Mazda 323F BG K8 '94

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez mazda0610 » 14 cze 2014, 19:32

Mazdę mam 6 lat seryjnie był silnika 1600 16v o mocy 90 KM nie narzekałem. Po roku użytkowania zatarłem silnik :( palenie kapcia :D Potem kupiłem dawce z silnikiem 1.8 DOHC 128KM

Wyposażenie seryjne:
*Wspomaganie kierownicy
*Fotele kubełkowe od wersji GT
*Centralny zamek
*4x el. szyby
*Alufelgi Artec 15''

Modyfikacje wnętrza:
*Skórzany mieszek od dźwigni zmiany biegów
*Sportowa kierownica MOMO
*Fotele kubełkowe wersja GT skórzane
*podłokietnik od MX-3
*Elektryczne lusterka

Car audio:
*Radio cd mp3 USB SONY
*Wzmacniacz BOSE (Mazda 6)
*Głośniki BOSE (Mazda 6)
*Skrzynia basowa BOSE

Nadwozie:
*Dokładka tylnego zderzaka FOHA
*Dokładka przedniego zderzaka FOHA
*Podświetlanie tablicy LED
*Dokładki na progi Zender
*Szeroka stal 15" 8"i 8,5" opony 175/55 i 195/50
*Przyciemnione tylne szyby
*Stickerbomb
*Spojler Zender


Modyfikacje:
*Swap silnika BP 1.8 16V DOHC na K8 1.8 DOHC 24v V6
*Filtr stożkowy
*Short shifter
*Tłumik przelotowy 2''
*Tłumik końcowy Sebring
*Tarcze hamulcowe przednie nawiercane i nacinane
*Przednie lampy z Forda Probe II
*Rozpórka tył
*Lampy tylne USDM
*Gwinty przód i tył TECHNIX
*Deska rozdzielcza MX-3 po liftingu


Plany:
*Malowanie całego auta
*Silnik 2.5 DOHC 24v V6

Jeśli chodzi o glebę to już nie będę obniżał myślałem o nadkolach albo nad sprzedaży szerokiej stali bo dowód rejestracyjny został zatrzymany przez policję i mandat 200zł :( . A jak pytałem jak bym dał nadkola to mówił że nie można nie znam się na prawie. Proszę o jakąś radę albo pomysł żebym nie musiał sprzedawać stalówek.
Załączniki
images_thumb_572178_800_800_resize.jpg
Tak Mazda wyglądała po kupnie
images_thumb_572179_800_800_resize.jpg
images_thumb_577574_800_800_resize.jpg
images_thumb_753648_800_800_resize.jpg
Szaraczek niestety na dawce poszedł
images_thumb_984869_800_800_resize.jpg
Madzia tak wyglądała 2lata temu
svf-SrYBeItj8hYQyzko0exXyLeG2h2zVOORRCR3_nI.jpeg
Czaplinek 2013
DSC03780.JPG
Na tą chwile tak wygląda
DSC03868.JPG
Ostatnio edytowano 15 sie 2017, 21:40 przez mazda0610, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lip 2010, 18:14
Posty: 10
Skąd: Chojnice
Auto: Mazda 323f bg 1800 DOHC 1994rok

Postprzez Bartg » 14 cze 2014, 19:34

Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Kozacka BG, chyba pierwsza z K8 jeśli sie nie mylę ? Dodaj proszę więcej aktualnych zdjęć także spod maski koniecznie :) Koła strasznie wystają z tyłu, będzie coś niżej albo jakieś poszerzanie błotników ?
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez krzysiek323f bg » 26 cze 2014, 10:19

No ciekawa ta BG z K8 :D Fakt pierwsza z tym silnikiem, jest ale z 2.5 KL-ZE tylko już nie lata w Polsce :( Pozdrawiam :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2013, 23:42
Posty: 262 (1/0)
Skąd: Chorzele-Warszawa
Auto: Była Mazda 323F BG 1.6 16v:)
Teraz Opel Vectra B 2.5 v6 :)

Postprzez antek_92 » 26 cze 2014, 16:30

walnij poszerki nadkoli i po klopocie z kolami...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 19:17
Posty: 139
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC

Postprzez wilusjdm » 28 cze 2014, 15:22

antek_92 napisał(a):walnij poszerki nadkoli i po klopocie z kolami...

Dobrze gada <spoko>
Swoją drogą szacun takiego przeszczepu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez mazda0610 » 28 cze 2014, 16:17

Dzięki
Ale poszerzenia są zgodne z przepisami ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lip 2010, 18:14
Posty: 10
Skąd: Chojnice
Auto: Mazda 323f bg 1800 DOHC 1994rok

Postprzez k1bic93 » 28 cze 2014, 16:32

tak zgodne
jeżeli opona nie wychodzi poza nadkole jest ok :)
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez mazda0610 » 28 cze 2014, 17:11

a od czego bym mógł takie nadkola dopasować albo z czego zrobić żeby było to wytrzymałe i jakoś wyglądało jeszcze :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lip 2010, 18:14
Posty: 10
Skąd: Chojnice
Auto: Mazda 323f bg 1800 DOHC 1994rok

Postprzez k1bic93 » 28 cze 2014, 20:06

Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez witek » 28 cze 2014, 20:52

k1bic93 nie żeby coś ale paskudnie te nadkola wyglądają :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mazda0610 » 28 cze 2014, 21:13

z przodu niedużo ok 1cm a z tyłu 5cm tylko nie wiem czy poszerzenie starczy do dołu zderzaka
pomysł dobry dzięki za link
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lip 2010, 18:14
Posty: 10
Skąd: Chojnice
Auto: Mazda 323f bg 1800 DOHC 1994rok

Postprzez k1bic93 » 28 cze 2014, 23:31

witek jeden lubi jak mu nogi śmierdzą a drugi lubi czekoladę :D
mi też zbytnio nie pasują ale najtańsze rozwiązanie żeby pojeździł przez jakiś czas ;)

z przodu da rade naciągnąć jeszcze ale z tyłu szlifierka kawał blachy i spawarka wtedy wedle uznania będziesz miał tyle że trochę czasu trzeba spędzić nad tym :)
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez czarek1991 » 2 lip 2014, 12:29

Te plastikowe nadkola mozna jeszcze pomalowac w kolor budy i niebyloby tak zle :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez PeKa » 3 lip 2014, 11:43

Osobiście cofnąłbym czas o 2 lata w tym przypadku i tam się zatrzymał. Z tymi soczewkami wygląda jak upośledzona :] Stickery... czasami sa spoko, tu mi nie pasują, nie współgraja z niczym, ot tak wklejone i juz. Zderzak tez nie w mym guscie, kojarzy mi sie z "tuningowanymi" E36 i Calibrami spod remizy. Za szeroką stal meeega <spoko> Fakt, trzeba ją deczko schować i jest cacy. Takie moje zdanie ;) Powodzenia w dalszych pracach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez michaelB » 3 lip 2014, 17:23

Świetny projekt, nieprzeciętny i z pompą <spoko> Powodzenia w dalszych modach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez mlody1921 » 3 lip 2014, 21:38

Pitolicie poszerzenia dobrze założone są lux patrzcie tu w BG są prze

http://www.clubprotege.com/forum/showth ... -omgwtfbbq
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez waldi944 » 4 lip 2014, 09:47

ŚWIATŁA PRZEDNIE MASZ Z PUNTO 2?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 kwi 2010, 13:19
Posty: 17
Skąd: Pilzno w podkarpackim
Auto: Mazda 323 f gt 1,8 dohc- 137 km-1991 r 300 tys przeb.najbogatsza wersja;klima,elektryka,oryginalne ospojlerowanie,alu 15,skóra, druga 323FBa 2,5 v6

Postprzez mazda0610 » 13 lip 2014, 18:11

Jak przerobić licznik elektroniczny od Mazdy MX3 V6 do 323f bg problem polega na tym że Fka miała linkę a K8 nie ma linki tylko elektryczny napęd licznika. Obrotomierz działa ale przekłamuje o 1000 obrotów a prędkościomierz nie działa. Myślałem że jak kupie licznik od MX3 V6 to wystarczy że podłącze ale jednak się nie da bo ma inaczej ścieżki i obawiam się że jak podłącze do może dać jakieś zwarcie. Proszę o radę albo pomysł lub schemat podłączenia.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lip 2010, 18:14
Posty: 10
Skąd: Chojnice
Auto: Mazda 323f bg 1800 DOHC 1994rok

Postprzez rafał88 » 18 lip 2014, 08:03

No bo jak nie ma linki to komp bierze dane z abs albo z czujnika"ślimaka " w skrzyni :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez witek » 18 lip 2014, 08:12

arafal21 dobrze mówi ;) w skrzyni masz czujnik prędkości, ten przez który wlewa się olej, więc musisz wziąć schematy w rękę i popatrzeć na jakie piny w ECU są sygnały z czujnika, jak je podasz to znajdź na jakich pinach są wychodzące z ECU i pociągnij je do licznika :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy