Mazda 323F BA Z5-->KL 95r by KoRnFUN na kompie KL

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez KoRnFUN » 7 sie 2016, 10:24

Nie wiem czy jest sie czym chwalic skoro auto nie skonczone ale przelamalem pewna granice

Dopisano 07 sie 2016 10:27:

To jest fakt ze silnik jest przelany. Jak juz sie ogarnie najwazniejsze rzeczy to pomysle o ecumasterze
Załączniki
2016-08-06 07.14.20.jpg
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2035 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Bartg » 7 sie 2016, 10:52

Ooo widze w Niemczech na autostradzie byliście <czarodziej>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7820 (23/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez KoRnFUN » 7 sie 2016, 11:48

Taaak. :)
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2035 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez mx-3lover » 7 sie 2016, 12:18

To jest V-max?
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Eklerek323f » 7 sie 2016, 13:05

mx-3lover napisał(a):To jest V-max?

Odwaga na więcej nie pozwala, bo auto chce jechać dalej, póki co auto myszkuje, brak zbieznosci/geometrii będzie trzeba piasty z przodu zmienić na te z MX3 k8 albo od Z5 jak podpasują zeby wrócić na 4 szilki
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2996 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez czarek1991 » 7 sie 2016, 13:29

piasty z mx, z5 i bp są takie same :) Zwrotnice sie tylko różnią
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez KoRnFUN » 7 sie 2016, 16:00

Plan jest taki ze wleca piasty z Z5 zwrotnice od BA V6 i nowe tarcze i klocki od BA V6
narazie trzeba wyeliminowac problem slabego dolu.
A 200km/h to zdecydowanie nie jest V-max.
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2035 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez mx-3lover » 7 sie 2016, 16:32

Powrót na 4x100 jest bezsensu...
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Eklerek323f » 7 sie 2016, 16:42

mx-3lover napisał(a):Powrót na 4x100 jest bezsensu...

Znajdź Tomasony tn1 o tych samych parametrach i czlowieka ktory sie zamieni face to face za nie na 5x114.3 <oczy>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2996 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Kociak500 » 7 sie 2016, 17:29

A jak z vrisami? Otwierają się? Jeden powinien sie otwierać zaraz po odpaleniu Podciśnienia dobrze podłączone?
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez Eklerek323f » 7 sie 2016, 17:30

Kociak500 napisał(a):A jak z vrisami? Otwierają się? Jeden powinien sie otwierać zaraz po odpaleniu Podciśnienia dobrze podłączone?

Podcisnienia były poprawiane, vrisy oba działają.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2996 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez caroleck » 7 sie 2016, 19:49

moja na gazie poleciała 205km/h :D
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez Kociak500 » 7 sie 2016, 19:55

A który otwiera się pierwszy Zaraz po odpaleniu? Ten przy przepustnicy czy przy rozrzadzie? Mój w dolnej partii obrotów jedzie ładnie Przyspieszenie czuć jak w dieslu Ciągnie od samego dołu
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez mx-3lover » 7 sie 2016, 21:28

Pierwszy otwiera się przy rozrządzie.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez czarek1991 » 7 sie 2016, 21:56

Jak rozwiazesz sprawe tarcz po przelozeniu piast od Z5? :D Bedziesz wiercił dziury w taczach do KFa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez KoRnFUN » 8 sie 2016, 06:42

Juz widzialem taki zabieg i wszystko zdalo egzamin.
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2035 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez czarek1991 » 8 sie 2016, 07:52

To jeszcze bedziesz musial dorobic pierscien centrujacy do tarczy bo tarcze od KFa maja wiekszy otwor :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez KoRnFUN » 8 sie 2016, 08:53

Wiem juz nawet gadalem z gosciem ktory sie tego podejmie.
Teraz tylko chodzi o hajs i brak czasu.
Byl plan na Ryki jechac BA ale raczej sie nie uda
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2035 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Majki88 » 9 sie 2016, 07:28

Co do vrisów to tylko komp kl ma ten błąd/problem że 1 vris się otwiera po odpaleniu komp kf nie ma tego i nie ma warunku otwarcia przepustnicy powyżej 80% żeby vrisy działały, może któregoś razu zamontuje swoją sondę szerokopasmowy i zobaczymy AFR w KL na kompie KF
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez KoRnFUN » 10 sie 2016, 15:48

W oczekiwaniu na heble i rozwiazanie problemu ze slabym dolem przyszla kolejna paczuszka.
Wiazki drzwi przednich, lustra w pradzie, przelacznik na 4 szyby.
Wszystko od przedlifta wiec mam nadzieje ze p&p
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2035 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy