Mazda 323f BA BP '95 GLX 1.8 16V by GreXx Nowe zdjęcia OZ 17'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Xsi » 20 kwi 2013, 19:00

Jaki koszt takiej rynny pod spodem? Przechodzi to przegląd bez problemu? :D
Początkujący
 
Od: 12 lut 2009, 18:16
Posty: 21
Skąd: Ustrzyki Dolne / Kraków
Auto: Mazda 323F BA 1.8 16v '95

Postprzez GreXx » 21 kwi 2013, 13:28

wilusjdm napisał(a):A co już kończy się żywot BP ? Sam będę coś niebawem szukał na swap, może lepszym rozwiązaniem by było 1.8 DOHC z BG Jak myślisz ?


Już się skończył :P No właśnie sam nie wiem co tam wstawić ale choruję na widlaki :P Ten dźwięk mnie powala na kopyta :P

Mieczyslaw napisał(a):aaadlaczego masz wydech z prawej a ja z lewej strony? i kierunki jakies takie czerwone na blendzie :P


Wydech mam z prawej strony dlatego że był cały zmieniany jak widać na zdjęciach i lepiej było go wyprowadzić z prawej strony, a kierunki faktycznie obkleiłem czerwoną folią żeby się komponowały z blendą – ale świecą na pomarańczowo :)

Xsi napisał(a):Jaki koszt takiej rynny pod spodem? Przechodzi to przegląd bez problemu? :D


Mi montowali znajomi i kwasówkę też miałem po taniości także koszta niewielkie aczkolwiek w jakimś 'specjalnym warsztacie' pewnie by trochę skasowali. U mnie przegląd z silencerem przechodzi, zresztą ludzie różnie robią przeglądy <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2011, 14:33
Posty: 667
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323f BA GLX 1.8 BP 16v

Postprzez wilusjdm » 22 kwi 2013, 19:59

GreXx napisał(a):choruję na widlaki :P

dużo byś miał, rzeżby ale jak to mówią dla chcącego nic trudnego .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Mieczyslaw » 23 kwi 2013, 15:33

no wlasnie pozniej zobaczylem zdjecia i stwierdzilem ze pytanie bylo nie na miejscu :P
a co do widlakow to fajne sa :D jesli ze mna zostanie BA jak bede juz w Polsce to te moze sie pokusze
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez GreXx » 23 kwi 2013, 16:28

No właśnie mam dylemat jaki silnik wstawić, zależy mi żeby było jak najmniej przerabiania. Póki co czekam na mojego posłańca który wyruszył na poszukiwania :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2011, 14:33
Posty: 667
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323f BA GLX 1.8 BP 16v

Postprzez Mieczyslaw » 23 kwi 2013, 19:36

1.8 juz masz wiec nie bedzie w ogole przerabiania ;) ale wstawiac ten sam motor? jak sie bawic w swapy to na cos mocniejszego ;)
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez dziadowy » 23 kwi 2013, 19:44

GreXx jako, że planujesz swap, a i mnie chyba taki czeka... Mógłbyś mi przybliżyć czego będe potrzebował? Ja jestem troche zielony w tych sprawach... Mam silnik B3 aktualnie, który nagle zaczął brać litr oleju na 150km... Sorry za lekkiego offa :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2012, 19:57
Posty: 238
Skąd: Olsztyn i okolice
Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998

Postprzez wilusjdm » 23 kwi 2013, 20:26

dziadowy masz odpowiedni dział do tego jeśli mowa o swapie .
GreXx wkładaj F2T z Probe, na pewno mniej rzeżby będzie jakbyś miał wrzucać KF'a i z tym motorem co wspomniałem spokojnie objedziesz KF'a :D
PS. Ja może bliżej zimy będę się przymierzał coś w tym kierunku, wiem jedno że nie opłaca się wkładać BP po jakimś czasie znudzi się te 114ps :D
Ostatnio edytowano 23 kwi 2013, 21:18 przez wilusjdm, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez GreXx » 23 kwi 2013, 20:43

Mieczyslaw napisał(a):1.8 juz masz wiec nie bedzie w ogole przerabiania ;) ale wstawiac ten sam motor? jak sie bawic w swapy to na cos mocniejszego ;)


Myślałem nad 1.8v6

wilusjdm napisał(a):, wiem jedno że nie opłaca się wkładać BP po jakimś czasie znudzi się te 114ps


No już się znudził :P Zastanawiam się czy dużo grzebania jest jakbym wsadził od mx3 widlaka, a z proboszczem też już myślałem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2011, 14:33
Posty: 667
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323f BA GLX 1.8 BP 16v

Postprzez benq323 » 23 kwi 2013, 23:16

GreXx napisał(a):
Mieczyslaw napisał(a):1.8 juz masz wiec nie bedzie w ogole przerabiania ;) ale wstawiac ten sam motor? jak sie bawic w swapy to na cos mocniejszego ;)


Myślałem nad 1.8v6

wilusjdm napisał(a):, wiem jedno że nie opłaca się wkładać BP po jakimś czasie znudzi się te 114ps


No już się znudził :P Zastanawiam się czy dużo grzebania jest jakbym wsadził od mx3 widlaka, a z proboszczem też już myślałem.



Z widlaków rozważałbym tylko KL. A nie myślałeś nad BPT <faja>
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez GreXx » 24 kwi 2013, 07:49

benq323 napisał(a):Z widlaków rozważałbym tylko KL. A nie myślałeś nad BPT


Powiem Ci że myślałem nad wszystkim chyba :P, ale chyba jednak zawita 2.5 KLZE :P Jak się bawić to się bawić :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2011, 14:33
Posty: 667
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323f BA GLX 1.8 BP 16v

Postprzez benq323 » 24 kwi 2013, 11:13

Jeśli nie BPT to tylko KLZE <diabełek> słuszny wybór, choć rzeźby trochę będzie <nauka>
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez Mieczyslaw » 24 kwi 2013, 12:10

grubo jedziesz widze :D
Oprocz silnika trza przelozyc skrzynie, heble i co jeszcze?
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Bartg » 24 kwi 2013, 13:46

Praktycznie wszyzstko, tak jak pamiętam jak Majki przekładał KL'a do 1.5, miał do tego celu kupione całe KF GT na cześci.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez luki_92_92 » 24 kwi 2013, 13:50

Ewentualnie jak nie zależy ci na bezpieczeństwie i chcesz zaoszczędzić na hamulcach oraz zawieszeniu no i nowych felgach można dać półosie od mx-3 i wtedy masz rozstaw 4x100, o więcej szczegółów pytaj Lutka bo miał tak u siebie. Ale jednak hamulce to podstawa wg mnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Mieczyslaw » 24 kwi 2013, 15:43

Bartg napisał(a):Praktycznie wszyzstko, tak jak pamiętam jak Majki przekładał KL'a do 1.5, miał do tego celu kupione całe KF GT na cześci.


o kurde, zabawy a zabawy przy tym
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez benq323 » 24 kwi 2013, 15:56

W tej kasie można wyremontować od podstaw BP i może nawet kasy na uturbienie wystarczy <czarodziej>
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez Mieczyslaw » 24 kwi 2013, 17:28

e no az tak to chyba nie. Kupisz jakiegos GT nie wiem za ile, dajmy na to 8 kafli, przerzucasz graty, co zostanie sprzedajesz i moze tak zle nie wyglada :P tylko zawsze, przynajmniej u mnie, rodzi sie pytanie, czy pakowac taka kase w taki stary samochod, czy nie lepiej dozbierac do nowszego :P
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Bartg » 24 kwi 2013, 18:00

Nie no bez przesady, GT na przekładkę kupuje się za 2.5-3 ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez GreXx » 24 kwi 2013, 19:06

Hamulce, zawias i wszystko co trzeba będzie ;) A czy opłaca się ładować kasę? Dużo osób sceptycznie do tego podchodzi ale ja uważam że warto :) Wiadomo że od razu tego nie zrobię ale wszystko w swoim czasie. Będę informował na bieżąco co i jak :) Myślę, że już od nowego miesiąca ruszymy <diabełek> .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2011, 14:33
Posty: 667
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323f BA GLX 1.8 BP 16v

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy