Przyszedł czas aby zaprezentować i moją Madzie
Zakupiłem ją w lipcu 2008, została sprowadzona z Niemiec.
Zdecydowałem się na jej zakup z racji że mazdy mają dobre opinie oraz tego że zawsze marzył mi się japończyk.
Nie wspomnę już o sportowej sylwetce
Przez 3 lata nie zawiodła mnie ani razu, choć przejechała przez ten czas prawie 60 kkm .
Prowadzi się bardzo dobrze, seryjne zawieszenie jest dość twarde dzięki czemu dobrze się pokonuje zakręty.
Seryjne fotele bardzo wygodne dzięki czemu podróżowanie z Madzią to przyjemność

MAZDA 323F BA Z5 (88KM) 10.1996,
– przebieg przy zakupie (2008) – 150 kkm,
– obecny przebieg (2011) – 208 kkm
Wyposażenie:
– 2x elektryczne szyby
– 2x AIRBAG
– wspomaganie kierownicy
– immobiliser
– autoalarm + centralny zamek z pilota
– el. regulowane światła
– pełna regulacja foteli
– skórzana kierownica
– regulowana kolumna kierownicza
– dzielona tylna kanapa
– 2x podłokietnik
– 3 światło stopu
Obecne przeprowadzone zmiany:
– alubuty 16" x 7,5 ET35 Opony Pirelli Sport 3000 205/55
– końcowy tłumik dedykowany Ulter Sport
– przyciemnione szyby + pasek przeciwsłoneczny na przedniej szybie
– CB radio zamontowane w panelu środkowym
– sekwencyjna instalacja LPG (wlew w klapce, butla w kole).
Planowane modyfikacje:
– reflektory przednie: ksenon lub jakieś dobre żarówki
(z racji że seryjne nie świecą najlepiej, użytkownicy BA wiedzą w czym ból)
– funkcja komfort (domykanie szyb z pilota)
– lakierowanie lusterek pod kolor nadwozia
– oryginalne halogeny
Eksploatacja – co zostało wymienione? :
– na dzień dobry kompletny rozrząd + pompa wody + paski klinowe
– olej silnikowy ELF 10W40, wspomaganie i skrzynia ATF 220
– świece i przewody NGK
– amory gazowo-olejowe Kayaba – przód, Magnum – tył
– klocki hamulcowe Breck i szczęki TRW + kolorek na zaciskach i bębnach
– swożnie, końcówki drążków, wsporniki stabilizatora przód + tył
– prawy przegłub zew. Metelli
Ogólnie nie chciałbym dużo zmieniać, ewentualnie przeprowadzić lekki Lifting.






