokohama C.Drive 195/50/15 (nie 195/55/15 – jak w oryginale bo były 100 zł drosze <glupek2> ). Przejechane mam na nich ok. 30 tys. i jakby bez śladu. Na mokrym trzymają świetnie, są w mojej ocenie ciche.

Bardzo ładny kolor tej Twojej BJki, fele też ciekawie się prezentują :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 00:25
Posty: 689 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008

Postprzez tomsimondj » 14 sty 2015, 00:00

Pojechała do http://autoodnowa.net/
Reperaturki zostawiłem do kupienia blacharzowi, ja nie miałem na to po prostu czasu i głowy (a on ma brać na fakturę itp, jutro może zadzwonię spytam co i jak), ma mazde (zresztą kiedyś nawet klubową) więc sądzę, że wie co kupić (zwłaszcza że w swojej to przerabiał). Kwoty za reperaturki są dość podobne, powinno być ok :)
Na plastiki po prostu braknie kasy teraz :( z czasem może się zrobi :)
Yokohamy w moim letnim rozmiarze to tylko s drive :) więc powinno być jeszcze lepiej ale kwota ok 400zł za szt.... t1r 315zł.. więc może jeśli będę musiał nabyć nowe skończy się nimi, do 98km i tak powinno wystarczyć ;) a jak nie to używki.. i tak jeszcze felgi do malowania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez tomsimondj » 21 sty 2015, 21:01

Przyjechały oponki na lato :) jutro jadę do wulkanizatora sprawdzić czy wszystko jest z nimi ok (bo trafiłem w fajnej cenie używane toyo t1r)
auto do obioru od blacharza w piątek lub sobotę, dzisiaj ma się ponoć malować ;)
ponoć w podłodze trochę rdzy było ale blacharz poradził sobie z nią bez problemów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez mlodyldz » 21 sty 2015, 22:53

ja u siebie w BJtce z '99r. (ponoć rdzewieją mniej niż te po lifcie) robiłem nadkola tylko i to 3 bo jedno było zdrowe – przygoda jakaś poprzedniego właściciela pewnie nowy błotnik i dlatego, mechanicy zawsze się dziwili że podłoga zdrowa, opon używanych już nie kupuję bo chyba się nie znam :D , 2 razy kupiłem to za pierwszym razem wulkanizator powiedział, że jak się nie chcę zabić to żebym tego na auto nie zakładał a za drugim razem zimówki okazały się mieć 4 mm bieżnika, dobrze że zima taka a nie inna...
Znam ten ból czekania na auto od lakiernika...moja miała być 3 tyg. a stała półtora miesiąca...myślałem że jajko wysiedze <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 22:25
Posty: 325
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy