Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez piwo » 1 wrz 2012, 19:54

ale cos nie tak. turbinka spokojnie powinna sie rozpedzic do conajmniej 1,5 bara. gdzies uciekac musi powietrze albo zawor west gatea jest nieszczelny i ciagle otwarty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4755 (240/132)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez janiszzz_mx3 » 1 wrz 2012, 20:19

Jak kiedyś pisałem, dwa dni przed bemowem na testach pompowała 1,3bar i ukręcił się wirnik. Załatwiłem drugie turbo ale stare żeliwko zostało żeby szybciej podmiankę zrobić. Po montarzu max 1bar a często mniej i nie pomogło skręcenie wg ani odpinanie ani nic.
Założe mitsubishi z saaba aero. Nie jest jakoś specjalnie większa ale 300KM w saabie daje radę. Wstawanie to kwestia wystrojenia zdaje mi się. Jeszcze zamknę oba vrisy i zobaczę co to da bo i tak mocy na górze nie wyczaruje.
A i teraz już wiemy czemu mi sprzęgło poddaje się :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Capazo » 1 wrz 2012, 20:23

janiszzz_mx3 napisał(a):A i teraz już wiemy czemu mi sprzęgło poddaje się :)


To po pierwsze ;P Kup exedy kpl. z kl-ze bo wychodzi tyle samo kucy i ciut wicej niuta niz w 2,5 a zaplacisz 500 zl z kpl. Kurde to ciekawe dlaczego nie kreciles 14,3 14,4 bo tak gdzies powinno wychodzic <czarodziej>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gib » 1 wrz 2012, 20:56

Jak na razie to tylko jarek ZE miał więcej mocy w ZE reszta ma mniej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8943 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Capazo » 2 wrz 2012, 00:37

Gib napisał(a):Jak na razie to tylko jarek ZE miał więcej mocy w ZE reszta ma mniej.


Ja 2 lata temu na hamowni 175KM a czas na cwiare na zwyklych oponach badziewiatych i na plytach betonowych 14,55, Jarek w tym roku slicki i dobra nawierzchnia 19X KM 14,4 hmm! Nikomu nie dodajac nikomu nie ujmujac czasy na cwiare pokazuja rzeczywiste konie, a nie papierowe!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez janiszzz_mx3 » 2 wrz 2012, 08:03

Wagę mieliście seryjną? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Rafał_ » 2 wrz 2012, 13:05

Capazo napisał(a):Jarek w tym roku slicki i dobra nawierzchnia 19X KM 14,4 hmm!

Wynik dobry, ale mógłby być lepszy. Dochodzę do wniosków, że przekombinowałem z ciśnieniem i przed zawodami spuściłem na 1.6bara. Po pierwsze opony po zawodach były zjechane tylko przy rantach, czyli nie brały całą powierzchnią, po drugie straty przez małe ciśnienie były większe. Na paździochach 195 kręciłem 14,5 a taki slick powinien polepszyć czasy przynajmniej o te 0,2-0,3s. <glupek2>

Kreski fajne, ale słabszej hamowni to chyba nie mogłeś wybrać :|
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez janiszzz_mx3 » 2 wrz 2012, 17:43

Kurcze co chcesz od tej hamowni? Inercja w autach z turbo powinna zaniżać moc więc na obciążeniowej może ciut więcej by wyszło :) Poza tym była najbliżej mnie, najtaniej i jedyna czynna w sobotę :) Do red race nie mogłem się dodzwonić. W tygodniu nie mam czasu na takie zabawy.

Na następnym zlocie może pozamieniamy się kapciami? Na rykach było kupę czasu i każdy mógł jeździc do woli więc można by parę aut przetestować na np moich 235/50r15 r888, pare na markgumach czy na czym tam jeszcze śmigaliście i by było sprawiedliwie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez ravo » 2 wrz 2012, 21:24

janiszzz_mx3 napisał(a):Kurcze co chcesz od tej hamowni? Inercja w autach z turbo powinna zaniżać moc więc na obciążeniowej może ciut więcej by wyszło Poza tym była najbliżej mnie, najtaniej i jedyna czynna w sobotę Do red race nie mogłem się dodzwonić. W tygodniu nie mam czasu na takie zabawy.

zaniżać nm podnosić km :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Rafał_ » 23 kwi 2013, 01:05

Jak tam się udała impreza na Bemowie ?? Jakieś filmiki masz ?? Czas ET 14,6 jest <spoko>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Odcina » 20 lut 2014, 23:09

Żyje to autko jeszcze ?? :)
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez piwo » 25 lut 2015, 11:08

chyba zyje, ale przejsc widze sporo miala. szkoda ze nie ciagniesz tematu.
http://www.racingforum.pl/Sprzedam-mazd ... 25866.html
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4755 (240/132)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez MIRU » 26 lut 2015, 23:26

przejsc miała jak kazde uturbione auto <nie powiem> szkoda ze zamiast zachęcac to sie podcina skrzydla ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy