MX-3 EC KL-ZE

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV
PostTen post został usunięty przez sq2jul 12 cze 2011, 16:05.
Powód: OT

Postprzez Capazo » 21 cze 2011, 17:50

Niestety KL-ZE nie jest w najlepszej formie :( Strasznie kopci przy mocnym palowaniu..jest gorzej niz bylo. Przy 4-5 dniowym postoju przy odpalaniu nawet dymka nie puści, ale przy palowaniu to naprawde zaslona dymna..nie wiem co jest. Cos mi sie wydaje ze chyba pierscienie olejowe sie osraly przez to ze samochod stal odkryty jakies 4-5 miesiecy. Kompresja na wszystkich garach miedzy 13,4 a 13,6. Co za niefart :( :(
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez radekkm » 21 cze 2011, 21:04

zobacz jak lukster zmielil silnik,to sie nazywa niefart,przestan sie mazac,robieraj silnik i ogarniaj ziom ;)
jak tu czekam na niska 14 kurde
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Capazo » 21 cze 2011, 23:20

radekkm napisał(a):przestan sie mazac,robieraj silnik i ogarniaj ziom


Pojechales mi TATO <cisza>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Jacek176 » 22 cze 2011, 07:59

Capazo napisał(a): Kompresja na wszystkich garach miedzy 13,4 a 13,6. Co za niefart :( :(

To źle? Jaka powinna być kompresja w KL-ZE?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Szyna » 22 cze 2011, 13:52

Zmieniamy olej na tego Valvoline i zobaczymy wtedy czy będzie kopcić :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3366 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez xXx » 22 cze 2011, 16:59

Grunt to rozbierać silnik i nie wymienić pierścieni, ale nie sluchałeś mnie... Kasa na uszczelki wywalona w błoto, stracony czas na rozbieranie i składanie silnika szczególnie jezeli chcesz miec w 100% sprawne KLZE to musisz zrobic to jeszcze raz...



A mowil Patryk, bierz nowy ladny silnik z gwarancją a stary oddaj w rozliczeniu, wyszlo by Cie pewnie taniej niz to co wladowales w tym momencie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez noucamp » 22 cze 2011, 17:07

tak to jest jak się oszczędza
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 22 cze 2011, 17:09

Jakie oszczedzanie ? z tego co mi sie wydaje, to caly zabieg byl drozszy niz kupienie innego silnika...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez noucamp » 22 cze 2011, 17:22

xXx napisał(a):Grunt to rozbierać silnik i nie wymienić pierścieni, ale nie sluchałeś mnie...

tj oszczędzanie
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez MariuS » 22 cze 2011, 17:23

spoko, w razie co Capazo się bujnie do Krk po KLZE za 2400 . a zdrowych mają od groma
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Szyna » 22 cze 2011, 20:12

No niestety tak to jest jak się ma ograniczone fundusze, a chce się szybko wyjechać na ulice :P
Co do kosztów to zakręciło się w granicach 2 tys :D bo ok 800 części i głowice 1200.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3366 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Capazo » 22 cze 2011, 20:58

Grunt to rozbierać silnik i nie wymienić pierścieni, ale nie sluchałeś mnie...


Przeciez ja ich nawet nie dotykalem.... to rozumiem ze przy robieniu glowicy trzeba jeszcze wybebeszyc tloki bo sie psuja automatycznie.to troche bezsensu. A w razie W mozna zdjac dol silnika i od dolu wymienic pierscienie?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MIRU » 22 cze 2011, 22:35

No majac glowice zdjęte zastalo Ci tylko odkrecic miske i juz masz praktycznie tłoki wyjęte. Pierścionki ok 300 i było by, jak byc powinno :) A teraz masz mase roboty + koszt uszczelek...
Capazo napisał(a):A w razie W mozna zdjac dol silnika i od dolu wymienic pierscienie?

Niet :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez mlody1921 » 23 cze 2011, 00:11

Eno moj silnik stal 2 lata pod planteka na dworze i smiga dobrze, jakos mi sie niechce wierzyc ze od stania zapieklo pierscienie olejowe
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez check. » 23 cze 2011, 01:16

Głowice były planowane tak żeby doprężyć silnik ? Więc całkiem normalne, zwykle tak bywa,że po doprężeniu silnika nie wymienione pierścionki zaczynają przepuszczać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Capazo » 23 cze 2011, 10:45

Po 1 Nie splanowanie bylo 0,3mm takze wcale.. wiec nic nie zostalo doprezone
Po 2 silnik prawdopodobnie zmieni bude wiec jezeli bedzie wyciagniety to wtedy 30 min roboty i glowice rozebrane do stanu jakim byly. Koszt 2 uszczelek to 240 zl takze tragedii nie ma. Narazie posmigam tak jak jest. Na ryki prawdopodobnie sie nie zjawie bo zmienili termin polfinalow KIa lotos race z 9 na 30 lipca wiec lipa bardzo..bardzo. Za to do wyrazowa przyjade na bank pokatowac opony:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 23 cze 2011, 12:20

Ale lama jestes żeby do ryk nie przyjechac <foch>
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez MariuS » 23 cze 2011, 13:00

tak nas z capazo wyje*bali

mieliśmy jechać do Radomia 9 lipca a przesunęli nas do Wawy na 30 lipca :| szykowlaiśmy się na kilka ZE na Ryki a wyszła <dupa>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez mlody1921 » 23 cze 2011, 14:20

Nie to nie wasza strata :) jak włozysz klze do 323 to niegadam z toba <rotfl>
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy