Mazda MX-3 EC BPT 1,8 16V Turbo /SPRZEDAM/
Mimo całego sentymentu jaki pewnie masz do tego auto, to bym jednaj zdjął te progi i polakierował całość w jeden kolor..

Juz chyba gdzieś wcześniej w tym temacie pisałem o tym, że planuję te progi na wiosnę wyrzucić i wjedzie pakiet v6 + zamalowanie aerografu który mimo swojego dobrego wykonania, do końca mi nie leży (do tego za bardzo się rzuca w oczy) i do tego każda ryska na pewno bardziej boli
Myślałem o przelakierowaniu nadwozia na biel 
Dopisano 15 paź 2012 20:01:
Pod maską trochę nie ład
Ale na porządki przyjdzie czas w długie zimowe wieczory 

Zegary indiglo + zegar boost sm peak z procedurą otwarcia.
animacja na radiu
Dopisano 15 paź 2012 20:01:
Pod maską trochę nie ład

Zegary indiglo + zegar boost sm peak z procedurą otwarcia.
animacja na radiu
Ostatnio edytowano 15 paź 2012, 20:20 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=_MdOphfkwUE
Dobre dissy
Świetnie się prezentuję kolor komory. Pomalowałbyś pokrywę zaworów i kolektor wydechowy podczas tych zimowych porządków.

Jak dla mnie całość jest mega. Świetnie że ją odratowaliście
takie małe nagrane na wyboistej drodze...
w końcu udało się przejechać autem, jestem zachwycony... to jak jedzie, jak przyśpiesza, dźwięk i ogólnie całokształt. Jednak to dobra stara Mazda, która mimo swojego wieku daje ogromną frajdę z jazdy. Dźwięk wkręcającego się silnika i bov'a powoduje banana na twarzy i ciągłą chęć przyśpieszania. Wydech nie jest uciążliwy i można spokojnie jechać w trasie. Tylko muszę się przyzwyczaić do licznika w milach
w końcu udało się przejechać autem, jestem zachwycony... to jak jedzie, jak przyśpiesza, dźwięk i ogólnie całokształt. Jednak to dobra stara Mazda, która mimo swojego wieku daje ogromną frajdę z jazdy. Dźwięk wkręcającego się silnika i bov'a powoduje banana na twarzy i ciągłą chęć przyśpieszania. Wydech nie jest uciążliwy i można spokojnie jechać w trasie. Tylko muszę się przyzwyczaić do licznika w milach
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
W aucie sporo jeszcze do ogarnięcia. Przede wszystkim przy boostcie słychać jakby gdzieś powietrze spieprzało (trzeba posprawdzać wszystkie złączki silikonowe), linka prędkościomierza nie wiem czy się nie omyka przy liczniku, bo wydaję się krótka, ciężko w ogóle było ją założyć (można powiedzieć że musiałem ją naciągać po maską żeby wpiąć ją w licznik), i trochę innych dupereli 
We wnętrzu auta kolor niebieski z plastików zniknął, pozostało go trochę w połączeniu z czernią na kierownicy i mieszku zmiany biegów
We wnętrzu auta kolor niebieski z plastików zniknął, pozostało go trochę w połączeniu z czernią na kierownicy i mieszku zmiany biegów
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Ciesze się Waszym szczęściem i też banana od razu dostałem przy booście
powodzenia w dalszych pracach i do zobaczyska 

- Od: 20 lut 2011, 22:19
- Posty: 790
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX-3 1.6 DOHC
viewtopic.php?f=312&t=122675
Coś pięknego, tylko pozazdrościć, ten dźwięk oraz przyspieszenie
Dobrze, że doprowadzacie ją do dość oryginalnego stanu (mowa o plastikach w kabinie). Powodzenia!
Lepiej stracić sekundę w życiu niż życie w ciągu sekundy.
- Od: 21 lis 2011, 23:15
- Posty: 74
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BA
stuku puku, dzieje się coś?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Na szczęście stuku puku nie ma
Dzieje się tylko tyle, że auto jeździ. Niestety jestem obecnie bez pracy i są inne priorytety...
Jest pod uwagę brana możliwość sprzedaży auta... ale z wolnossakiem...
Ten silnik wolałbym wyjąć i z czasem wpakować do jakiejś BG...
PS. Powoli rozglądam się za BG/F BG dla żony z LPG... Na szczęście pozbyłem się z domu woła roboczego w postaci GOLFA II LPG '87
Poszedł szybko po 2 dniach od naklejenia ogłoszenia na szyby 

Dzieje się tylko tyle, że auto jeździ. Niestety jestem obecnie bez pracy i są inne priorytety...
Jest pod uwagę brana możliwość sprzedaży auta... ale z wolnossakiem...
Ten silnik wolałbym wyjąć i z czasem wpakować do jakiejś BG...
PS. Powoli rozglądam się za BG/F BG dla żony z LPG... Na szczęście pozbyłem się z domu woła roboczego w postaci GOLFA II LPG '87
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):Jest pod uwagę brana możliwość sprzedaży auta... ale z wolnossakiem...
Nie rób jej tego
Jak możesz to popraw nie działające fotki w pierwszym poście i dodaj w tytule rok produkcji po kodzie silnika
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Na szczęście dostałem pracę, żona również. Silnika na razie nie wyciągam 
Będzie jeździć z BPT
Fotki poprawię później.
Będzie jeździć z BPT
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Coraz bardziej dorastam do decyzji o przesiadce z MX-3 na Subaru Imprezę pierwszej generacji w wersji GT....
Kupiłbym 323 GTX/ GTR ale... mała podaż jak i względnie mało ofert na części układu napędowego....
Do tego dźwięk BOXERa na przelocie....
i 4/5drzwi na korzyść subaru....
Sam nie wiem co zrobić
Kupiłbym 323 GTX/ GTR ale... mała podaż jak i względnie mało ofert na części układu napędowego....
Do tego dźwięk BOXERa na przelocie....

Sam nie wiem co zrobić

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Korzystając z okazji , że sezon się skończył – jak i mając trochę wolnego popołudnia – wpadłem na pomysł, że trzeba przygotować auto wizualnie na kolejny sezon, przy tym przeglądając nie najmłodszą już blacharkę, aby auto pojeździło jeszcze trochę i pocieszyło Mnie i być może kolejnych właścicieli… Jak pomyślałem, tak zrobiłem i zabrałem się za pracę… Plan na dziś zrobiony… Tuningowe progi w końcu zrobiły OUT z czego niezmiernie się cieszę Poza tym wkońcu mogłem ściągnąć przednie błotniki które były zespolone z progami :/ Co do zmian stylistycznych… Pewnie będzie „powrót do przeszłości” dla auta czyli uzupełnienie pakietu V6 o dokładki progowe…
Lakier:
Kolor auta na nowy sezon to zagadka… Zostanie w niebieskim metaliku lub też poleci w moją ulubioną biel – o czym marzyłem od początku Za niebieskim przemawia mniejszy nakład pracy
Nie wykluczam też jakiegoś innego fajnego koloru, oczywiście bez dziwactw
Blacharsko nie jest źle… muszę zająć się poszyciem prawego progu, natomiast lewy wygląda ok, jak i znosi „badanie” młotkiem Zdjąłem również boczki z drzwi.
Jutro planuję usunąć resztki żywicy z progów i błotników. Nie będę się nudził w niektóre wolne popołudnia i weekendy… Tylko muszę kupić na zimę jakąś nagrzewnicę do garażu bo jest nie ogrzewany, z racji nieobecności sąsiada w PL, jak i nie zamieszkania przez nikogo jego domu.
Za jakiś czas do pomocy zaproszę Cukierka który co nieco musi odpracować
Wszelkie sugestie Was wszystkich co do lakieru i ewentualnie pakietu, dodatków mile widziane
Oczywiście wszystkie prace przygotowawcze aż po lakierowanie wykonam sam.... Chociaż może raz zaszaleję i jak się uda to wynajmę kabinę do lakierowania – chociaż do tej pory radziłem sobie bez
Auto na dzień dzisiejszy wygląda tak (sorki za jakość zdjęć) :








Lakier:
Kolor auta na nowy sezon to zagadka… Zostanie w niebieskim metaliku lub też poleci w moją ulubioną biel – o czym marzyłem od początku Za niebieskim przemawia mniejszy nakład pracy
Nie wykluczam też jakiegoś innego fajnego koloru, oczywiście bez dziwactw
Blacharsko nie jest źle… muszę zająć się poszyciem prawego progu, natomiast lewy wygląda ok, jak i znosi „badanie” młotkiem Zdjąłem również boczki z drzwi.
Jutro planuję usunąć resztki żywicy z progów i błotników. Nie będę się nudził w niektóre wolne popołudnia i weekendy… Tylko muszę kupić na zimę jakąś nagrzewnicę do garażu bo jest nie ogrzewany, z racji nieobecności sąsiada w PL, jak i nie zamieszkania przez nikogo jego domu.
Za jakiś czas do pomocy zaproszę Cukierka który co nieco musi odpracować
Wszelkie sugestie Was wszystkich co do lakieru i ewentualnie pakietu, dodatków mile widziane
Oczywiście wszystkie prace przygotowawcze aż po lakierowanie wykonam sam.... Chociaż może raz zaszaleję i jak się uda to wynajmę kabinę do lakierowania – chociaż do tej pory radziłem sobie bez
Auto na dzień dzisiejszy wygląda tak (sorki za jakość zdjęć) :








- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Nie no jeśli chodzi o blacharkę to faktycznie nie jest źle...
Co do lakieru perłowego – też o nim myślałem – aczkolwiek gdyby nie jego cena, brak mojego doświadczenia z perłami, oraz trudność w późniejszym doborze lakieru w porównaniu ze zwykłymi lakierami bazowymi solidowymi... Aczkolwiek go nie przekreślam
Co do lakieru perłowego – też o nim myślałem – aczkolwiek gdyby nie jego cena, brak mojego doświadczenia z perłami, oraz trudność w późniejszym doborze lakieru w porównaniu ze zwykłymi lakierami bazowymi solidowymi... Aczkolwiek go nie przekreślam
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Widzę ze kolejna odbudowa, tfuuu co ja gadam... poprawki wizualne się szykują
osobiście uważam ze perłę łatwiej jest położyć, sztuką jest odpowiedni dobór ciśnienia dla bazy i clearu
Jednak ja swoją BG poleciałem już trochę po taniości i na akrylowy dwuskładnikowy poszła
Ale z drugiej strony, czy ta perła jest taka ładna?? dla mnie jest ona momentami kremowa
Dopinguję i obserwuję Twoje poczynania, czekam na więcej
osobiście uważam ze perłę łatwiej jest położyć, sztuką jest odpowiedni dobór ciśnienia dla bazy i clearu
Jednak ja swoją BG poleciałem już trochę po taniości i na akrylowy dwuskładnikowy poszła

Ale z drugiej strony, czy ta perła jest taka ładna?? dla mnie jest ona momentami kremowa

Dopinguję i obserwuję Twoje poczynania, czekam na więcej

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Widzisz Piotrze... Tylko w przypadku perły dochodzą jeszcze koszty tła... Jasne do tła zamiast bieli z mieszalnika można użyć taniego lakieru "z puchy" najczęściej troton który często w mieszalniach proponują żeby nie wyszło tak drogo ale czy efekt potem będzie ten sam? Śmiem wątpić :p Poza tym lubię śnieżną biel... A kłaść perłę tylko po to żebym sam myślał o zasadności jej położenia jako "sztuka dla sztuki" i żeby tylko inni się jarali?? Chyba że trafiłbym jakąś bielutką perłę która by mnie zwaliła z nóg...
u mnie napewno będzie opcja dwu lub trzy warstwowa... zwykłym akrylem nie chcę
u mnie napewno będzie opcja dwu lub trzy warstwowa... zwykłym akrylem nie chcę
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości