posiadam MX-3 od dwóch lat, zatem czas przedstawić ją na forum. Autko sprowadziłem z Niemiec dla siebie tak do codziennej jazdy. Miało wtedy najechane ok 200tyś km (obecny stan licznika 235tyś) stan bezwypadkowy(tutaj głowy sobie nie dam uciąć ale wyglądała na bezwypadek, no chyba że babcia mnie oczarowała). Co najważniejsze dla mnie, że seria, nawet radio oryginalne, tylko koła zmienione ale 14;/ Po przybyciu do kraju zostało wymienione:
– kompletny rozrząd
– amortyzatory przód Kayaba
– amortyzatory tył Kayaba (ok 10tyś km później)
– klocki i tarcze przód i tył (klocki Bosh, tarcze TRW)
– chłodnica klimy i wody ( z klimy uciekało a z chł. wody była już trochę poszatkowana)
– radio/CD Alpine
ostatnimi czasy wymieniłem:
– łączniki stabilizatorów przód
– klocki i tarcze przód, a tył ok 6miesięcy temu (taki sam komplet jak był)
– tłumik końcowy
– nowe kable NGK i świece bosha (zimą ani razu mnie nie zawiódł)
– Zakupione nowe opony i Alufelgi 16' (opony Continental Sport Contact 195/50 R16 i alu Borbet pomalowane piecowo na czarny mat) – zima R14 Dotz Michaliny Alpin
– wymieniana maska bo ostro jadła ją rdza i nie dało się odratować
o wymianach płynów nie będę pisał bo jestem z tym trochę pedantyczny, wymieniane regularnie co 8tyś.
Troszkę o wyposażeniu:
– klimatyzacja
– el. szyby
– el. lusterka
– wspomaganie kier.
– ABS
– Centralny zamek
– 2 x poduszki
– alu lato R16 zima R14
– światła przeciwmgłowe
– radio CD
– short shifter
Silnik:
– R4 1,6 l (1598 cm³)
– 4 zawory na cylinder
– DOHC 1994–1998
– Średnica × skok tłoka: 78,00 mm × 83,60 mm
– Moc maksymalna: 107 KM (79 kW)
– Maksymalny moment obrotowy: 142 Nm
Osiągi
– Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 s
– Prędkość maksymalna: 180 km/h
... i parę fotek z wczorajszej sesji








Pozdrawiam Bartek