Wersja wyposażenia: el.szyby, klima, centralny zamek.
Silnik: 1.5 (88KM) na podwójnym wałku rozrządu (DOHC).
Dane techniczne: 0-100km/h = 11,9sek.
Color of the body: 6Z Thunder Gray Mica
The color of the salon: BJ3 Dark Gray
Co zmieniłem (w większości wsparcie od KEEL /Miru):
– sportowy tłumik końcowy firmy "Ulter"
– wyciągnięcie obu katów ORI i wsadzenie jednego metalowego katalizatora od Toyota Celica 1.8
– Airbox (włókno węglowe) ze stożkiem Simota średnica 70mm
– zaślepiony EGR
– kolektor metalowy 4-2-1 (Lambda wpięta)
– średnica rur wydechu 50mm
– światła postojowe – diody "deep white"
– światła mijania – Xenon HID – 8000K
– car audio Alpine + Hertz (wysokie + średnio-niskotonowe)
– felgi alu srebro metalic – malowane proszkowo 15"
– blenda cała czerwona
Po modach autko poleciało max 190km/h (możliwe przekłamanie wielkość felg vs prędkościomierz).
0-100 ok.10sek. (mierzone również według licznika)-trzeci bieg musiał być wbity.
ps. dla poparcia moich domniemań 100KM i 143Nm wrzucam zaciekawionym poniżej wykres z hamowni:) Tego samego dnia testowaliśmy tam inne autka które potwierdziły poprawność rezultatów-dodam że był to chłodny dzień, więc sprzyjający pomiarom a panowie z dyna mieli duży mocny wiatrak
I mini video:)
http://w595.wrzuta.pl/film/4vavVWb0MJN/spot
https://www.facebook.com/photo.php?v=33 ... 0193269502
Foty:
1.

2.

3.
4.

5.

6.

7.

8.

9.
