Bo z tego co orientowałem się u nas nie jest to tania impreza
Mazda 323F BG GT BP '92 project in progress
benny88 napisał(a):Powiedz ile za piaskowanie płaciszJak oczywiście można
Bo z tego co orientowałem się u nas nie jest to tania impreza
Koszt takiej zabawy wyślę Ci na PW.
Karoseria odebrana z piaskowania, kilka zdjęć cyknięte telefonem bo nie wziąłem aparatu.














- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
nie ma tragedi jest parę dziurek tylko więc liczę że szybko stanie na nogi w jakimś ciekawym kolorze 

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Nie ma lipy
podejrzewam że szybko pójdzie
może zdradzisz kolor docelowy?

podejrzewam że szybko pójdzie
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Zdjęcia nie przedstawiają jak jest na prawdę. Wydaje się, że nie ma dużo dziur i roboty nie będzie dużo jednak w rzeczywistości sporo jest pracy. Progi zewnętrzne i wewnętrzne, reperaturki nadkoli tylnych po obu stronach, podłużnice. W komorze silnika też jest trochę roboty. Przy przednim lewym kielichu pod mocowaniem błotnika po piaskowaniu wyszła dziura. Tylne kielichy trzeba otwierać bo ambitny poprzedni "blacharz" pięknie nad spawał nową blachę na stara zgnitą. Karoseria od środka na zgrzewach będzie obspawana. Na blachę pójdzie Cekor od spodu no i zastanawiam się nad białą konserwacją ale raczej to nie ma sensu. Kolor nadwozia na 90% pójdzie czarny metalic (możliwe, że z palety Mazdy) nie chcę wymyślać. Komora również w kolor nadwozia.
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Szykuje się jeden z najlepszych projektów w dziejach 323F BG !
- Od: 24 lip 2010, 13:00
- Posty: 43
- Skąd: Łódź
- Auto: Była323 BG 1.7 D 1990r.
Jest Volvo V40 1.9 TD
gruba robota, auto przygotowane na kolejne 20 lat 

trzydziech napisał(a):gruba robota, auto przygotowane na kolejne 20 lat
Mojej by się taka przydała tylko muszę znaleść sponsora
Coś co ma być zrobione na igłę musi niestety kosztować. Liczyłem się z tym, że pochłonie to trochę moich funduszy ale nie spodziewałem się, że aż tyle
Teraz na pewno nie odpuszczę i nie mam takiego zamiaru bo szykuję się konkretna robota z podwoziem 

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Koszty kosztami, a samochód dostaje dożywocie u właściciela. Powodzenia w opracach 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Oj grubo pojechałeś
tak inwestycja szacun dla ciebie za taką prace.
Za kilka lat BG będzie rzadkością właściwie już ich niema za wiele
a twoja będzie śmigała jak nowa
Powodzenia
i pokaż się jak zrobisz 

Za kilka lat BG będzie rzadkością właściwie już ich niema za wiele
a twoja będzie śmigała jak nowa
Powodzenia



Ooo kurcze właśnie widziałem cała historie twojej Madzi
no jest co poczytać
i zobaczyć
. Kupę roboty dobrej robisz dla niej
aż miło popatrzeć ale kasy tez sporo poleciało
, ale WARTO
będziesz śmigał długie lata
trochę czasu to kosztuje też ale czego się nie robi
Ja tez troszkie robiłem swoja Madzie i wiem ile wyrzeczeń to kosztuje
Pozdrawiam
i życzę oby było jak se zaplanowałeś




Dzięki chłopaki za podtrzymanie 
Coś się dzieje, kilka fotek z prac. Wszystko jest robione tak aby nie było widać, że coś było robione
. Przed wspawaniem nowej łatki sprawdzana jest jej oryginalna grubość. Na gotową łatkę nakładana jest farba "CEKOR". Oto efekt :





Wspawane wzmocnienie tak jak było wcześniej :
,
Przygotowany drugi kielich :

Coś się dzieje, kilka fotek z prac. Wszystko jest robione tak aby nie było widać, że coś było robione





Wspawane wzmocnienie tak jak było wcześniej :

Przygotowany drugi kielich :

Ostatnio edytowano 17 wrz 2013, 09:31 przez djakob, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kurcze jestem pod wrażeniem
Mocno dopinguję bo wiem ile trzeba trudu, pracy, potu czoła a nawet krwi( niejedno skaleczenie a nawet szycie łapy po kontakcie ze szlifierką w moim przypadku) aby doprowadzic do końca taki projekt.
tak zapytam z ciekawości, na kiedy planujesz wytoczyć BG zpowrotem na drogę?
Mocno dopinguję bo wiem ile trzeba trudu, pracy, potu czoła a nawet krwi( niejedno skaleczenie a nawet szycie łapy po kontakcie ze szlifierką w moim przypadku) aby doprowadzic do końca taki projekt.
tak zapytam z ciekawości, na kiedy planujesz wytoczyć BG zpowrotem na drogę?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Jestem pod wrażeniem tego jak wyszło to rzeźbienie od strony komory silnika.
Wygląda na profi robotę. Kibicuje od samego początku temu projektowi.
Jeszcze będzie robić to przeciąg na drodze pod względem stylistycznym
Wygląda na profi robotę. Kibicuje od samego początku temu projektowi.
Jeszcze będzie robić to przeciąg na drodze pod względem stylistycznym
Piotr89 napisał(a):tak zapytam z ciekawości, na kiedy planujesz wytoczyć BG zpowrotem na drogę?
Mam zamiar wyjechać na wiosnę 2014r i mam nadzieję, że tego terminu się dotrzymam
Pracy jest sporo ale jak już to będzie pomalowane to potem już z górki
Komora silnika na 90% pójdzie w oryginalny kolor chyba, że macie jakieś argumenty przeciw

Ostatnio edytowano 17 wrz 2013, 14:44 przez djakob, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości