Mazda 323 BG PN '94 "White Lady"-ODBUDOWA
Kolejne postępy
Lewy kielich, jeszcze kosmetyka, szlifowanie spawów, podkład i uszczelnienie tzw. masą cud- slang blacharzy:

Lewy wewnętrzny próg odbudowany i zabezpieczony, a także rozpoczęta zabudowa 1mm ocynkiem progu zewnętrznego :

Myślę że progów już szlag nie trafi: rektywny-> wash primer-> czornyj akryl-> i finalnie kolor biały.
a na koniec specjalne smarowidło- smar karabinowy albo jakiś wosk żeby wypierał wodę

Lewy kielich, jeszcze kosmetyka, szlifowanie spawów, podkład i uszczelnienie tzw. masą cud- slang blacharzy:

Lewy wewnętrzny próg odbudowany i zabezpieczony, a także rozpoczęta zabudowa 1mm ocynkiem progu zewnętrznego :

Myślę że progów już szlag nie trafi: rektywny-> wash primer-> czornyj akryl-> i finalnie kolor biały.
a na koniec specjalne smarowidło- smar karabinowy albo jakiś wosk żeby wypierał wodę
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Też czekam z niecierpliwością
I tak kalkuluje ile jeszcze floty popłynie bezpowrotnie
ale jeszcze podsyca nadzieja zobaczenia efektu końcowego
Zapowiada się grubo, planów dużo ale czy w tym roku wszystko ogarnę to sie okaże.
To co w planach na Janów jest to i będzie ukończone, a reszta w swoim czasie. Pomysłów jest ogrom i mam nadzieje że uda się je zrealizować
A wracając do tematu odbudowy to dzisiaj belkę tylną doszorowałem i dostała warstewkę takiego specyfiku- nazwy nie zdradzę bo opinie sa podzielone, jutro może reaktywny i akryl poleci na elementy belki, oczywiście te które nie wymagają wymiany na nówki
I tak kalkuluje ile jeszcze floty popłynie bezpowrotnie
ale jeszcze podsyca nadzieja zobaczenia efektu końcowego

Zapowiada się grubo, planów dużo ale czy w tym roku wszystko ogarnę to sie okaże.
To co w planach na Janów jest to i będzie ukończone, a reszta w swoim czasie. Pomysłów jest ogrom i mam nadzieje że uda się je zrealizować
A wracając do tematu odbudowy to dzisiaj belkę tylną doszorowałem i dostała warstewkę takiego specyfiku- nazwy nie zdradzę bo opinie sa podzielone, jutro może reaktywny i akryl poleci na elementy belki, oczywiście te które nie wymagają wymiany na nówki
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Po kilku dniach przerwy, nadszedł czas ujawnić postępy w pracach.
A więc zrobione:
– kompletne progi
-kompletne nadkola
– skompletowana podłoga
– spawy uszczelnione Pastą Sigil.
– podwozie, progi, nadkola- ściślej miejsca naprawiane zapodkładowane Reaktywnym ALMA i następnie czarnym akrylem HS
A oto zdjęcia:
– rektywny:

-akrylowy:
.
Lada dzień mocowanie belki i zawiasu, uszczelnianie krawędzi progów masą uszczelniającą, położenie podkładu akrylowego na całe nadwozie, szpachlowanie i postawienie tyłka na koła
Pytanie do posiadaczy BA, na jakiej wysokości nad ziemią znajduje się tłumik końcowy( przy założeniu że auto stoi na równym podłożu? Pytam ponieważ BG będzie miała wydech od Marshalowej BA
.
Zgadza się Frezonqu– dożywocie, nikt nie dostanie zachowanego w klasycznym stanie i odbudowanego BG. Nawet żeby miała stać przez cały miesiąc w garażu i była tylko raz na jakiś czas na spacer wyprowadzona to nie trafi w ręce jakiegoś nieogarniętego łebka, który zniszczy ją w ciągu tygodnia

A więc zrobione:
– kompletne progi
-kompletne nadkola
– skompletowana podłoga
– spawy uszczelnione Pastą Sigil.
– podwozie, progi, nadkola- ściślej miejsca naprawiane zapodkładowane Reaktywnym ALMA i następnie czarnym akrylem HS
A oto zdjęcia:
– rektywny:

-akrylowy:

Lada dzień mocowanie belki i zawiasu, uszczelnianie krawędzi progów masą uszczelniającą, położenie podkładu akrylowego na całe nadwozie, szpachlowanie i postawienie tyłka na koła

Pytanie do posiadaczy BA, na jakiej wysokości nad ziemią znajduje się tłumik końcowy( przy założeniu że auto stoi na równym podłożu? Pytam ponieważ BG będzie miała wydech od Marshalowej BA

Zgadza się Frezonqu– dożywocie, nikt nie dostanie zachowanego w klasycznym stanie i odbudowanego BG. Nawet żeby miała stać przez cały miesiąc w garażu i była tylko raz na jakiś czas na spacer wyprowadzona to nie trafi w ręce jakiegoś nieogarniętego łebka, który zniszczy ją w ciągu tygodnia

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Piotr89 napisał(a):
Pytanie do posiadaczy BA, na jakiej wysokości nad ziemią znajduje się tłumik końcowy( przy założeniu że auto stoi na równym podłożu? Pytam ponieważ BG będzie miała wydech od Marshalowej BA
Moge Ci zmierzyć ale dopiero jutro
A propo wymiarów reperaturek kielichów – znalazłeś je w końcu? Bo dopiero ostatnio mi sie przypomniało o nich jak znalazłem na kompie


Dokładnie Pawciu, o odległość puszki w najniższym punkcie od podłoża bo nie wiem czy nie będzie zaczepiać o glebę
Reperaturki Benny i Damian mi wysłali ale ni ciwoj nie pasowały, jedną na wzór zrobiłem i kicha, więc obkleiłem kielich od spodu taśmą papierową, odrysowałem wszystko co i jak, przyłożyłem na blachę i wyciąłem. Pewnie ktoś zapyta jak ten duży otwór wyciąłem, mianowicie kupiłem noże do metalu i założyłem na wyrzynarkę
Cięcie laserem około 50zł/szt, koszt 2 noży=15zł 

Reperaturki Benny i Damian mi wysłali ale ni ciwoj nie pasowały, jedną na wzór zrobiłem i kicha, więc obkleiłem kielich od spodu taśmą papierową, odrysowałem wszystko co i jak, przyłożyłem na blachę i wyciąłem. Pewnie ktoś zapyta jak ten duży otwór wyciąłem, mianowicie kupiłem noże do metalu i założyłem na wyrzynarkę

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Teraz do "prawie nowego" nadwozia przydałbym się remont silnika, albo nowe serce 
- Od: 24 lip 2010, 13:00
- Posty: 43
- Skąd: Łódź
- Auto: Była323 BG 1.7 D 1990r.
Jest Volvo V40 1.9 TD
Alk80 konserwacja profili na samym końcu, ale prawdopodobnie baranek i cos w rodzaju wosku wypierającego wodę, chyba że ktoś lepiej się zna w tym temacie i coś doradzi
pawelmazdabg silnik prawdopodobnie zostanie wyciągnięty, potem wymiana sprzęgła, oleju, filtrów, odświeżenie komory( ładny krzykliwy kolorek będzie) rozrząd pompa wody i regulacja zaworów, ponadto nowe płyny( chlodniczy, wspomy i hamulców). Czy to zrobie zależy tylko i wyłącznie od czasu bo chcę się na spocie w Janowie Lubelskim pokazać
Benny co do belki ściągniesz ją bez zdejmowania zbiornika, ale musisz cały osprzęt od zbiornika odkręcić, żeby miec lepszy dostęp. a poza tym do belki przymocowany jest reduktor siły hamowania od którego przewody naprawdę ciężko odkręcić i musisz to w pierwszej kolejności odczepić. chyba że będziesz i przewody wymienial na nowe, to wystarczy uciąć
BTW wyslij mi wymiary tego rantu bo bede go lada dzień robił.
pawelmazdabg silnik prawdopodobnie zostanie wyciągnięty, potem wymiana sprzęgła, oleju, filtrów, odświeżenie komory( ładny krzykliwy kolorek będzie) rozrząd pompa wody i regulacja zaworów, ponadto nowe płyny( chlodniczy, wspomy i hamulców). Czy to zrobie zależy tylko i wyłącznie od czasu bo chcę się na spocie w Janowie Lubelskim pokazać
Benny co do belki ściągniesz ją bez zdejmowania zbiornika, ale musisz cały osprzęt od zbiornika odkręcić, żeby miec lepszy dostęp. a poza tym do belki przymocowany jest reduktor siły hamowania od którego przewody naprawdę ciężko odkręcić i musisz to w pierwszej kolejności odczepić. chyba że będziesz i przewody wymienial na nowe, to wystarczy uciąć
BTW wyslij mi wymiary tego rantu bo bede go lada dzień robił.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Dla BG warto zdecydowanie !
Coś o tym wiem
. Parę dni temu wpadła już trzecia pieczątka do mojego drugiego dowodu, więc 8 rok jazdy BestGeneration. 3mam kciuki za odbudowę.
Coś o tym wiem
Witam dziś w programie 1 cześć How to przerobić lotkę z BJ żeby pasowała do BG
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Jesli chodzi Ci o czarne listwy szyby to chyba je mija a co?? z resztą i tak jest do obróbki żywicą i włóknem 
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość