Mazda 323F BA KL-DE '96
I dobrze 
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Kupować używkę za 200zl bez sensu.Lepiej dołożyć trochę i zrobić cewkę i moduł zewnętrzny lub dać do regeneracji .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jeszcze raz napisze ze lepiej zalozyc Edisa i problem aparatu z glowy 
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Regeneracja to chyba najgorsze co można zrobić
te aparaty nie wytrzymują później zbyt długo.
Według mnie szukać używki KLY1 lub od razu edis6
Według mnie szukać używki KLY1 lub od razu edis6
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Pany, też mam problem z aparatem , ktoś przytoczy co to ten Edis6 ? 
- Od: 7 lis 2016, 20:51
- Posty: 85
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
To jest aparat zaplonowy tylko odzielony od bloku silnika i spiety przez paski osprzetu czy jakos tak widzialem to raz na oczy kumpel mi to fajnie wytlumaczyl lecz nie pamietam by te sformuowania przytoczyc jak to dziala 
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Edis to zewnętrzna cewka i moduł. Z tym trzeba wsadzić minimum deta do obsługi edisa.
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Opłaca się to nie mając turbo ? Koszt regeneracji aparatu to 200 zł używka trochę ponad 200 a przeróbka na tego Edisa mniej więcej ile ?
- Od: 7 lis 2016, 20:51
- Posty: 85
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
Na razie w żadnego Edisa się nie bawię. Jedzie już do mnie aparat, może dzisiaj już będzie to spróbuję uruchomić tego maluszka
Zamówiłem sobie jeszcze kilka fajnych rzeczy do silnika, ale o tym wkrótce
Już wszystko jasne
Winny całemu zamieszaniu był pasek rozrządu, który postanowił się zsunąć. Nawet nie pomyślałem, że to może być to. W sumie cały ten cyrk wyszedł mi na dobre, bo mam zapasowy czujnik położenia wału, aparat zapłonowy KL01 i nie jeżdżąc nią przez 2 tygodnie zaoszczędziłem dobre 4 stówy na benzynce
Chciałbym bardzo podziękować Rafałowi ( Kociak500) za wszystkie porady i pomoc. Sporo się nauczyłem o silniku KL
No są plusy i minusy
ważne, że działa i nadal cieszy 

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Wiciu KL napisał(a):Już wszystko jasneWinny całemu zamieszaniu był pasek rozrządu, który postanowił się zsunąć. Nawet nie pomyślałem, że to może być to. W sumie cały ten cyrk wyszedł mi na dobre, bo mam zapasowy czujnik położenia wału, aparat zapłonowy KL01 i nie jeżdżąc nią przez 2 tygodnie zaoszczędziłem dobre 4 stówy na benzynce
Chciałbym bardzo podziękować Rafałowi ( Kociak500) za wszystkie porady i pomoc. Sporo się nauczyłem o silniku KL
Wszystko dobrze się skończyło ale teraz pytanie czemu się zsunął
A tu już chciałeś się mazdy pozbyć
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Obstawiam napinacz do wymiany a w gorszym scenariuszu zerwana śrubę trzymająca napinacz Chociaż miejmy nadzieję że po zdjęciu obudowy wszystko będzie ok i wystarczy zmiana rozrządu
Mówiłem od początku że ciężko kręci :–)
Mówiłem od początku że ciężko kręci :–)
Niestety nie, oryginały kosztują ponad 1200 zł
i to dla mnie na chwilę obecną za duży wydatek. Jest to zamiennik firmy TAKOMA, ponoć dobre. Cała reszta widoczna na zdjęciach to oryginały OE MAZDA

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości