Autko kupione w czerwcu 2013r w Łodzi za 2350zł. Do mazdy były aluski 15 + komplet ładnych zimówek na stalówkach + oryginalne kołpaki
Dane techniczne:
– 1.6 84KM
– 1991r
– 234 tyś przebiegu (przynajmniej tyle na liczniku
Wyposażenie
– el. szyberdach,
– centralny zamek,
– wspomaganie
Zrobione:
– pospawana dziura koło przedniego wahacza,
– zrobione progi,
– wstawiony nowy zamiennik katalizatora bo stary sypał się w rękach
– wstawiony tłumik środkowy,
Plany:
– wybiteksować całe podwozie,
– pospawać małą dziurkę w lewym przednim wnętrzu błotnika?
– zrobić coś ze strasznym szyberdachem
– zrobić pęknięty prawy błotnik,
– wymienić tylny wzdłużny wahacz, wczoraj zauważyłem, że jest pęknięty – zamówiony
– Wymienić tylne łączniki stabilizatorów – zamówione
– planuje włożyć klimatyzacje, ale nie wiem czy jest sens
– utrzymać autko w seryjnym wyglądzie, bez żadnych udziwnień typu sportowe zderzaki czy lotki,
– dojść do ładu z linką otwierania przednich drzwi która ciągle się blokuje.
Pod koniec października założyłem do Mazdy sekwencje:
– Parownik OMVL CPR,
– Wielozawór Tomasetto MOD AT08,
– Wtryski OMVL DREAM XXL SL,
– Sterownik STAG 4ECO,
– Butla w kole, korek koło wlewu paliwa,
– Koszt 2050zł.
Zrobione 10tyś na gazie i żadnych problemów. Spalanie w granicach 8,5-9l/100km.
Mam takie myśli, żeby zrobić autko na cacy i pojeździć parę ładnych lat. Moja dziewczyna chciałaby jechać nim do ślubu
Kilka fotek, niestety jakość bez szału ze względu na kiepski aparat + zdjęcie konkursowe