
A tutaj dumny właściciel

www.mazdaspeed.pl
ziomal_patryk napisał(a):Autko bardzo ładne, na pewno przyciąga wzrok, zwłaszcza że taki MX w takim stanie to już rzadkość.
krakusik mx-3 napisał(a):fajnie że ogarnąłeś przekładke sam gratuluje
krakusik mx-3 napisał(a):ale nie byłbym sobą gdybym nie zapytał dlaczego nie wsadziłeś silnik 1.8 dohc
spalanie by było takie same w zasadzie a zabawy w aucie więcej
mesik napisał(a):Ty u siebie miałeś 1,8?
krakusik mx-3 napisał(a):1.6 dohc --> 1.8 dohc --> 2.5 V6 KL – zjadający ZE z małopolski![]()
krakusik mx-3 napisał(a):1.6 dohc --> 1.8 dohc --> 2.5 V6 KL – zjadający ZE z małopolski![]()
mesik napisał(a):No to ładnie. Powiedz czy włożenie v-ki było skomplikowane? Bo teraz dałeś mi sporo do myślenia aha i czy róznica miedzy 1,8 DOHC a 2,5 v6 KL DE jest znacząca?
TR4PSTAR napisał(a):Raczej jeszcze nie próbowałeś się ze wszystkimi ZE z małopolski
TR4PSTAR napisał(a):więc powyższe stwierdzenie jest jak narazie nieuzasadnione
max_gd napisał(a):Twój MX to bezsprzecznie jeden z najładniejszych w Polsce. Uważnie śledzę temat i ciągle jestem w szoku jak wygląda Twoje auto. Widać, że jest w dobrych rękach.
mesik napisał(a):Aha no jeszcze bym go chciał zglebić ale gwint to 3tys. zł :/
mesik napisał(a):max_gd napisał(a):Twój MX to bezsprzecznie jeden z najładniejszych w Polsce. Uważnie śledzę temat i ciągle jestem w szoku jak wygląda Twoje auto. Widać, że jest w dobrych rękach.
Dzięki za te słowa
Od razu mi się lepiej na sercu zrobiło, bo ja już jestem przyzwyczajony do tego auta i nie widzę w nim tego co widzą inni
więc takie opinie motywują mnie.
Na razie główną uwagę przykładam do wyglądu, a nie do osiągów bo benzynka jest droga a mój 1,6 jest sporo użytkowany i ma LPG. Przymierzam się do zamontowania lambo dors , mniejszej kierowbicy, podświetlenia zegarów, ząłożeniu 3 dodatkowych na słupku (zegarek,data i temperaturahaha), jeszcze coś z wnętrzem trzeba zrobić. Aha no jeszcze bym go chciał zglebić ale gwint to 3tys. zł :/
mesik napisał(a):lambo dors
l3mur91 napisał(a):Możesz pokusić się o airride. Regulacja wysokości w kilka sekund, ani krawężnik nie straszny, a i polansować się będziesz mógł jak położysz progi na ziemi
honda2911 napisał(a):kolega zaadaptował gwint z golfa3 do mazdy bgwięc do mx3 też pewnie podszedłby
max_gd napisał(a):akurat tak się składa, że pracuję w serwisie gazu, więc jak będzie kiedyś okazja to może wpadnę na zrobienie short shifta i zrobię przegląd instalacji w Twojej MX3
ADHD napisał(a):mesik – nie odlatuj za daleko
a taki był ładny jak nim sobie pomykałem
hehe
wszystko fajnie ale nie lambo
gratki ze swapa kolejna musi być już Vka
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość