Poza tym dobrze, że zostaje u Ciebie.
Mazda MX-3 EC B6 '92 1.6 16v SOHC
Pamiętasz od którego koła zacząć odpowietrzanie??

Poza tym dobrze, że zostaje u Ciebie.
Poza tym dobrze, że zostaje u Ciebie.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Od najdalszego koła od zbiornika – pamiętam.
Heble zrobione. Jeszcze raz bardzo mocno odpowietrzone i działają jak należy, a nawet lepiej.
Dzisiaj autko nawoskowałem, wypolerowałem i posprzątałem w środku. Założone już zpostały blachy LU i emblemat mazda speed wylądował na miejscu oryginalnego emblematu mazdy
.
Heble zrobione. Jeszcze raz bardzo mocno odpowietrzone i działają jak należy, a nawet lepiej.

Dzisiaj autko nawoskowałem, wypolerowałem i posprzątałem w środku. Założone już zpostały blachy LU i emblemat mazda speed wylądował na miejscu oryginalnego emblematu mazdy
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
a gdzie fotki
dobrze że hample ogarnięte bo kurde strach mi było z nimi jechać
dobrze że hample ogarnięte bo kurde strach mi było z nimi jechać

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Fotek nie będzie na razie, bo nigdzie autem daleko się nie ruszam, jak ojciec nie skołuje mi zimówek, to stoi całą zimę na parkingu i dopiero na wiosnę się gdzieś przejade.
W najbliższych planach mam wymiane świec i kabli zapłonowych. Kiepsko coś pali na zimnych, podejżewam, że świece i kable są już zużyte. Kiedy wymienie tego nie wiem, oby jak najszybciej.
Znalazłem też trochę czasu więc wziąłem się za budowę skrzyneczki pod głośniki eliptyczne do bagażnika. Wspominałem, że znalazłem jakieś stare fordowskie? No to już mówie, że znalazłem. Są dość duże, więc nie wsadzę ich w miejsca głośników na tył. Taka skrzyneczka przyda się również pod inne głośniki, konstruuje ją tak aby dało radę wymienić bez problemu okablowanie i same głośniki. Póki co trzeba jakoś sobie radzić. Testowaliśmy już je. Nie gra to może jak marzenie, ale całkiem daje rade.
Koszt takiej budowy wynosi mnie 0zł bo wszystko mam w piwnicy
Mam nadzieje, że niedługo już mazda stanie na czarnych stalowych 14stkach z zimówkami. Ojciec musi się postarać tylko
A jako bonus stickery:


EDIT 30.11.2011
Dzisiaj zamontowaliśmy halogeny do auta po odnowieniu i zmianie żarówek. W prawym halogenie było multum pleśni, była włożona zwykła żarówka od stopa. 2 tygodnie się męczyłem, z tym, żeby je doprowadzić, ale już są zamontowane na aucie i świecą jak należy, obie żarówki już teraz to H3. Obwódki pomalowane na ciemny grafitowy połysk, a w środku znajduje się żółta soczewka.
Skończyliśmy dzisiaj również skrzynkę do bagażnika pod 2 eliptyczne głośniki. Teraz tylko poprowadzić okablowanie i jazda
.
Przez zimę mazda zapada w sen zimowy na blokowym parkingu. Nie będę nią jeździć ponieważ nie mam zimówek, a aktualnie nie mam niestety funduszy na zimówki, więc zdecydowałem, że przez zimę będe zbierał graty i na wiosnę ruszę na dobre. W planach jest:
-Poprawki lakiernicze i blacharskie, wraz z pomalowaniem całego auta bezbarwnym którego już nie ma. Najprawdopodniej będziemy również malować dach na czarno, ale jeszcze o tym nie jest przesądzone.
-Nowe świece i kable zapłonowe.
-Nowa końcówka tłumika która będzie cichsza.
-Sprawdzenie stanu sondy lambda i ew. wymiana
-Zmiana butków na oryginalne 15" do mx-3 5cio ramienne wraz z gumami 195/60 r16
-Wymiana głośników w skrzyni na bardziej bassowe.
-Nowe oznaczenia na klape: "Mazda" i "MX-3"
-Nowe siłowniki tylnej klapy
-No i najbardziej dotkliwe i kosztowne: przedłużenie ubezpieczenia które kończy się wraz z dniem 11.01.12
Teraz potrzebne tylko fundusze.
Plany możliwe, że będą też realizowane w zimie w ciepłym garażu. Pewne jest, ze tej zimy nie pojeżdze mazdą za dużo. Ostatni raz mam w planach nią jechać na grudniowy spot o ile warunki jezdne na to pozwolą.
EDIT 01.12.2011
Skrzynka podłączona! Gra lepiej niż się spodziewałem. Jestem bardzo zadowolony z wyglądu jak i z dźwięku
.
Fotki na dniach
.
W najbliższych planach mam wymiane świec i kabli zapłonowych. Kiepsko coś pali na zimnych, podejżewam, że świece i kable są już zużyte. Kiedy wymienie tego nie wiem, oby jak najszybciej.
Znalazłem też trochę czasu więc wziąłem się za budowę skrzyneczki pod głośniki eliptyczne do bagażnika. Wspominałem, że znalazłem jakieś stare fordowskie? No to już mówie, że znalazłem. Są dość duże, więc nie wsadzę ich w miejsca głośników na tył. Taka skrzyneczka przyda się również pod inne głośniki, konstruuje ją tak aby dało radę wymienić bez problemu okablowanie i same głośniki. Póki co trzeba jakoś sobie radzić. Testowaliśmy już je. Nie gra to może jak marzenie, ale całkiem daje rade.
Koszt takiej budowy wynosi mnie 0zł bo wszystko mam w piwnicy
Mam nadzieje, że niedługo już mazda stanie na czarnych stalowych 14stkach z zimówkami. Ojciec musi się postarać tylko
A jako bonus stickery:
EDIT 30.11.2011
Dzisiaj zamontowaliśmy halogeny do auta po odnowieniu i zmianie żarówek. W prawym halogenie było multum pleśni, była włożona zwykła żarówka od stopa. 2 tygodnie się męczyłem, z tym, żeby je doprowadzić, ale już są zamontowane na aucie i świecą jak należy, obie żarówki już teraz to H3. Obwódki pomalowane na ciemny grafitowy połysk, a w środku znajduje się żółta soczewka.
Skończyliśmy dzisiaj również skrzynkę do bagażnika pod 2 eliptyczne głośniki. Teraz tylko poprowadzić okablowanie i jazda
Przez zimę mazda zapada w sen zimowy na blokowym parkingu. Nie będę nią jeździć ponieważ nie mam zimówek, a aktualnie nie mam niestety funduszy na zimówki, więc zdecydowałem, że przez zimę będe zbierał graty i na wiosnę ruszę na dobre. W planach jest:
-Poprawki lakiernicze i blacharskie, wraz z pomalowaniem całego auta bezbarwnym którego już nie ma. Najprawdopodniej będziemy również malować dach na czarno, ale jeszcze o tym nie jest przesądzone.
-Nowe świece i kable zapłonowe.
-Nowa końcówka tłumika która będzie cichsza.
-Sprawdzenie stanu sondy lambda i ew. wymiana
-Zmiana butków na oryginalne 15" do mx-3 5cio ramienne wraz z gumami 195/60 r16
-Wymiana głośników w skrzyni na bardziej bassowe.
-Nowe oznaczenia na klape: "Mazda" i "MX-3"
-Nowe siłowniki tylnej klapy
-No i najbardziej dotkliwe i kosztowne: przedłużenie ubezpieczenia które kończy się wraz z dniem 11.01.12
Teraz potrzebne tylko fundusze.
Plany możliwe, że będą też realizowane w zimie w ciepłym garażu. Pewne jest, ze tej zimy nie pojeżdze mazdą za dużo. Ostatni raz mam w planach nią jechać na grudniowy spot o ile warunki jezdne na to pozwolą.
EDIT 01.12.2011
Skrzynka podłączona! Gra lepiej niż się spodziewałem. Jestem bardzo zadowolony z wyglądu jak i z dźwięku
Fotki na dniach
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Czas na fotki.
Halogeny wyczyszczone z syfu, pleśni kamienia i wszystkiego tego g***a, pomalowane jak wspominałem na szary połysk
Tak wyglądają:

Tak teraz świecą:

Skrzynka:

Na razie stare głośniki z forda. W jednym trochę membrana skakała, dlatego jest dociśnięty lekko watą. Jak znajdą się fundusze będzie też i potężniejsza moc, ale i tak odziwo dają rade bardzo fajnie
.
I podkładki klubowe na miejscu:

No i teraz mazda zapada w sen zimowy
. Jedyne czynności jakie będa wykonywane, to odśnieżanie i odpalanie samochodu. Ew. jakieś drobne wymiany w cieplejsze dni. Czekamy do wiosny, bo szykuje się sporo zmian, zobaczymy ile z tego wyjdzie.
+ Wielkie podziękowania i pokłony w storne kolegi Łukasza (lukipietras) za wymianę w której uzyskałem prawie nowiutkie emblematy MAZDA i MX-3
Halogeny wyczyszczone z syfu, pleśni kamienia i wszystkiego tego g***a, pomalowane jak wspominałem na szary połysk
Tak wyglądają:
Tak teraz świecą:
Skrzynka:
Na razie stare głośniki z forda. W jednym trochę membrana skakała, dlatego jest dociśnięty lekko watą. Jak znajdą się fundusze będzie też i potężniejsza moc, ale i tak odziwo dają rade bardzo fajnie
I podkładki klubowe na miejscu:
No i teraz mazda zapada w sen zimowy
+ Wielkie podziękowania i pokłony w storne kolegi Łukasza (lukipietras) za wymianę w której uzyskałem prawie nowiutkie emblematy MAZDA i MX-3
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
hoho ładna zabudowa tylko trochę te zszywki plusa efekt plany na wiosnę widzę misterne
oby tak dalej.... wiesz, że jak coś to służę pomocną dłonią

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
jarsoN napisał(a):Wielkie podziękowania i pokłony w storne kolegi Łukasza (lukipietras) za wymianę w której uzyskałem prawie nowiutkie emblematy MAZDA i MX-3

Jaki wymiar mają te eliptyczne głośniki? 6x9?? Jeśli tak to coś tam u mnie w garażu chyba zalega, jakieś sony czy jvc, musiałbym sprawdzić.
Raczej chyba standardowe. Na pewno da rade zamontować większość elips, bo robiliśmy otwory tak żeby się dało
.
Ja też przwiduje dopiero na wiosnę. Trzeba będzie pomalować, bo pod starymi emblematami jest tylko podkład
Wszyscy wrzucają zdjęcia swoich samochodów na setupie zimowym, do tego stopnia, że poczułem się gorszy. Też dam, a co!

Moim setupem zimowym jest to miejsce parkingowe do marca
Ja też przwiduje dopiero na wiosnę. Trzeba będzie pomalować, bo pod starymi emblematami jest tylko podkład
Wszyscy wrzucają zdjęcia swoich samochodów na setupie zimowym, do tego stopnia, że poczułem się gorszy. Też dam, a co!

Moim setupem zimowym jest to miejsce parkingowe do marca

Ostatnio edytowano 2 lut 2012, 23:54 przez jarsoN, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
jarsoN napisał(a):Jak dorwe jakieś lepsiejsze pieniądze to na pewno kupie podobny wzór. Zawsze lubiłem cienkie szprychy gesto ułożone
to może nie Xylo tylko AEZ Valencia lub AEZ Valencia Dark?

Valencia:
http://www.nakole.pl/foto/szef-salonu-p ... lencia.jpg
Valencia Dark:
http://www.nakole.pl/foto/szef-salonu-p ... a-dark.jpg
*wstawiłem linki bo foty dużo ważą. jak wstawiasz swoje foty to najlepiej zmniejszaj bo długo się ładują i spowalniają działanie strony przez co źle się czyta/ogląda Twój temat.
autko ładne i widać że przy nim dłubiesz, mam kilka uwag np do skrzynki w bagażniku ale rozpiszę się więcej jak poprawisz foty bo nie da się przeglądać przez te foty

Super się prezentuję.
Też muszę przeczyścić halogeny :/
Rdza
Też muszę przeczyścić halogeny :/
Rdza
Leasing samochodów dla firm http://www.twoj-leasing.pl/
- Od: 30 gru 2011, 18:36
- Posty: 86
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda Mx3 1.6 16V DOHC '96
Tak więc witam Was już bliżej wiosny w odświeżeniu tematu. Samochód żyje i w sumie ma się dobrze, przez zime jak wiecie (albo i nie) nie używałem go, poniewaz nie miałem opon ziomowych, a może to i lepiej. Oszczędziłem sobie zapewne dużo nerwów z porannym odpalaniem i skrobaniem
.
Nie ważne, w każdym bądź razie przerz zime nie obeszło się również bez komplikacji. Złamałem kluczyk podczas próby otwarcia samochodu, kawałem kluczyka został neistety w zamku... Na szczęście udało mi się go wyciągnać.

Moje zdenerwowanie sięgneło zenitu ponieważ nie miałe zapasowego kluczyka. Po wyjęciu złamanego kluczyka z zamka od razu skierowałem sie do zegarmistrza który okazał się również kluczmistrzem
. Poskładał mi ładnie kluczyk złamany do kupy i dorobił dwa nowiutkie kluczyki. Wszystko działa jak nalezy więc wielkie gratki dla niego
.
W wielkie mrozy nie obeszło się również z problemami z akumulatorem który kompletnie się rozładował, do tego stopnia, że nawet nie pokazywały się kontrolki na zegarach. Klemy również kompletnie zaśniedziały, więc wywaliłem je i wstawiłem nowe. Akumulator naładowałem prostownikiem i odpaliłem przy -19. Jestem zadowolony bo po prawie 3 tygodniach nie odpalania mazda odpaliła praktycznie na dotyk, bez żadnego dławienia się, ale zakopciła aż miło.
Dzisiaj korzystając z lepszej pogody również naprawiłem stacyjkę. Miałem mianowicie taki problem, że nie mogłem odpalić normalnie samochodu, musiałem docisnąć kluczyk. Problemem okazała się ta tylna plastikowa 'kostka' w którą wpina się dwie kostki. Tutaj wielkie podziękowanie dla Forisa, za oddanie zapasowej stacyjki, dzięki której mogłem to wymienić i zacząc odpalać mazdę normalnie, bez dociskania
Przez ferie również pracowałem nad pomalowaniem lotki na klapę od v6, tutaj podziękowanie dla Karola (i-rokeza) za oddanie lotki, którą zawsze chciałem mieć, a nie udało mi się jej zdobyć. Niestety lotka była koloru czarnego, więc musiałem ją pomalować. Więc wziąłem się do roboty:
Zmatowiłem powierzchnie i odtłuściłem

Położyłem podkłady do plastiku i pod bazę

No i bazę

Niestety nie jestem zadowolony z położenia bazy, rozlałem za bardzo i porobiły się zacieki. Będę musiał ję zeszlifować i spolerować. Na razie czekam na papier o odpowiedniej gradacji.
Czekam tylko na wiosnę pełną gębą i kolejne mody zagoszczą, a będzie ich na prawdę sporo. Do tego mam fajny pomysł na sesje
. Gratuluje Ci jeżeli przeczytałeś to do końca
, przepraszam za jakość fotek.
Kontynuujemy modzenie przy maździe, kontynuuje temat i mam nadzieje, ze wszystko będzie zgodnie z założeniami czego życze Wam i sobie w sezonie 2012.
Nie ważne, w każdym bądź razie przerz zime nie obeszło się również bez komplikacji. Złamałem kluczyk podczas próby otwarcia samochodu, kawałem kluczyka został neistety w zamku... Na szczęście udało mi się go wyciągnać.

Moje zdenerwowanie sięgneło zenitu ponieważ nie miałe zapasowego kluczyka. Po wyjęciu złamanego kluczyka z zamka od razu skierowałem sie do zegarmistrza który okazał się również kluczmistrzem
W wielkie mrozy nie obeszło się również z problemami z akumulatorem który kompletnie się rozładował, do tego stopnia, że nawet nie pokazywały się kontrolki na zegarach. Klemy również kompletnie zaśniedziały, więc wywaliłem je i wstawiłem nowe. Akumulator naładowałem prostownikiem i odpaliłem przy -19. Jestem zadowolony bo po prawie 3 tygodniach nie odpalania mazda odpaliła praktycznie na dotyk, bez żadnego dławienia się, ale zakopciła aż miło.
Dzisiaj korzystając z lepszej pogody również naprawiłem stacyjkę. Miałem mianowicie taki problem, że nie mogłem odpalić normalnie samochodu, musiałem docisnąć kluczyk. Problemem okazała się ta tylna plastikowa 'kostka' w którą wpina się dwie kostki. Tutaj wielkie podziękowanie dla Forisa, za oddanie zapasowej stacyjki, dzięki której mogłem to wymienić i zacząc odpalać mazdę normalnie, bez dociskania
Przez ferie również pracowałem nad pomalowaniem lotki na klapę od v6, tutaj podziękowanie dla Karola (i-rokeza) za oddanie lotki, którą zawsze chciałem mieć, a nie udało mi się jej zdobyć. Niestety lotka była koloru czarnego, więc musiałem ją pomalować. Więc wziąłem się do roboty:
Zmatowiłem powierzchnie i odtłuściłem

Położyłem podkłady do plastiku i pod bazę

No i bazę

Niestety nie jestem zadowolony z położenia bazy, rozlałem za bardzo i porobiły się zacieki. Będę musiał ję zeszlifować i spolerować. Na razie czekam na papier o odpowiedniej gradacji.
Czekam tylko na wiosnę pełną gębą i kolejne mody zagoszczą, a będzie ich na prawdę sporo. Do tego mam fajny pomysł na sesje
Kontynuujemy modzenie przy maździe, kontynuuje temat i mam nadzieje, ze wszystko będzie zgodnie z założeniami czego życze Wam i sobie w sezonie 2012.
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
bazę czy akryl? bo jak bazę to jeszcze klar trzeba kłaść.
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
przeczytałem do końca dobrze że stacyjkę ogarnąłeś bo następny klucz by poszedł...
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Oj te klucze przy tej generacji są słabe,czy to był oryginał?Ja ze swoją też miałem ten problem,chyba ze trzy dorabiałem
tak pozatym to bardzo fajniutka mazdenia 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Raczej był to kluczyk dorabiany. Słabe są, tutaj Ci przynam racje, dlatego psotaram się również centralke z pilota założyć
.
No przy Twoich próbach odpalenia to na pewno
black_pablo napisał(a):przeczytałem do końca dobrze że stacyjkę ogarnąłeś bo następny klucz by poszedł...
No przy Twoich próbach odpalenia to na pewno
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Mój brat też ma mx-3 z dorabianymi kluczykami,ale one są jakościowo duże lepsze niż te co ja miałem 
h czyżby kolega nie miał wyczucia w rękach?
jarsoN napisał(a):black_pablo napisał(a):przeczytałem do końca dobrze że stacyjkę ogarnąłeś bo następny klucz by poszedł...
No przy Twoich próbach odpalenia to na pewno


- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
jarsoN napisał(a):hahahah czyżby kolega nie miał wyczucia w rękach?
jarsoN napisał(a):To trzeba było zobaczyć
nie ma opierdalnia trzeba stejki wiper... siła

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości