Mazda 323f BA BP '95 GLX 1.8 16V by GreXx Nowe zdjęcia OZ 17'
wilusjdm napisał(a):A co już kończy się żywot BP ? Sam będę coś niebawem szukał na swap, może lepszym rozwiązaniem by było 1.8 DOHC z BG Jak myślisz ?
Już się skończył
Mieczyslaw napisał(a):aaadlaczego masz wydech z prawej a ja z lewej strony? i kierunki jakies takie czerwone na blendzie
Wydech mam z prawej strony dlatego że był cały zmieniany jak widać na zdjęciach i lepiej było go wyprowadzić z prawej strony, a kierunki faktycznie obkleiłem czerwoną folią żeby się komponowały z blendą – ale świecą na pomarańczowo
Xsi napisał(a):Jaki koszt takiej rynny pod spodem? Przechodzi to przegląd bez problemu?
Mi montowali znajomi i kwasówkę też miałem po taniości także koszta niewielkie aczkolwiek w jakimś 'specjalnym warsztacie' pewnie by trochę skasowali. U mnie przegląd z silencerem przechodzi, zresztą ludzie różnie robią przeglądy


- Od: 4 maja 2011, 14:33
- Posty: 667
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323f BA GLX 1.8 BP 16v
no wlasnie pozniej zobaczylem zdjecia i stwierdzilem ze pytanie bylo nie na miejscu 
a co do widlakow to fajne sa
jesli ze mna zostanie BA jak bede juz w Polsce to te moze sie pokusze
a co do widlakow to fajne sa

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
1.8 juz masz wiec nie bedzie w ogole przerabiania
ale wstawiac ten sam motor? jak sie bawic w swapy to na cos mocniejszego 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
GreXx jako, że planujesz swap, a i mnie chyba taki czeka... Mógłbyś mi przybliżyć czego będe potrzebował? Ja jestem troche zielony w tych sprawach... Mam silnik B3 aktualnie, który nagle zaczął brać litr oleju na 150km... Sorry za lekkiego offa 

- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
dziadowy masz odpowiedni dział do tego jeśli mowa o swapie .
GreXx wkładaj F2T z Probe, na pewno mniej rzeżby będzie jakbyś miał wrzucać KF'a i z tym motorem co wspomniałem spokojnie objedziesz KF'a
PS. Ja może bliżej zimy będę się przymierzał coś w tym kierunku, wiem jedno że nie opłaca się wkładać BP po jakimś czasie znudzi się te 114ps
GreXx wkładaj F2T z Probe, na pewno mniej rzeżby będzie jakbyś miał wrzucać KF'a i z tym motorem co wspomniałem spokojnie objedziesz KF'a
PS. Ja może bliżej zimy będę się przymierzał coś w tym kierunku, wiem jedno że nie opłaca się wkładać BP po jakimś czasie znudzi się te 114ps
Ostatnio edytowano 23 kwi 2013, 21:18 przez wilusjdm, łącznie edytowano 1 raz
Mieczyslaw napisał(a):1.8 juz masz wiec nie bedzie w ogole przerabianiaale wstawiac ten sam motor? jak sie bawic w swapy to na cos mocniejszego
Myślałem nad 1.8v6
wilusjdm napisał(a):, wiem jedno że nie opłaca się wkładać BP po jakimś czasie znudzi się te 114ps
No już się znudził

- Od: 4 maja 2011, 14:33
- Posty: 667
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323f BA GLX 1.8 BP 16v
GreXx napisał(a):Mieczyslaw napisał(a):1.8 juz masz wiec nie bedzie w ogole przerabianiaale wstawiac ten sam motor? jak sie bawic w swapy to na cos mocniejszego
Myślałem nad 1.8v6wilusjdm napisał(a):, wiem jedno że nie opłaca się wkładać BP po jakimś czasie znudzi się te 114ps
No już się znudziłZastanawiam się czy dużo grzebania jest jakbym wsadził od mx3 widlaka, a z proboszczem też już myślałem.
Z widlaków rozważałbym tylko KL. A nie myślałeś nad BPT
Regeneracja DPF........info PW
grubo jedziesz widze 
Oprocz silnika trza przelozyc skrzynie, heble i co jeszcze?
Oprocz silnika trza przelozyc skrzynie, heble i co jeszcze?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Ewentualnie jak nie zależy ci na bezpieczeństwie i chcesz zaoszczędzić na hamulcach oraz zawieszeniu no i nowych felgach można dać półosie od mx-3 i wtedy masz rozstaw 4x100, o więcej szczegółów pytaj Lutka bo miał tak u siebie. Ale jednak hamulce to podstawa wg mnie.
Bartg napisał(a):Praktycznie wszyzstko, tak jak pamiętam jak Majki przekładał KL'a do 1.5, miał do tego celu kupione całe KF GT na cześci.
o kurde, zabawy a zabawy przy tym

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
e no az tak to chyba nie. Kupisz jakiegos GT nie wiem za ile, dajmy na to 8 kafli, przerzucasz graty, co zostanie sprzedajesz i moze tak zle nie wyglada
tylko zawsze, przynajmniej u mnie, rodzi sie pytanie, czy pakowac taka kase w taki stary samochod, czy nie lepiej dozbierac do nowszego 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Hamulce, zawias i wszystko co trzeba będzie
A czy opłaca się ładować kasę? Dużo osób sceptycznie do tego podchodzi ale ja uważam że warto
Wiadomo że od razu tego nie zrobię ale wszystko w swoim czasie. Będę informował na bieżąco co i jak
Myślę, że już od nowego miesiąca ruszymy
.


- Od: 4 maja 2011, 14:33
- Posty: 667
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323f BA GLX 1.8 BP 16v
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości