Mazda 323F BJ RF4F 2001r. 2.0 DITD – Czarna perełka

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Blacha88 » 25 kwi 2015, 00:05

Długo nic nie pisałem bo w sumie nie ma co. W bejotce przez zimę nic ciekawego się nie działo. Auto sprawuje się super tyle że ruda zaczyna atakować nadkola. W ostatnim czasie wymieniłem też amorki z tyłu i drążki kierownicze wraz z końcówkami. Na dniach wleciały także dwa nowe mody i zabieg upiększający hak holowniczy, zdjęcia poniżej:
Obrazek pod prawym halogenem znalazł się tow hook własnej roboty z nierdzewki.
Obrazek na haku pojawił się MINIONEK :D :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
oraz wpadła nowa gałka zmiany biegów własnej roboty na wzór katany (futerko na górze będzie zastąpione jakąś fajną głowicą tylko najpierw muszę ją znaleźć)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2008, 18:14
Posty: 135 (1/0)
Skąd: Straszyn/Gdańsk
Auto: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=152485&p=2584478#p2584478

Postprzez Blacha88 » 1 maja 2015, 00:26

Sorki że tak post pod postem ale wdadł do Madzi nowy mod zgapiony od użytkownika Misiek1 czyli schowek na okulary:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2008, 18:14
Posty: 135 (1/0)
Skąd: Straszyn/Gdańsk
Auto: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=152485&p=2584478#p2584478

Postprzez MrShaleck » 1 maja 2015, 06:49

Świetny patent z tym schowkiem. Ściągałeś podsufitkę ?
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2609 (10/39)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
BMW X3 35i F25 Msport

Postprzez Blacha88 » 1 maja 2015, 08:41

Nie nic nie sciagalem. Cielem na zywca tylko szablon odrysowalem. U kolegi Misiek1 jest cala fotorelacja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2008, 18:14
Posty: 135 (1/0)
Skąd: Straszyn/Gdańsk
Auto: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=152485&p=2584478#p2584478

Postprzez misiek1 » 2 maja 2015, 20:28

Blacha88 napisał(a):Sorki że tak post pod postem ale wdadł do Madzi nowy mod zgapiony od użytkownika Misiek1 czyli schowek na okulary:


Widzę, że patent się przyjął :)
Bardzo fajny gadget, którego w serii brakuje :) A dodatkowo pasuje idealnie :D

roxygenium napisał(a):Świetny patent z tym schowkiem. Ściągałeś podsufitkę ?


Na mojej stronce masz co i jak jeśli chodzi o montaż schowka:

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=117985&start=140
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 20:15
Posty: 323 (0/1)
Skąd: Krosno
Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)

Postprzez Blacha88 » 4 wrz 2015, 23:15

Długo posta żadnego nie pisałem bo w pracy dużo roboty miałem. A w Madzi nowe części się pokazały z przodu nowe amorki zawitały i to nie byle jakie bo firmy sasha i cieszy się cała familia nasza. A także w lewym kole jeszcze zawitał nowy sworzeń wreszcie. Teraz Madzia prowadzi się jak szalona i mogę powiedzieć że nas nie do goniat. :D :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2008, 18:14
Posty: 135 (1/0)
Skąd: Straszyn/Gdańsk
Auto: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=152485&p=2584478#p2584478

Postprzez Blacha88 » 1 mar 2016, 01:50

Długo nic nie pisałem bo Madzia jeździła i jeździła. Aż pewnego dnia po zgaszeniu silnika usłyszałem dziwne bulgotanie spod maski. Po ponownym uruchomieniu okazało się że w zbiorniczku wyrównawczym pojawiły się bąble powietrza i madzia zaczęła wypluwać płyn ze zbiorniczka. Stało się najgorsze. Tłoki mojej mazdy zaczęły pchać powitrze tam gdzie nie powinny, czyli w układ chłodzenia. Diagnoza moja a później mechanika uszczelka pod głowicą (jak się później okazało słuszna). Jako że jestem mechanikiem z zawodu i praktyki chciałem sam ją naprawić, ale z braku czasu Mazdą zajął się mój znajomy mechanik. Zostały wymienione:
-uszczelka pod głowicą
-uszczelka pokrywy zaworów
-uszczelka pod kolektorem ssącym
-uszczelka pod kolektorem wydechowym
-uszczelka między turbo a kolektorem wydechowym
-uszczelniacz wałka rozrządu
-podkładki pod wtryskiwaczami
-olej Valvoline 10W40
-filtr oleju
-filtr powietrza
-płyn chłodniczy
A także:
-sprawdzenie szczelności i planowanie głowicy o 0,08mm
-sprawdzenie wtryskiwaczy
-czyszczenie układu dolotowego (kolektor ssący aż się o to prosił)
Jak narazie po naprawie zrobiłem 400km i odpukać wszystko w jak najlepszym porządku.
Trochę się wykosztowałem, ale teraz przynajmniej wiem że silnik w madzi przetrwa napewno zżeraną przez korozję karoserię :D :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2008, 18:14
Posty: 135 (1/0)
Skąd: Straszyn/Gdańsk
Auto: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=152485&p=2584478#p2584478

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy