Mazda MX-3 V6 wracamy do serii.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez freestylee » 6 lut 2021, 20:24

witek napisał(a):Będziemy z ekipą, mam też nadzieję, ze uda się złożyć RX-8

;) Składaj,składaj. Mxa zobaczysz :D

witek napisał(a):Czemu ma wypluć 150KM? silnik z kompresją tylko 12barów przy sprawnym osprzęcie i kompie K8 potrafił zrobić bez problemu 170+

No tylko ciężko coś ustrzelić bo wiemy jak to jest z szukaniem używanych motorów :P które mają po 30 lat ;P
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 22 mar 2021, 21:55

Mazda jeździ a w sumie stoi bo jest chwilowo dailly i mazda służy narazie do robienia hałasu weekendami ;P
Co nowego
– Ostatnia wizyta na SKP w celu zrobienia przeglądu,nie obeszła się bez przygód.. 5km od SKP spadł wąż dolny chłodnicy z trójnika wrrrrrr :| , dobrze że miałem skrzynkę narzędziową i parę domów w koło i załatwiłem 6L wody.
– Przegląd prawie bez uwag przeszła poza tym że linki ręcznego będą do wymiany,bo dość słabło łapa działa jak na nowy cały kit z tyłu..
-Pytał czemu całe podwozie jest mokre z płynu <diabełek> ehh awarie w drodze na SKP są najlepsze,mówię wam!
-Mazda ma coś z obrotami od jakiegoś czasu na rozgrzanym oscylują w granicach 500obr/min. Regulacja na normalny poziom zakończyła się falowaniem przy wciśnięciu sprzęgła i wbiciem biegu..
-Doszedł błąd który już był kilka razy,mianowicie błąd nr. 17. Sonda do wymiany się szykuje najpewniej.
– Teściu wytoczył i wyspawał trójnik do chłodnicy,już się układ narazie nie zapowietrza po przebutowaniu i przepaleniu na ''niemieckiej autostradzie''.
-Blacharza szukam który ogarnie końcówki progów zew. i wew. pod nakładkami z tyłu bo,po zimie- jest słabo <płacze>
-Wymienić musimy tłoczek pompy oleju który leży już 2 mieś i mechanika się doprosić nie mogę o to.

Poza tym Zapier.. :P Jak zła!.

Plany na wiosnę 2021.
-Tłoczek Pompy!! bo nie podoba mi się praca szklanek!
-Sonda Lambda ta przy chłodnicy poleci napewno.
-Linki ręcznego

Z mniej ważnych kwestii ,co do zlotu chcielibyśmy ogarnąć
-R17 na inny kolor , i inspiracji na kolory do koloru SQ szukam :P
-Zmiana koloru białych plastików we wnętrzu,tu już mam pewien pomysł.
-Dopracowanie lotki i docelowy kolor SQ na tą płetwę z tyłu,nie plastii który się różni.
-Dokładki zdjęcie foli i malowanie w kolor SQ najpewniej.
-Wymiana Poduszki silnika przód przy chłodnicy i pełne rozwiercenie i gwintowanie otworu mocującego belkę,bo udało mi się to w 70%.
Załączniki
162891782_931790410694833_2299017952136088139_n.jpg
Z lewej stary trójnik,z prawej solidny i duży trójnik który ma ranty itp. Do tego srogie opaski i powinno się to trzymać teraz.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez zadra » 22 mar 2021, 23:31

U mnie piec na takim miedzianym trójniku działa od kilku lat i nic nie spada..
Ty chyba słabo przylutowałeś do tych węży gumowych... :P
Tak szczerze powiedziawszy, to nawet nie przyszłoby mi do głowy wpinać taki trójkąt licząc, że :jakośto będzie".. To musiało zlecieć – przecież ta mniejsza odnoga ano materiału nie miała,żeby obejmą skręćić, an kołnierzyka..

Najważniejsze, że idziesz do przodu i poprawiasz braki.
Tak trzymaj <spoko>
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (34/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez freestylee » 25 mar 2021, 21:48

zadra napisał(a): mnie piec na takim miedzianym trójniku działa od kilku lat i nic nie spada..
Ty chyba słabo przylutowałeś do tych węży gumowych...


Teraz też będzie git,powinno być,jeszcze 4 nowe opaski porządne! i nie ma szans żeby to puściło już. 1.5 Roku jeździło,to nie tak że po 2 tyg. się wysypało. Nie było innych trójników na poczekaniu w Sobotę wtedy,mimo 6 zjeżdżonych sklepów.

zadra napisał(a):Tak szczerze powiedziawszy, to nawet nie przyszłoby mi do głowy wpinać taki trójkąt licząc, że :jakośto będzie".. To musiało zlecieć – przecież ta mniejsza odnoga ano materiału nie miała,żeby obejmą skręćić, an kołnierzyka..


Co ciekawe ,to nie spadło dlatego że małe odnogi były :P ,opaski się poluzowały i cybant się zsunął,przy naprężeniach się zsunęło. :P

zadra napisał(a):Najważniejsze, że idziesz do przodu i poprawiasz braki.
Tak trzymaj


Dzięki! Przychodzą momenty załamania i chęci sprzedania tego,ale z drugiej strony ja wiem co ja mam tam jeszcze do poprawy,wiem co zrobiłem dobrze,co jeszcze trzeba poprawić.. Ale załamka przychodzi dość często,bo jednak auto ma 28 lat..

W każdym razie,czy będzie do sprzedania,czy nie. To robić w miarę dbać trzeba! Najważniejsze że cieszy kierowcę i ta mina pasażerów powyżej 3500-6500 RMP :P :P <czarodziej>
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 19 cze 2021, 20:19

Mazda ostatnimi miesiącami jeździ głównie weekenadmi, ostatnio w kolor wleciały dokładki wszystkie itp ,efekt słaby,nie ma co ukrywać.
Dodatkowo byliśmy z miesiąc temu na wycenie napraw blacharskich i cena ok 2k za progi,i odtworzenie/wzmocnienie mocowań wahaczy wzdłużnych. Pewnie z malowaniem i innymi takimi ok 5K trzeba liczyć przyszłościowo.
Mechanicznie te linki hamulcowe muszę ogarnąć.

Jest plan jechać na osake ,lecz wjazd nie opłacony , i nie wiem czy się dostaniemy w dniu imprezy;.. :|
Załączniki
196345049_229561955308312_4073537915723105697_n.jpg
202131194_1192367094535389_7416022832357142946_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 27 cze 2021, 22:33

Kolejna Osaka zaliczona ,mazda żyje ,jeździ i ma się dobrze :D <rotfl> <rotfl>
Załączniki
206556193_258433846081220_2503561134579412865_n.jpg
Obiad,kawa na lotce, na mój wzrost jest lux stolik :P
204510973_332501211765564_4158850375870691766_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez AsaroV » 29 cze 2021, 09:38

https://youtu.be/YCRtAltB6eU?t=733
Nawet sie kawałek mx'a do Nightride załapał :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 17:38
Posty: 98 (4/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: '98 MX-3 B6 DOHC
'91 MX-3 K8

Postprzez freestylee » 29 cze 2021, 21:27

:D Widziałem ;) ,jako mistrzyni drugiego planu była kilka razy,na grupie osaki też fotę dostała do jakiegoś filmu ze zdjęciami :)

Jak rok temu nie było szału względem osób oglądających i macających mxa to w tym naprawdę mx nonstop chodził by olej był ciepły do ''przepalenia na czerwone'' :)
V6 w tym aucie zaciekawiła nie jednego,innych lotka(przerost formy nad treścią,spoko ,wygląda git dla mnie! w kolorze SQ)
Mijanka z Xedem srebrnym była 2.5 KLZE bodajże była (choć może to był KF?!)
Rozmowa i oglądanie Xedosa (bodajże 2.5) wiśniowego i póżniej mxa :)
I masa innych osób których nie sposób zapamiętać ;)
Towarzystwa umilała ekipa z MOTO SPOT HUTA WG :D
Super impreza i ludzie,to jest stan umysłu i nie liczy się aż tak najpiękniejszy lakier, a to że tych aut czy to starych hond,czy mazd wiele nie zostało.Po wielu miłych słowach, i tych anty , i tak nadal będziemy w to brnąć. 2.5 KL-DE będzie najmarniej ,choć te KL-ZE było by jeszcze lepszą opcją ,ale dostępność znikoma.



Pst.Zdjęcia słabe bo przesyłane z messengera na messenger i taki oto efekt ,były w dużo lepszej jakości. :|
Załączniki
204815907_1172464806588531_4809522282408048854_n.jpg
205187867_496801404943913_4110809168849029813_n.jpg
205281512_547523863288144_4720098013961694446_n.jpg
208400126_947396552501155_6188587429329002772_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 22 lip 2021, 21:23

A co u czerwonej ?
Oczekuje na zmianę oleju ,tym razem będzie Valvo MaxLife 5w40 + płukanka LM bo nie mają nic innego w okolicy.
Dojechały części w sumie fotele i parę dupereli z dawcy :D
Bojowym zadaniem było podłączenie i poprawienie ''poprzedników'' z instalacją foteli grzanych , Kostki WAGO <peace> <peace> To było! Lepsze niż skrętki ,i pewniejsze niż drutowanie ,na lutowanie nie miałem czasu i tak się zeszło pół dnia.. Finalnie działa 100% fotel pasażera , kierowcy tylko oparcie ,ale możliwe że kostki pomyliłem :P Okaże się jutro,ale coś tam działa i wygląda... moim zdaniem ciekawiej niż było.
Załączniki
219493123_404810650974307_852408882889215136_n.jpg
219992029_882594635679464_8976310606289296853_n.jpg
222503890_1506549483021707_7183029090158167494_n.jpg
218957839_4155051307897583_4602772853082049796_n.jpg
219254488_226291889351178_8172918821795551744_n.jpg
A tak było ,choć to tylko pokrowce ,bo pod nimi 5/5 fotele przedlift ;)
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 27 lip 2021, 00:11

Mazda ostatnio zaczęła coś szwankować po rozgrzaniu jakby wypadał zapłon co jakiś czas i na niskich obrotach/przy przyspieszaniu przy dużym obciążeniu... Do tego bardzo dużo palić zaczęła-
Czujnik temp. przemierzyłem jest ok.
Sondy lambda zamówiłem,wsadziłem obie nowe,koszt nie mały ,ale są nowe. Poprzednie miały 28lat.
Jest duża poprawa ,ale wydaje mi się iż cewka lub moduł zapłonowy coś psuć zaczynają :/
Mam w zbiorach poliftowy aparat,a kostki Wago przy zasilaniu aparatu są specjanie zostawione na taką okazję. Ale jest wada,na poliftowym aparacie nie będzie sygnału SGT... tzn będzie,ale będzie błąd,auto będzie chodzić poprawnie,ale dłużej będzie kręcić nim odpali. hmm

Jeśli po podmianie się uspokoi przyduszanie/zdławienie półskeundowe to będzie problem.
Aparatu od K8 nie chcę już u używki znów . Szukać używki od Xedosa z zewnętrzną cewką , i dać komuś ogarniętemu by mi to poprzerabiał ,lub regenerować u kogoś nasz aparat któryś z 2 lub z 3 ze zbiorów .. :( :( Nie wiem co dalej z tym zrobić. Na obecną chwilę ,fajnie chodzi ,nie przelewa paliwem na węch ,na starych sondach za autem jak na stacji czuć paliwem było ,teraz git , i fajniej chodzi. Po rozgrzaniu dopiero coś się dziać zaczyna,ale ciągnie aż miło nadal ,problem występuje co jakiś czas i nie zawsze : /

Przewody WN nie wykazują oznak przebicia ,w nocy spryskane mocną ilością wody i mgiełką i nic.

Może ktoś coś podpowie.. Sondy i tak wymienić trzeba było bo na SKP dwa dni temu emisja przekroczona ,a byłą w normie 4 mieś temu. I spalanie poszło o 50% w górę. Teraz wydaje się ok,no i fajniej auto pracuje kultura/moc itp.

Dopisano 27 lip 2021, 16:12:

Wsadziłem dziś stare jakieś kable zapłonowe NGK które dostałem dwa kpl do BA od Karola.
Na szybko zapięte i poza tym że mniej mocy bo to stare kable w końcu ,to ustąpiło szarpanie.
Znów chyba za 130zł zamówię nowe chińskie o ile będą dostępne, 3 lata dawały radę..
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 29 lip 2021, 21:58

Będzie jak zawsze- kontrowersyjnie! :D :D
Załączniki
226397504_869881163933789_3636170330814588453_n.jpg
228051939_219839753369630_746041657231960990_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez freestylee » 8 sie 2021, 17:51

Wiem jak na mazdę będziemy już mówić :D Cukierek ,bo i auto cukierkowo/kolorowe :P
Mazda po wymianie sond i mojej jeździe zrobiła ponad 600/700km , spalanie spadło na ok 9/10L ;)
+ z nowych sond że pali mniej , i fajnie zabulgota w wydech i czasem się odpali tryb strzelania przy odpowiednim operowaniu gazem (tak jest kat jeszcze :P )
W piątek wymieniłem olej na 5w40 MaxLife Valvo , + płukanka L,M – przestała szklanka stukać <czarodziej> Chwilowo pewnie , na odcięciu mniej niebieskiego dymu :D

C.D.N wnętrza , Pojechałem z Kasią do hurtowni materiałów,oglądaliśmy i macaliśmy ze 20 min , padło na – zobaczycie na zdjęciach , Każdy kto to widział a ponad 20 osób już macało,i oglądało – Sztos! Kontrowersyjne ? – To kobieta tym jeździ w końcu <serduszka>
W ten weekend zaliczyliśmy ''I zlot MX-3 Polska Dzianisz 2021'' :D
Na zlocie w górach po 5/6 serpentynach i do hamowaniach ze 120 do 40 <glupek2> <glupek2> :P zagotowałem płyn hamulcowy/same hamulce przegrzałem bo miękko było chwilami już ,można było jajka smażyć na felgach ,zjazd na 15 min i ogień, ale tarcze Textara wytrzymały,a ja muszę płyn wymienić raz jeszcze w układzie <glupek2> :D I tak warto było!

Dziś dojechał zapach Mazdy ,niby nic ,a cieszy <spoko>

Do konkretów ,zmieniliśmy ciut plany na mxa i w pierwszej kolejności w najbliższym msc.
-Montaż LPG -jak najszybciej! Sekwencję STAG rozważamy.
-Linki od ręcznego – tu niestety trzeba będzie dorobić na wzór chyba ,brak nowych :| :| :|
I między jesienią a wczesną wiosna -BLACHARKA! <czarodziej> – To jest obowiązkowe ,ale zrobić to raz a dobrze ,niż na sztukę i na szybko.

Foty ;)
Załączniki
231963777_329476755572610_7892881356294199936_n.jpg
230126142_199170922094262_1799279094683697104_n.jpg
230617919_974876306417508_5497875453464568210_n.jpg
234205181_4254618027952111_7442445920111227574_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 8 sie 2021, 17:59

Montaż LPG -jak najszybciej! Sekwencję STAG rozważamy.

Nie no, KME jak już :)
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 309 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 8 sie 2021, 18:05

gt10r5 napisał(a):Nie no, KME jak już


Głównie STAG'a miałem w autach u siebie , no ale dowiem się coś więcej odnośnie instalacji czemu KME ? :)
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez zadra » 9 sie 2021, 10:13

freestylee napisał(a):
gt10r5 napisał(a):Nie no, KME jak już


Głównie STAG'a miałem w autach u siebie , no ale dowiem się coś więcej odnośnie instalacji czemu KME ? :)


Załóż to do czego masz przekonanie i co ewentualnie łatwiej będzie Ci serwisować (masz zaufany warsztat LPG, to posłuchaj co oni sugerują)
Tak Stag jak KME będzie dobrze pracowało, jeśli tylko zostanie prawidłowo złożone i uruchomione/wystrojone.
Weź pod uwagę, że w razie problemów których nie można wykluczyć będziesz musiał polegać albo na własnych siłach, albo na specjalistycznej pomocy warsztatów.

Ja u siebie mam hybrydę, nie mam wstawionego gotowego zestawu (STAG) – mam nie stagowe wtryski (stagowe są dobre, ale głośne) mam również parownik nie ze stagowskiego zestawu, no i oczywiście dodatkowo filtr odśrodkowy i inny zbiornik niż w zestawie (te zmiany oczywiście podwyższyły znacząco cenę montażu, ale z drugiej strony widzę, że się to sprawdza.
Dobrze zestrojony zestaw jest cichy i do tej pory (prawie 50tys km) nie było żadnego problemu ze strony instalacji.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (34/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez gt10r5 » 9 sie 2021, 16:05

no ale dowiem się coś więcej odnośnie instalacji czemu KME ?

Najnowsza generacja Sky Jet – deklasuje wszelkiego staga pod kątem algorytmów, prostoty działania, prawidłowo działającej korekty od ciśnienia gazu. Minus jest co najwyżej taki, że te jety są dość dużymi sterownikami. Gdybym miał (kolejnego) mxa – pomyślałbym nad montażem sterownika nad ecu pb :)

Ja u siebie mam hybrydę, nie mam wstawionego gotowego zestawu (STAG)

Zwykle to jest najlepsze rozwiązanie bo bierzesz najlepsze z kilku tortów po to by w swoim aucie było najlepiej.

Weź pod uwagę, że w razie problemów których nie można wykluczyć będziesz musiał polegać albo na własnych siłach, albo na specjalistycznej pomocy warsztatów.

Życie zawsze weryfikuje ale to jest najbardziej istotne w tym przedsięwzięciu.

Dopisano 9 sie 2021, 17:08:

gt10r5 napisał(a):
no ale dowiem się coś więcej odnośnie instalacji czemu KME ?

Najnowsza generacja Sky Jet – deklasuje wszelkiego staga pod kątem algorytmów, prostoty działania, prawidłowo działającej korekty od ciśnienia gazu. Minus jest co najwyżej taki, że te jety są dość dużymi sterownikami. Gdybym miał (kolejnego) mxa – pomyślałbym nad montażem sterownika nad ecu pb :)

Ja u siebie mam hybrydę, nie mam wstawionego gotowego zestawu (STAG)

Zwykle to jest najlepsze rozwiązanie bo bierzesz najlepsze z kilku tortów po to by w swoim aucie było najlepiej.

Weź pod uwagę, że w razie problemów których nie można wykluczyć będziesz musiał polegać albo na własnych siłach, albo na specjalistycznej pomocy warsztatów.

Życie zawsze weryfikuje ale to jest najbardziej istotne w tym przedsięwzięciu.


Btw, obok zapalniczki, powinien się fajnie wpasować panel dg7 z pierścieniem <faja>
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 309 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 9 sie 2021, 16:20

gt10r5 napisał(a):Btw, obok zapalniczki, powinien się fajnie wpasować panel dg7 z pierścieniem


:D No fajno wygląda :P

Powiedz mi, zajmujesz się zakładaniem LPG ? ;)
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 10 sie 2021, 11:49

Zakładam, stroję, modernizuję, uzdrawiam.
Wszystko co potrzeba. Twojego mxa nie zaproszę na montaż bo cena 4300 najmniej :)
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 309 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez freestylee » 10 sie 2021, 11:58

gt10r5 napisał(a):Zakładam, stroję, modernizuję, uzdrawiam.
:D

gt10r5 napisał(a):Wszystko co potrzeba. Twojego mxa nie zaproszę na montaż bo cena 4300 najmniej
Kierowniku , a Velteki można by założyć ? <lol> <lol> Taniej by było heh.

A poważnie , byłem,umówiłem mxa , wpadnie KME jak wyżej pisaliście , do tego wtryski BARRACUDA , Reduktor stwierdził że staga (z zapasem do 250km) oblata na spokojnie to auto , butla w koło ok 40L. Cena z pierwotnej 2900-3500 po moich marudzeniach że ma to działać sprawnie i nie rypać się i przyjąć przyszłościowo 2.5KL-? :P 3900
No Koszt nie mały , ale z drugiej strony to ma cieszyć na codzień i w trasy można będzie jeździć wreszcie dłuższe.


Swoją drogą , zamówione przewody zapłonowe NGK doszły + świece Denso 330zł – no nic,niech ma i to nowe przed Zagazowaniem.

Po zrobieniu w tydzień ok 700/800km na wymienionych sondach spalanie wróciło na granicę 9-10l PB i na zbiorniku robi już ok 450 (po górach dostała dobrze w tyłek także pewnie mniej) Także każdemu polecam wymienić sondy na nowe ,bo koszta szybko się zwrócą.

Przed samym zagazowaniem muszę ogarnąć wolne obroty z którymi walczę długo bo na rozgrzanym ma 500obr. podnosząc je w serwisowym przy większym obciążeniu na wolnych tzn wciśnięciu hamulca i sprzęgła i wiatrak jak się załączał to falowała 750/1100 :/ Dziś może z tym powalczę na nowych sondach.

No i sprawa gdzie dać reduktor , wstępnie ma być na podłużnicy pod aku. Nie wiem czy AirBox mi się zmieści póżniej- no ale nic,to jakoś ustalę by się skrajnie do skrzyni z nim przesunął.
Załączniki
229836796_1027638338003898_6140854010415147208_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2018, 11:51
Posty: 251
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6

Postprzez gt10r5 » 10 sie 2021, 17:26

A poważnie , byłem,umówiłem mxa , wpadnie KME jak wyżej pisaliście , do tego wtryski BARRACUDA , Reduktor stwierdził że staga (z zapasem do 250km) oblata na spokojnie to auto , butla w koło ok 40L. Cena z pierwotnej 2900-3500 po moich marudzeniach że ma to działać sprawnie i nie rypać się i przyjąć przyszłościowo 2.5KL-? :P 3900


Jeśli na wielozaworze extra i fi8 fazie ciekłej to wporzo. Ja raczej zwykłem wkładać magica zamiast acr01. Stabilniejsze ciśnieniowo są. Ale oczywiście obrobi z zapasem :)

świece Denso

Do k serii nie polecam. k16tki i k20tki testowane. Powtarzalnie po 5kkm problemy z zapłonem, mniejsze większe.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 309 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy