Mazda MX-3 V6 wracamy do serii.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez faflak » 22 lut 2023, 00:01

Bez silencera nie pojeździsz :D tzn do pierwszej kontroli :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez freestylee » 22 lut 2023, 23:40

faflak napisał(a):Bez silencera nie pojeździsz tzn do pierwszej kontroli

Ej, nawet tak nie mów :P
Nie no poważnie , zobaczymy na ile będzie głośno , kat i środek zostają na swoim miejscu bo mnie tłumikarz sprowadził na ziemię że dźwięk V6 popsuję na pełnym przelocie,i faktycznie może być już problem z policją bez wkładki :D <czarodziej>

Jak będzie za głośno , to wkładka ratunkiem, a fi 100 na spoty/zloty zostanie i wieczorne śmiganie po wioskach <serduszka>
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 27 lut 2023, 19:41

Dobra , lecimy dalej.
Mazda dziś oddana do tłumikarza :D
No i tak....
WyFuk! – siedzi!
Tu wrzucam link ,bo samego filmu nie mogę coś dodać do posta.
:D :D :D :D
https://youtube.com/shorts/6ZZ4Z9EknLE?feature=share
:D :D :D :D
Z wkładką jest ciszej niż na RM Motor's + TwinLoop (dobre w trasy) , bez zaczyna się <czarodziej>
Jest ''głośno'' lekko mówiąc i słyszalne to auto , ale też nie tak że drze się jakby miało być wyłapane przez patrol drogówki.
Załączniki
333508901_1599197697262546_5510115076707362102_n.jpg
Odbiór ze silincerem od tłumikarza który był zadowolny z efektu na wkładce (bez nie sprawdzał ;) ) .
334007753_132937746361891_7070069749682608997_n.jpg
Pierwsze po przyjeździe do domu , demontaż wkładki i wsadzenie jej do auta na zaś :P
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 4 mar 2023, 00:24

Dziś zrobiłem... krok wstecz <co?>
Wleciała przelotnie org. lotka z V6.

I tak w sumie, o ile duża płetwa była kontrowersyjna... to na małej lotce to auto straciło cały urok.
A wy jak myślicie? :)

No ale żeby nie było , mam w planie przygotować tą płetwę do stanu takiego wizualnie żeby można było to polakierować i wsadzić na auto znów , oraz pęknięciami się zająć. :)
Załączniki
334879509_589552096407084_7570511876702114635_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez Kubus88 » 6 mar 2023, 17:51

freestylee napisał(a):I tak w sumie, o ile duża płetwa była kontrowersyjna... to na małej lotce to auto straciło cały urok.
A wy jak myślicie?


Tobie ma się podobać. Dla mnie teraz lepiej.
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2019, 20:21
Posty: 132 (4/2)
Skąd: okolice Radomia
Auto: XEDOS9'99

Postprzez Neonixos666 » 6 mar 2023, 18:37

moim zdaniem na dużej lotce wygląda spoko ale ta mała to klasyk i lepiej komponuje się z linią
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez freestylee » 16 mar 2023, 01:05

Wczoraj miałem wyjazd dość kawałek bo 900-1050km +/– , i padło że jedziemy Mx-3 w 3 osoby w trasę po kraju <rotfl>
Silincer założony , można gonić.
I dawno nie jeździłem autem po trasie ,ale coś jest nie do końca jak powinno być z zawieszeniem..
Wczoraj wiało dość mocno ,ale mimo obniżenia i 3 osób na pokładzie...
Auto myszkowało przy wyprzedzaniu tria , czy wyjazdu z za ekranów na S'kach.
Muszę odwiedzić SKP na dokładne sprawdzenie zawieszenia dokładne.
Wcześniej była przyjemność z jazdy ,a nie walka o tor jazdy... <dupa>

Spalanie
Spalanie LPG ok 11.5L-12L w trasie przy nie oszczędzaniu , choć to nie do końca wiarygodne , bo raz do butli wchodziło 33l a następnym prawie 39l... w ciągu jednego dnia (markowe stacje) Ale tak było od ostatniego tankowania , może syfu jakiegoś gdzieś zalało bo z każdym tankowaniem wraca poziom tankowań do tego co wlewało się wcześniej.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 12 kwi 2023, 21:45

Ostatnio mało się dzieje , Mazda więcej stoi i jest przestawiana po podwórku.. :|
Wczoraj wyszabrowałem z auta mgły przód bo jedna regulacja była obrobiona, a i sam lakier po 4 latach zaczął być rudy miejscami.
Zrobione-
Malowanie piór wycieraczek Czarny Mat
Malowanie podszybia Czarny Mat
Rozebranie halogenów i naprawa regulacji wysokości świecenia/5 z 6 śrub urwana :P ,rozwiercenie śruby regulacji wysokości i zostąpieniem jej pasującą śrubą z podkładką. + malowanie Czarny Mat
Zostało je wyregulować przed ścianą w nocy ;)

Przy okazji sprawdziłem ładowanie które wynosi –
14.45v
Po rozgrzaniu
14.30v
Czyli po prawie 5 latach alternator po regeneracji za ok 220zł nadal daje radę :)
Załączniki
339755072_895470854864888_7884990480471170157_n.jpg
Miały być żółte , ale folie ciężko będzie ładnie położyć..
339869192_140614425641339_4398846225107025957_n.jpg
339915884_523277679982817_741650524666118981_n.jpg
I zostaje seria.
339926695_252487003804848_3537872953265997096_n.jpg
Podszybie pomalowane ;)
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 17 kwi 2023, 22:04

Dziś w wolnej chwili zawitałem na ścieżkę SKP oraz coś dłubałem :)
SKP jeździłem po okolicy gdzieś gdzie nie będzie kolejki na 1h.. :|
Dobra trafiłem , sprawdzamy zawias – 100% sztywne wszystko.

Zauważył diagnosta że po 4 latach pękła lekko osłona przegubu zew. i w 2 miejscach widać że smar poleciał – świeży temat.

Wykręciłem świece po ok 1400-2000km (nie wiem ile dokładnie)
Świece ok ,ale wykręciłem zmniejszyć przerwę z 1.1 na 0.8 pod LPG.
No i zaczyna się jazda... :|
Na LPG spora poprawa,ale nadal nie to, Przymulanie/lag w obrotach etc.
PB i tu się robi ciekawie... mazda miała problemy od dłuższego czasu na wolnych chodziła bo chodziła ,ale po zmianie przerwy chodzi na rozgrzanym jak potłuczona/wypada zapłon itp.. <co?> <płacze>
I tu nie wiem co jej dolega... przełączając na LPG nagle obroty oraz kultura pracy wraca na swoje miejsce (mimo że wymaga jeszcze regulacji ta instalacja)..
Załączniki
341163057_6128226187298027_8000439813116654009_n.jpg
świeczki
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez piwo » 18 kwi 2023, 05:52

moze zaplon masz przestawiony na aparacie? skrocenie przerwy to tez zmiana kata wyprzedzenia zaplonu bo iskra pojawia sie wczesniej. moze pogmeraj aparatem w lewo prawo i zobacz czy jest lepiej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4734 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez freestylee » 19 kwi 2023, 22:10

Temat benzyny..
Chciałem sprawdzić sondy, ale wydają się działać obie ok.

Przerywnikiem...
Wymieniłem wczoraj podświetlenie tablicy tył z modułów LED na pasek ledowy – Mam nadzieję że poświeci dłużej niż moduły , oraz że nie daje za dużo światła :D

LPG:
W związku z niepowodzeniami na tle PB , postanowiłem pomęczyć gt10r5 :)
Psst... Tu wielkie podziękowania dla Michała za staranie się opanować tej instalacji.. Co tu dużo mówić.. <czarodziej> wśród osób znających się na LPG i to w dodatku stojąc furę zdalnie , walcząc z moim nie zdecydowaniem czy było lepiej czy nie, oraz ruchem wokół przy strojeniu. SZACUN! :)

Lapka już miałem , kabel do LPG też , także jeszcze się zgadać co do czasu i wycieczka w poszukiwaniu zasięgu :P :P (25km od domu udało się normalnie stroić <jupi> )

Po strojeniu nie ma porównania , mazda praktycznie jeździe bardzo podobnie jak na PB. <czarodziej>
Dziś idąc za ciosem strojenia , postanowiłem kupić dysze kierunkowe i je zmienić , dwie poszły gładko ,w tej ze słabym dojściem zrypał się gwint... <dupa> po godzinie udało się naprawić i wkręcić wkrętkę kierunkową , czyli 3/6 było późno i trzy najgorsze zostawiam na jutro – będę próbował je zmienić (ale łatwo nie będzie bez ściągania kolektora z auta...

Do tego kupiłem nowe filtry LPG bo ostatnio były zakładane przy montażu czyli ok 7-8kkm temu .

Po nocy po odpaleniu nadal występował problem '' laga '' ale Michał podziałał w tym kierunku i będziemy obserwować , Ale tu daję pole tobie gt10r5 do wypowiedzi ;P


Choć chyba zbliża się mniej przyjemna cześć całej ''zabawy'' ,a zmierzyć kompresję....
C.D.N
Załączniki
341121140_6313836845341996_2217104175416324910_n.jpg
;)
328992165_1657617234686011_1779808437941318184_n.jpg
Kable wypuszczone , można jechać polować na zasięg ;)
341160345_1520064711730340_3713967738316486414_n.jpg
Dziś wkrętki kierunkowe vs jedna z 6 które były zwykłych.
341251940_586066976828037_861314558611651230_n.jpg
Wieczorne dostrajanie
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 19 kwi 2023, 22:15

A podobno na forum to tylko dla pieniędzy jestem :D

Trochę kolega ma pecha co do majstrów od gazu bo co kolejny to lepszy. Samochód gubi poprawny odczyt obrotów.to zróbmy korektę (mieszanki) od obrotów i powiedzmy klientowi, że szarpie bo wina Tuska. <oczko>
Jeszcze parę mankamentów będziemy musieli wyeliminować jak za duże dysze, czy poprawny odczyt obrotów. no ale już powinno to jechać sensownie na gazie.

Ps. Strojone bez afru, bez lambdy, bez tygodniowego zbierania map. No przecież tak się nie da <glupek2>
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 13:28
Posty: 309 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 20 kwi 2023, 22:48

Idąc za ciosem i namową zmierzyłem kompresję , i ogólnie ciężko mi się odnieść trochę bo krótka metalowa rurka do pomiaru lekko się zepsuła przy 4 próbie.
Na gumowej wkrętce i przedłużce wyniki są takie:
Cyl. KG/M2
1. 9
5. 10
6. 10/ +/-12- na rurce metalowej mierząc
4. 10
2. 10 / +/– 12- na rurce metalowej mierząc
3. 10 / +/– 12 – na rurce metalowej mierząc
Ciężko mi się odcieniść na teraz do tego , muszę coś zmajstrować co będzie bardziej wiarygodne.
Za to te na gumowej łączce wkręcanej w gniazdo świecy z każdym razem były identyczne (3 próby robiłem w sumie każdego cyl.)

Temat LPG i zmiany 3 wkrętek, jutro postaram się wrócić do tego co było tzn zwykłe wkrętki bo mazda dostała żabki w okolicach 4 tyś obr. :| Tyle roboty i latania po okolicy za wkrętkami , na ten moment na nic. :(
Próbowałem też podmienić wkrętki z tyłu kolektora , i może dało by się to zrobić na aucie , ale są one pod dość sporym kątem i dość nisko – kierunkowa wkrętka mogła by walić w ściankę (tyle z teorii mojej jak kolektor jest na aucie)

Plan, na ten moment wrócę do tego na czym mazdę stroił Michał czyli zwykłych wkrętkach.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 25 kwi 2023, 22:30

Wkrętki przekręcone,Mazda zap... jak przy strojeniu przez MICHAŁA! :D :D :D
Śmiga aż miło :)
Spalanie spadło ,ale jeszcze za mało KM zrobione ,żeby chwalić,bo noga ciężka teraz <czarodziej> . :D


Niedługo jakieś nagrywki z jazd wpadną ;P
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 1 maja 2023, 23:12

W wolnej chwili działam coś z lotką tył , co by jednak wróciła na auto :)
I teraz sam nie wiem , malowanie tego z puchy wyjdzie raczej słabo :|
Rozsądek by mówił oddać to lakiernikowi , rzeczywistość jest taka że idealna ona nie jest, sam nie wiem jak to rozegram jeszcze.

A dziś wycieczka ,a przejazdem wjazd na dość znaną miejscowe :D
Załączniki
341920326_269626082078439_2331884189701586704_n.jpg
340827754_1333026033927148_2128700165521997992_n.jpg
Tu najbardziej widać nie dobrany lakier względem org. SQ ;/ Razi mnie osobiście ,mocno.
340841229_577833164155173_1252045499980965441_n.jpg
A ta fota mi najbardziej siada :P
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez faflak » 4 maja 2023, 14:33

Jak nie czujesz się na siłach nie masz kompresora, pistoletu to oddaj do lakiernika. ale w sumie możesz kupić podkład z grubym ziarnem co dużo wybaczy w sprayu np novola szpachel lakier i jazda to proty płaski element. tylko określ co potrzebujesz czy bazę w klar czy bez ;) do takiej zabawy to lekko w spray z 0,25l
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez freestylee » 16 maja 2023, 21:01

344550943_1929974380703514_1376019050627954263_n.jpg
płyn niby kolor wody,ale był czerwony/różowy lany 3msc temu przy okazji wymiany termostatu.. Ale ten syf..
344550943_1929974380703514_1376019050627954263_n.jpg
płyn niby kolor wody,ale był czerwony/różowy lany 3msc temu przy okazji wymiany termostatu.. Ale ten syf..
344552116_266228755853461_8270107837888048569_n.jpg
faflak napisał(a):Jak nie czujesz się na siłach nie masz kompresora, pistoletu to oddaj do lakiernika. ale w sumie możesz kupić podkład z grubym ziarnem co dużo wybaczy w sprayu np novola szpachel lakier i jazda to proty płaski element. tylko określ co potrzebujesz czy bazę w klar czy bez ;) do takiej zabawy to lekko w spray z 0,25l


Lakierowanie zostawiam na ten moment.. , w skrócie wyszło źle, nawet bardzo źle.
Podkład + baza po tyg. paznokciem można było ściągać lakier <płacze>
Cóż , ogarniemy jak będę miał czas, lusterko wyszło 3.5/5 na ten moment. :)

A wczoraj mazda zrobiła szybką trasę wylot ok 530km , u celu zrobiłem małe zakupy , olej,filtr,płukanka Xado na której zrobiłem do teraz ok 360km (wersja na której można jeździć), do tego domówiłem płukankę Archoil AR2820 która ma być jutro. Doleję ją do tego , i zmienię olej.

A dziś , dokupiłem płukankę do układu chłodzenia która ma pozbyć się Kamienia kotłowego i syfów , i tutaj też ryzykuję , ale nie wlałem tego na 5-10min, tylko zostawię na kilka dni , dziś zrobiła ok 30-40km na tej płukance . Zapach samej płukanki inny niż wszystkie , dość mocna chemia.

Żeby zalać płukankę musiałem upuścić trochę płynu , no i syf jednym słowem , a zlałem ok 0.6l może...
Załączniki
344533455_756193542913385_8378208184906609412_n (1).jpg
344570637_583670163874803_3267432802578928003_n.jpg
A lejemy to
344574323_1273348740285777_3228400810195528025_n.jpg
;)
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 17 maja 2023, 23:17

345159179_788559052670884_4343745491851629783_n.jpg
Tak zasysało węża przy nie sprawnym korku ciśnieniowym zimą , on sam był miękki... zostawiłem go , to był błąd..
No ,ten podziało się dziś źle.
Miałem zmienić olej , no i pojechałem odebrać płukankę, i rozgrzać olej. Luzik nie ? <co?>
Ta,paczkę odebrałem , zrobiłem z 6km, i przy dojeźdzaniu do domu smród tej płukanki do chłodnic , mówię wyjeb** nagrzewnicę <dupa>
Dojechałem bo miałem z 600m do domu pędem.
Wysiadam a z pod maski dymy.... otwieram i co ?


Czy płukanka się przyczyniła do tego? Nie wiem.
Wąż org. 30 lat , 280kkm przelatał , w środku rudy, oraz żaba straszna ,po rozgrzaniu widać było że puchł zanim went. się nie załączył. Tyle że dziś ona ledwo się dogrzała tak naprawdę na przestrzeni tych 8-10km.. <oczy>
Cóż , jak wczoraj pisałem , na własną odpowiedzialność zostawiłem płukankę, może mam za swoje ,może to fart że nie dwa dni temu 250km od domu nie strzelił.. w nocy w trasie gdzieś. :| :|


Jutro jak chęci pozwolą podejście nr.2 do wymiany oleju... tu już nie kombinuję, wleje na 1h na wolnych i zleję. Znów zalewał będę Valvo Max life 5w40 .
Załączniki
344962550_786709119444419_8353562636773255493_n.jpg
A mogłem go wymienić w zimę jak go zasysało ;(
345020980_1594968610983455_3572474683197510890_n.jpg
wszystko mokre.... płyn + płukanka dość mocna chemia po zapachu...
345140294_1186146685402388_9162540276643620617_n.jpg
i tu pogoniłem do dwóch rolniczych , i w ciągu 2h usprawniłem auto... Zalana wodą demi. do teraz 40km zrobiła, mam nadzieję że motor się nie przegrzał , bo para z pod maski poszła dopiero jak stanąłem..
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 31 maja 2023, 11:13

Aktualizując,wąż z Andori daje radę :) Choć nadal zalana woda destyl.
Mazda tydzień temu dostała dodatkowo płukankę z Archoil na której pochodziła z godzinę + 5w40 maxlife .
Udało mi się kupić nową lotkę na klapę ,ale nie jest kolorowo , bo 5cm jest za mała , ogólnie pasuje ale trzeba ją dobrze naciągnąć i powiercić dziury nowe w klapie bo jest inna trochę niż ta stara .. :P

Przy okazji tydzień temu umówiłem się na przyciemnienie szyby tył , rozważałem 80% lub najciemniejszą ,wybór był oczywisty <serduszka>
I tu mały dodatek , przy okazji szyby stwierdziłem że może zrobimy pasek na szybkie skoro oryginalnie nie ma <rotfl>
Chodzi mi po głowie jeden pomysł ,ale jak wyjdzie to się okaże niebawem , chodzi o zmianę koloru maski/dachu folią – materiał już mam ;)
A poza tym auto robi 300-600km tygodniowo , spalanie LPG na poziomie +/– 11l/100km <faja>

Dopisano 31 maja 2023, 20:51:

Wolne popołudnie to tak ,
Lotka na miejscu , jeszcze nie docelowym bo muszę z prawej strony z otworu zrobić fasolę żeby o ok 1cm przesunąć lotkę.. bo nie leży idealnie jeszcze ,ale dobrze że teraz a nie po lakierowaniu bo ze 30 razy ją targałem na przymiarki na auto, na ten moment przykręcona niby na gotowo jak ma być , trzeba tylko ciut przesunąć :)
Tutaj próby oklejenia maski folią ,ciężki temat ,zobaczę jak za dnia to wyszło bo dość ciężko się te tanie folie układają :|
Załączniki
350354875_645868787389909_502462800812804243_n.jpg
349228681_574981054762494_6451909618624467531_n.jpg
350270919_796356102194545_8390312643397325682_n.jpg
350267778_1290489551904312_4869544341616905504_n.jpg
350362116_260673096628973_1049051343811166449_n.jpg
bez komentarza jakość tych laminatów i spasowanie..
350357009_262506226334811_8972812045294250787_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 1 cze 2023, 20:38

Oceńcie sami. :)
Ciekawe ile osób tu zagląda , o paru wiem. FB powoli zjada forum mam wrażenie.., zresztą post niżej z 323 BG było mówione już o tym <oczy>
Załączniki
350193586_6114599851990863_8666113675919608557_n (1).jpg
350370311_206068415632655_2435542758449525329_n.jpg
to burd te ciapy ;)
349033253_1690461698141554_6105444983502260771_n.jpg
;)
350377333_816159769850941_2656666249147346857_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 12:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy