Jakiś czas temu zakupiona Mazda 323 od TTter-a
MODEL: 323 BF wersja GTX FWD
SILNIK: B6T, DOHC 1598 cm3 16V TURBO
Doładowanie podniesione do 0.8 bar, odcinka 7500rpm
aktualnie KM/Nm
UKLAD DOLOTOWY: Turbo IHI-VJ-11 (2.2T Ford Probe),BLOW-OFF HKS SSQV III i MBC Turbosmart, IC seria
w planach dolot ze stożkiem, wiekszy FMIC, wieksza przepustnica z rurarmi, zmiana wtrysków na wtryski 326 cc z Probe 2.2T, Walbro 255 lph
UKLAD WYDECHOWY: aktualnie 2" końcowym przelototowym z Dodga 3.3 V6
ELEKTRONIKA: Ecu seria, wskaźnik Boost VDO
w planach Ecumaster DET III
UKLAD HAMULCOWY: na razie seryjne raczej spowalniają niż hamują.
BODY-KIT: zderzaki+grill czarny mat, dokładka Golf II, spoilery GTX, grill 323 przedlift, postojówki amber, Alu ARTEC 15x7j czarny z brokatem+polerowany rant
ZAWIESZENIE: Przod: kolumna Golf 2/3 amor seria, sprężyna Weitec. Tył: amor Kager, spręzyna JAmex
WYPOSAŻENIE: kierownica z odsadzeniem, pół kubełkowe przednie fotele.
Zrobiony remont silnika na nowych uszczelkach, oleju. Flansza pod wydech 25mm, zregenerowany układ chłodzenia.
Foto sprzed zakupu:

Aktualne:







Salmon aka Batmobil