Mazda 323F BJ ZM '02 – Street tuned, Eaton M62@0,5B

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Rafalkom » 16 cze 2019, 20:23

Bo_Lo napisał(a):Ty masz to wystrojone na DET3?bo widzę na foto przepływomierz.


Tak, DET3 jest. Jednak nie było zrobionej konwersji MAF to MAP i całkiem odciętego MAFA. Przepływka czyta i wysyła do kompa poprzez deta i jego skorygowane wartości. A mapa w decie opiera się na ciśnieniach z wbudowanego map sensora. Trochę po chińsku ale zdaje to egzamin.

EDIT. Wymodzone takie coś, pomoże walczyć z temperaturami w dolocie. I okazuje się że elektrosprzegło kompresora ślizga się w coraz większym stopniu stąd nie ma odpowiedniego ciśnienia, nie mogę już nawet osiągnąć 0.5b.

EDIT 29/06/2019

Są małe media z jazdy z zimnym dolotem i z powrotem doładowaniem nieco ponad 0,5b w peaku. Waga na filmie ok. 1270kg




EDIT 1/07/2019

Jest i krótkie "Promo video", bardzo ogólnikowe ale warunki czyt. 35 stopni w cieniu nie pozwalały na dłuższe nagrywki. Testuje na razie sposoby nagrywania ujęć i myślę, że jak na razie tragedii nie ma.

Załączniki
20190620_182138.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Rafalkom » 14 sie 2019, 06:20

Ja tylko tutaj zostawię pewne wideo, auto sprawuje się dość ok. Są pewne mankamenty jeszcze nie rozwiązane ale wszystko idzie powoli w dobrym kierunku. Niestety jechałem dość zachowawczo, hamulce grzały się niemiłosiernie, tarcze zabarwiały się na fioletowo więc obawiałem się, że stracę w każdej chwili hamowanie. Do tego na koniec tego dnia przy starcie na ćwiartkę pękł ( a raczej wybuchł <lol> ) pasek klinowy napędzający kompresor.

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Rafalkom » 19 sie 2019, 23:20

Moderatorzy, naprawdę wybaczcie mi kolejny post pod postem. Widocznie temat i auto nie interesuje nikogo skoro nie ma żadnego odzewu <lol> ale mam informacje które być może kiedyś się komuś przydadzą. A info moim zdaniem ciekawe ciekawe :>

Szykując się do kolejnej imprezy Track Day w mojej okolicy była potrzeba na upgrade hamulców przednich, OEM rozmiar radził sobie z hamowaniem bardzo dobrze jednak jego grzanie się powodowało godzinne studzenie hamulców przed kolejnymi przejazdami. Tak też się stało, większa tarcza niż OEM + większy zacisk + większe klocki. Wiele było mitów na forum o tym, iż na 4x100 jedyną prawdopodobną możliwością są tarcze z Renault Clio Sport drugiej generacji. Po wszelkich obliczeniach i przymiarkach ożeniłem zacisk z Mazdy 6 z tarczą 280x24 właśnie od Clio 2 Sport <lol> <jupi>

Ważne kwestie:
– tarcza z clio mimo że grubość tarczy ciernej ma 24mm to cała tarcza z osadzeniem na piastę ma 43,9mm
– tarcza oem ma 47mm grubości całkowitej
– obie tarcze mają taką samą grubość materiału w miejscu przylgni do piasty i wynosi ona 7mm
– otwór centrujący w tarczy z clio ma 61mm, OEM tarcza 55mm
– zacisk Mazda 6 ma takie samo osadzenie co zacisk z 323f BJ pod tarczę 257mm, pasuje Plug&Play

Wnioski:
Tarcza Clio a w zasadzie jej część cierna jest bardziej wysunięta do zewnątrz auta tj. ma większe ET dokładnie o 3,1mm. W związku z tym zacisk z Mazdy 6 został wysunięty do zewnątrz o 3mm aby tarcza nie haczyła o jarzmo zacisku co miało miejsce bez dystansowania jarzma. Patent prosty i skuteczny, zastosowałem szerokie podkładki ocynkowane o grubości 3mm. Do tego doszły o 5mm dłuższe śruby M12x1,25 trzymające jarzmo do zwrotnicy, śruby odpowiednio twarde tj. 10,9. Kwestia centrowania to dotoczony metalowy pierścień wciskany w tarczę, dobrze ciasno spasowane. Żeby nie było lipy to hebel złożony na nacinanej tarczy Brembo Max z klockiem ATE, do tego płyn ATE Racing Typ200 oraz zregenerowany całkowicie zacisk. Na dzień dzisiejszy powoli docieram klocki hamując w miarę rozsądku, ale zapowiada się obiecująco. Mimo, że tarcza ma jedynie 280mm to z zaciskiem szczelnie wypełnia środek felgi i na żywo wygląda to bardzo przyjemnie, dla mnie bojowo wręcz <jupi>
Załączniki
20190717_174119.jpg
Laczki naprawdę ładne
20190808_153052_HDR.jpg
20190817_115826.jpg
20190817_150323.jpg
20190817_150329.jpg
Porównanie powierzchni starego i nowego klocka
20190817_182643.jpg
20190817_185013.jpg
20190817_202638.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez czarek1991 » 20 sie 2019, 19:15

a czemu się uparłeś żeby zostać przy 4x100? :D do zwrotnic z piastami 5x114.3 z 323F BA V6 pasują zaciski z kazdej M6 :D więc mógłbyś wsadzić tarcze 280 albo 300 albo nawet 320 z MPSa :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1388 (4/5)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Rafalkom » 20 sie 2019, 20:51

czarek1991 napisał(a):a czemu się uparłeś żeby zostać przy 4x100? :D do zwrotnic z piastami 5x114.3 z 323F BA V6 pasują zaciski z kazdej M6 :D więc mógłbyś wsadzić tarcze 280 albo 300 albo nawet 320 z MPSa :P


Odpowiedź jest prosta. PINIONSE <lol> Taka konwersja wyniosłaby: piasty, nowe łożyska, nowe felgi i to w rozmiarze min. 17 cali skoro potencjał na tarczę 320, i oczywiście jakieś dobre opony i mamy kilka tysi łatwą ręką, a projekt mimo wszystko jest budżetowy, silnik jest dość lekki więc to nie 2.5 albo 2.3 żeby dociążać aż tak przód i heble. Niebawem sprawdzę jak hamulce się sprawują w warunkach torowych <lol> <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Piohrun » 21 sie 2019, 09:14

Po mojemu 280 spokojnie Ci wystarczy ;)
Mam identyczny zestaw u siebie (tylko że tarcze mam mikody GT a klocki brembo), nie udało mi się tych hamulcy zagrzać ani na Poznaniu, ani na Torze Łódź (ten lubi zabijać hamulce), ani na strojeniu gdzie było ciągle gaz-hamulec-gaz-hamulec.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 13:06
Posty: 152 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez Rafalkom » 21 sie 2019, 11:27

Piohrun napisał(a):Po mojemu 280 spokojnie Ci wystarczy ;)
Mam identyczny zestaw u siebie (tylko że tarcze mam mikody GT a klocki brembo), nie udało mi się tych hamulcy zagrzać ani na Poznaniu, ani na Torze Łódź (ten lubi zabijać hamulce), ani na strojeniu gdzie było ciągle gaz-hamulec-gaz-hamulec.


Dokładnie, hamulce trzeba dobierać mimo wszystko do ciężaru jaki muszą wyhamować, tarcze i klocki też potrzebują mieć swoją temperaturę roboczą przecież aby być najskuteczniejszymi.
Poza tym plan jest wyrzucić ze zderzaka OGROMNE <lol> halogeny i wstawić tam OGROMNE <lol> wloty powietrza skierowane przez plastikowe nadkole na wnętrze felgi. Ale ten pomysł jest na razie póki co tylko w głowie, kiedyś miałem podobny patent na starych hamulcach i wloty były niewielkie pod zderzakiem i zdawało to egzamin dość dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez DARO MAZDA 323 » 21 sie 2019, 15:26

Bardzo podoba mi się ten zestaw i coś takiego jak bedzie słaby hamulec wyląduje w mojej BG V6.
Na razie mam zaciski z MX3 V6 1.8 zobaczymy co to warte ...
Mazda 323 BG KLde -165 KM
VW Touran 1.9 TDI – 135 KM
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2666 (7/62)
Skąd: Wrocław
Auto: SKODA FABIA II – 1.4 TDI
VW Touran 1.9 TDI
Mazda 323 BG V6

Postprzez Rafalkom » 25 wrz 2019, 15:07

Krótko i na temat. Po wyjeździe do Piły na Grand Prix Polski 1/4 mili posypał się dyfer w skrzyni. Zrządzenie losu bo stało się to w mieście Piła a nie na płycie lotniska. Jedno koło przy "energicznym" ruszaniu ze skrzyżowania wpadło w studzienkę i za chwilę zostało podbite, dyfer zwariował i chciał moment przenieść nagle na drugie koło. Skutek? Posypane satelity. Uderzam się w pierś bardzo mocno i wyjazd który miał się zamknąć z 200-300zł finalnie skończył się na kosztach rzędu ponad 1000zł.

Ale do rzeczy, auto już złożone, skrzynia z alledrogo, która o dziwo jest w bardzo dobrym stanie i napęd złożony na nowych smarach i olejach. I jeździ, udało się z niedzielnej imprezy w Makowicach przywieźć statuetkę za pierwsze miejsce w próbie zręcznościowej w klasie do 2 litrów pojemności. I to do tego na zimówkach 185 z tyłu <lol> Ustawienie kątów jednak robi swoją robotę i tył mimo że na wąskich oponach to miał więcej trakcji jak przód na szerszych kapciach. Niestety jedna semi już jakiś czas temu powiedziała papa i muszę dokupić na następną imprezę jedną sztukę, że poprawić trakcję z przodu. Są sekundy do urwania w dalszym ciągu <ok>

Co do nowego hamulca, złego słowa o nim nie powiem. Jest skuteczny jak diabli, opony błagają o ratunek a temperatury w normie <spoko>
Załączniki
20190922_120000.jpg
20190922_183704_HDR.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez franek74 » 25 wrz 2019, 21:20

U lala <czarodziej> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> Bravo Ty...a hebli zazdraszczam, pięknie by się spasowały z moimi 17mi <spoko> ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 11:34
Posty: 703 (4/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez mlody1921 » 26 wrz 2019, 12:39

Ja na takim hamulcu i tarczy latałem 5lat temu :D 280 i 4x100 teraz zakładam 300mm i tez 4x100 :)

Ja zmienilem jeszcze pompe hamulcową i przewody w oplocie, to te niedołężne zaciski z Mx3 rozkładaja na łopatki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2369 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafalkom » 7 paź 2019, 14:13

Auto w niedzielę 6/10/2019 wzięło udział w Track Day w Makowicach na lotnisku nieopodal mojej rodzimej miejscowości. Zabawa przednia, auto się spisało dosyć dobrze, jestem zadowolony, konkurowało po torze z wyścigową Kią Picanto w oficjalnej specyfikacji i na początku sobie dość dobrze radziło, jednak z czasem pojawiły się problemy z paliwem między 3 a 4 tys. rpm. Mianowicie przelewał się w tym przedziale i silnik się "ksztusił", pech chciał że akurat ten przedział obrotowy miałem na trzecim biegu wyjeżdżając z prawie każdego łuku na torze. Niemniej jednak 50 min w 10 minutowych sesjach ostrej jazdy auto przetrwało bez żadnych przygód. Jest i też wideo, następne wkrótce :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Płomień » 7 paź 2019, 18:41

Ładnie świszczy ten kompresorek :D

Czekamy na kolejny puchar w rękach Mazdowicza!
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 847 (12/46)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez Rafalkom » 7 paź 2019, 19:19

Płomień napisał(a):Ładnie świszczy ten kompresorek :D

Czekamy na kolejny puchar w rękach Mazdowicza!


Ładnie to on dopiero ma świszczeć w przyszłym roku jak boosta dop...le <lol>

Jest kolejne wideło, tym razem z przejazdu z Kia Picanto w specyfikacji wyścigowej. Dokładnie ten samochód startował w Kia Lotos Cup w sezonie 2017. Za kierownicą Picanto oczywiście mistrz sezonu 2017 Kamil Serafin <jupi> Widać różnice w wagach pojazdów i w trakcji, dzieliło nas 290kg więc ogromna masa, ale za to są następne pomysły na polepszenie samochodu, kąty z przodu w dalszym ciągu za małe choć poprawiło się sporo. Jednak optymalnie do tej masy i zbalansowania pojazdu minimum 3 stopnie z przodu musi być. Opona semi slick GC Race która jest twarda jak cholera przy 2.2b poddawała się na ścianę boczną do połowy wysokości profilu, aby ochronić je trochę jeździłem na 2.5-2.6b i już się nie poddawała, niestety kosztem trakcji przy dopędzaniu się z wyjścia łuku.

Załączniki
20191006_123101_HDR.jpg
20191006_123608_HDR.jpg
20191006_141705_HDR.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Płomień » 7 paź 2019, 20:43

Kierowca w kijance bił późne apexy, i tutaj bardzo dużo ugrał względem Ciebie.

To jest straszna pułapka dla kierowców, sam nie mogłem pozbyć się tego głupiego nawyku. To że w zakręcie masz dużą prędkość, nie oznacza że masz dobry czas przejazdu. Kia hamowała ostrzej, ostrzej skręcała, i wcześniej zaczynała przyspieszać. Ty starałeś się przejechać zakręt jak największą prędkością, ale wychodziłeś na prostą parę metrów dalej, więc miałeś mniej rozbiegu do przyspieszenia za zakrętem.

Świetnie to słychać w 0:38. Kia wychodzi "na prostą" w połowie łuku, i przyspiesza. Ty zaczynasz przyspieszać z wyższej prędkości, ale parę metrów dalej.

Ja widzę, że Ty nie tyle camberu potrzebujesz, co casteru (kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy).

castor.jpg


Koło skręcone dość mocno, ale nadal jest prawie prostopadle do nawierzchni. Popatrz sobie jak jest pochylone koło w driftowozach, na to wpływa caster.
W seryjnych FWD caster jest niewielki ponieważ:
1. Wpływa na siłę z jaką koła chcą się prostować przy przyspieszaniu. W cywilnym drogowym aucie nikt nie chce walczyć z kierownicą, a i pompa wspomagania też by dostawała po pupie.
2. Podsterowność jest bezpieczniejsza niż nadsterowność, bo strefy zgniotu masz z przodu auta.

Jakby udało Ci się odrobinę poprawić ten parametr, to nie musiałbyś robić zbyt dużego camberu. W razie jakbyś nie poradził sobie z tym sam, to napisz na pw, postaram się pomóc <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 847 (12/46)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez piwo » 8 paź 2019, 06:38

-3 stopnie na przodzie to raczej taka lajtowa wersja. wiele aut torowych jezdzi na -4stopniach z przodu.
kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy powinien byc kolo 5-7 stopni. oczywiscie w mcpersonie nie da sie zrobic dobrej przyczepnsoci bo zawsze beda jakies kompromisy albo hamwoanie albo przyczepnsoc na lukach. race gc to raczej tania opona niz przyczepna. na jakichs zzr 03g pewnie bys urwal pare sekund z przejazdu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3997 (112/106)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Płomień » 8 paź 2019, 07:54

Akurat jeśli mówimy o torze to na mcphersonie da się zrobić dobrą przyczepność, tylko trzeba wiedzieć o ile zawias schodzi w dół przy przeciążeniach bocznych, mieć gwint z możliwością ustawienia naprężenia wstępnego sprężyny, i możliwość pozmieniania kątów co często wiąże się z rzeźbieniem. I przede wszystkim, nie glebić auta jakby miało nie być jutra. Auto na mcphersonie które siedzi 10cm niżej niż seria nigdy nie będzie miało dobrej trakcji, póki nie przedłużysz ramienia wahacza.

Inaczej jest jak ktoś chce jeździć po szutrach, gdzie skok zawieszenia jest większy. Tam już prawie nic nie pomoże, bo jednak co wielowahacz, to wielowahacz. Ludzie sobie nawet montują pasy do wahaczy przy mcphersonie żeby zawias nie spadał za nisko :D

Co do kładzenia się opony, i samej opony, to rzeczywiście, już Extreme dają duży przeskok a nie są dużo droższe. Mam wrażenie że Race GC to spadkobierca Profila, tyle że kosztuje o połowę więcej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 847 (12/46)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez Rafalkom » 20 paź 2019, 11:07

Po ostatnich przebojach torowych nadszedł czas stonowania z wyjazdami i upalaniem. Auto odpoczywa w garażu i co sobotę jest "ulepszane" <lol>

Zrobiony został na przodzie największy możliwy camber jaki daje mimośród powerflexa, na oko wygląda to na zaledwie 2-2,5 stopnia. Lepsze to niż nic. Byłem sprawdzać zbieżność i zapomniałem spojrzeć na ekran jakie jest pochylenie. Ale w tej chwili jest możliwość upchnięcia semi slicka nawet 215-225 :> <glupek2>

A co do zbieżności :> Ustawiłem zbieżność na sznurki. Różnice na obręczy 1mm co daje przy feldze 15" ok. 0 stopnia 8 minut. Oczywiście koła rozbieżne. Następnego dnia pojechałem na stacje kontroli zweryfikować ustawienie kół. I okazuje się, że jest idealnie z założeniem, 0`08" <lol> Także ta sprawa rozwiązana.
W międzyczasie był mały problem z cewkami zapłonowymi który objawił się na ostatnim wypadzie na track day właśnie, temperatury i elektryczność dały o sobie znać i w jednej fajce sprężynka była cała zaśniedziała, oczyszczone, złożone i nie ma mowy o wypadaniu zapłonu <jupi>
Wpadła obrzydliwa folia "kameleon" na halogeny, nakleiłem dla testu jak to będzie się prezentować. W mojej opinii jest źle <lol> Ale zostawiam to tak jak jest skoro auto i tak jest już tylko weekendowe i służy do upalania na torze <oczko>

Zapomniałbym o najważniejszych rzeczach, zbrojenie trwa od jakiegoś czasu. Bitwy wygrywam ale ostateczne starcie dopiero będzie. Od jakiegoś czasu na montaż czeka kółko pasowe kompresora o średnicy 60mm co da ratio 2,16 a do tego większy intercooler by wychłodzić powietrze z tego kaloryfera jakim jest Eaton M62 <ok>
Załączniki
20191008_165216.jpg
20191010_162315.jpg
20191012_155037.jpg
20191019_172054.jpg
20190921_085106.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Postprzez Neonixos666 » 20 paź 2019, 11:39

może wywal te mocowanie tablicy i daj tylko małą ramkę i przesuń wyżej żeby icek był lepiej chłodzony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8433 (31/184)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Rafalkom » 20 paź 2019, 11:45

Neonixos666 napisał(a):może wywal te mocowanie tablicy i daj tylko małą ramkę i przesuń wyżej żeby icek był lepiej chłodzony

To dobry pomysł, ale nie widzę zbytnio miejsca na zderzaku żeby tę tablicę przesunąć aby wyglądało to sensownie i żeby nie niszczyć zderzaka niepotrzebnymi dziurami. A usunięcie ramki wiele nie da. Na eventy rejestrację całkiem będę usuwał. A cooler trafił się w okazyjnej cenie <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 20:11
Posty: 304
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 Street tuned Eaton M62@0,5B

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy