Mazda 323F BJ RF '99

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez iGore » 3 lip 2012, 21:21

W sumie poradziliśmy sobie z rozkręceniem wszystkiego w znajomym warsztacie i już IC moczy się w ekstrakcyjnej.
Wyłapaliśmy również nieszczelny, a bardziej dziurawy wężyk podciśnienia od IC, który podejrzewam był jednym z głównych sprawców zamulenia :) .

A tu mój nie grzeszący urodą, czyszczący się IC
Obrazek

Jutro na stół idzie kolektor, na koniec zaślepienie EGR <ok>

Mam nadzieję, że po tych zabiegach, Magda w końcu będzie jeździć jak powinna :>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2012, 12:12
Posty: 16
Skąd: Maków Podhalański
Auto: '99 Mazda 323F BJ 2.0 DiTD

Postprzez boczek86 » 3 lip 2012, 21:54

ten maly wezyk co idzie do boot sensora miales dziurawy ?? a efekty bedziesz widzial napewno :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 3 lip 2012, 22:08

iGore napisał(a):wężyk podciśnienia od IC


raczej nadciśnienie panuje w IC a nie podciśnienie ;). Racja jest jak pisze Boczek, to może mieć wpływ na moc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9513 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez iGore » 3 lip 2012, 22:34

O właśnie, nadciśnienia <zawstydzony> .

boczek86 napisał(a):ten maly wezyk co idzie do boot sensora miales dziurawy ?? a efekty bedziesz widzial napewno :)

Tak, ten mały wężyk :D

Zobaczymy, wierzę, że odżyje :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2012, 12:12
Posty: 16
Skąd: Maków Podhalański
Auto: '99 Mazda 323F BJ 2.0 DiTD

Postprzez iGore » 4 lip 2012, 16:58

Cała operacja przebiegła pomyślnie i jest duuuużo lepiej <jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 maja 2012, 12:12
Posty: 16
Skąd: Maków Podhalański
Auto: '99 Mazda 323F BJ 2.0 DiTD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy