Mazda 323 BG B6 '94 / GREEN TURD
Strona 1 z 1
Przyszedł czas na przywitanie się na forum i przedstawienie mojego pierwszego samochodu jakim jest Mazda 323 BG z `94r z silnikiem 1.6 16V. Jest w moich rękach od grudnia 2015r. Trafiła do mnie z przebiegiem 133kkm. Samochód służy mi do dojazdów do szkoły i na weekendowe wypady. Docelowo ma przerodzić się w większy projekt.
Poniżej trochę danych:
Model: 323 BG
Rok produkcji: 1994
Silnik: B6 1,6 16V SOHC
Moc: 88 KM (w `94 ;D )
Przebieg: marzec 2016 138kkm
Kolor: 6S
Wersja: LX
Wyposażenie:
elektryczny szklany szyberdach
manualne lusterka i szyby
zegary z obrotomierzem
wnętrze GT
uchylane tylne szyby
radio na kasety + zmieniarka 10CD w bagażniku
Zrobione:
wymiana filtra powietrza
wyeliminowanie wody z bagażnika
ręczne polerowanie i woskowanie nadwozia
czyszczenie wnętrza
osuszenie o odgrzybienie wykładziny bagażnika
wypolerowanie przednich i tylnych lamp
sprawdzenie stanu zawieszenia i kielichów
Do zrobienia:
ruda na nadkolach z tyłu
wymiana lusterka prawego
malowanie listew ozdobnych prawej strony
malowanie zderzaków
wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów
wymiana kabli WN i świec
czyszczenie komory silnika
wymiana listwy słupka po stronie kierowcy
Plany:
podłokietnik z MX-3
felgi 15” + Bridgestone Potenza RE002 195/50/15
sprężyny obniżające lub gwint
skórzany mieszek
short-shifter DIY
grill jak u kolegi Jasoon
głośniki z tyłu
TURBO BG??????? Stay tuned
Poniżej trochę danych:
Model: 323 BG
Rok produkcji: 1994
Silnik: B6 1,6 16V SOHC
Moc: 88 KM (w `94 ;D )
Przebieg: marzec 2016 138kkm
Kolor: 6S
Wersja: LX
Wyposażenie:
elektryczny szklany szyberdach
manualne lusterka i szyby
zegary z obrotomierzem
wnętrze GT
uchylane tylne szyby
radio na kasety + zmieniarka 10CD w bagażniku
Zrobione:
wymiana filtra powietrza
wyeliminowanie wody z bagażnika
ręczne polerowanie i woskowanie nadwozia
czyszczenie wnętrza
osuszenie o odgrzybienie wykładziny bagażnika
wypolerowanie przednich i tylnych lamp
sprawdzenie stanu zawieszenia i kielichów
Do zrobienia:
ruda na nadkolach z tyłu
wymiana lusterka prawego
malowanie listew ozdobnych prawej strony
malowanie zderzaków
wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów
wymiana kabli WN i świec
czyszczenie komory silnika
wymiana listwy słupka po stronie kierowcy
Plany:
podłokietnik z MX-3
felgi 15” + Bridgestone Potenza RE002 195/50/15
sprężyny obniżające lub gwint
skórzany mieszek
short-shifter DIY
grill jak u kolegi Jasoon
głośniki z tyłu
TURBO BG??????? Stay tuned
Ostatnio edytowano 23 mar 2016, 11:56 przez voyteq, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 20 gru 2015, 22:41
- Posty: 11
- Skąd: Bytów
- Auto: '94 323 BG B6
Bardzo ładna Bagietka. Plany ambitne.
Jak podłoga końcówki progów i kielichy tył i przednie podluznice?
Od tego bym zaczął.
Jak podłoga końcówki progów i kielichy tył i przednie podluznice?
Od tego bym zaczął.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Bardzo fajna baza.. Przebieg wydaje się nieprawdziwy
ale patrząc na stan fotela kierowcy wygląda ze to rzeczywisty przebieg. Powodzenia w modach 
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Śliczności. 133kk
u mnie za 2k strzeli 300kk xD Dbaj, pucuj, dopieszczaj. Trzymam kciuki i czekam na jakieś nowości
Wiadomo, na wszystko potrzeba czasu ale po sobie widzę, że małymi kroczkami i sie ogarnia.

- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
DARO MAZDA 323 napisał(a):zobacz ile daje felga w tym auciei w tym kolorze
Jutro przychodzą felgi, zrobie przymiarkę i wrzucę jakieś foty
Jeżeli wszystko się uda to będę na otwarciu sezonu 10 kwietnia pod gdańską Energa Areną
- Od: 20 gru 2015, 22:41
- Posty: 11
- Skąd: Bytów
- Auto: '94 323 BG B6
Czekam na reanimację mojej i tak błądze po temtach. Niech się tam dzieje coś u Ciebie, z chęcią zobaczyłbym nowe kółka, jaką miałeś wizję.
Szukałem sobie z nudów nazwy koloru i zmyliło mnie Twoje 6c. Kolor wygląda na Hunter Green Mica, ale jego kod to 5s, bynajmniej tak jest na znamionowej u mnie.
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Dawno mnie tu nie było więc czas na mały update.
Felgi z oponami juz od miesiąca siedzą na samochodzie. Po 2kkm moge powiedzieć że mimo szerszej i dużo twardszej opony jeździ się wygodniej a szum opon jest cichszy. O diametralnej zmianie w przyczepności nie mówiąc.
Niestety tarcze i klocki z przodu nie są już pierwszej młodości i skuteczność hamowania jest niezadowalająca. I tu pojawia się pytanie do właścicieli innych BaGiet. Zmieniać tylko klocki i tarcze czy przyczaić się na układ hamulcowy z GT? Zależy mi na dobrej skuteczności hamowania mając w dalszej perspektywie swap na BP. Czy dużo jest roboty ze zmianą układu hamulcowego na ten z GT?
Kolejne pytanie dotyczy zawieszenia. Warto kupować obniżające MTSy z alledrogo czy jednak dozbierać na gwint? Jak jest z twardością MTSów?
Felgi z oponami juz od miesiąca siedzą na samochodzie. Po 2kkm moge powiedzieć że mimo szerszej i dużo twardszej opony jeździ się wygodniej a szum opon jest cichszy. O diametralnej zmianie w przyczepności nie mówiąc.
Niestety tarcze i klocki z przodu nie są już pierwszej młodości i skuteczność hamowania jest niezadowalająca. I tu pojawia się pytanie do właścicieli innych BaGiet. Zmieniać tylko klocki i tarcze czy przyczaić się na układ hamulcowy z GT? Zależy mi na dobrej skuteczności hamowania mając w dalszej perspektywie swap na BP. Czy dużo jest roboty ze zmianą układu hamulcowego na ten z GT?
Kolejne pytanie dotyczy zawieszenia. Warto kupować obniżające MTSy z alledrogo czy jednak dozbierać na gwint? Jak jest z twardością MTSów?
- Od: 20 gru 2015, 22:41
- Posty: 11
- Skąd: Bytów
- Auto: '94 323 BG B6
MTSY dają radę. Możesz szukać używek za 200 zł. Co do hamulców to mam od BG GT jak coś to PW. Montaż samemu prosta i szybka robota.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Najlepszym pomysłem będą sprężyny Eibach.
Zamiast poliftowych felg z EC, mogłeś kupić ori z MX-5 NB. Lepsze pod każdym względem. Info u mnie w temacie.
Warto zmienić hamulce na lepsze, jakby co mam zaciski z MX-3 V6 – to samo co 323 BG GT. Tarcze i klocki kupisz nowe.
Zamiast poliftowych felg z EC, mogłeś kupić ori z MX-5 NB. Lepsze pod każdym względem. Info u mnie w temacie.
Warto zmienić hamulce na lepsze, jakby co mam zaciski z MX-3 V6 – to samo co 323 BG GT. Tarcze i klocki kupisz nowe.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości