Mazda 323F BA 2.0 V6 1997r





Na razie tak, jak uzupelnie wiecej na stronie to Ci podlinkuje
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
dzięki wielki naprawdę zajefajnie foottyyy wyszły myślałem że znajdę Cię jeszcze i zrobimy foote z pucharem ale niestety
ale jeszcze nie jedna okazja będzie
wielkie dzięx
- Od: 19 maja 2007, 19:52
- Posty: 676
- Skąd: Sieradz / Warszawa
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 1997r
Honda VFR V-Tec 800 2003r.
arcziartur telefon chodzil ze mna
A jak byly puchary to akurat musialem skierowac sie na troche w strone noclegowni.
I jeszcze:

A jak byly puchary to akurat musialem skierowac sie na troche w strone noclegowni.
I jeszcze:

"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
he he dzięki
moja pierwsza niunia :p drugą niunię widać w awatarze ;p prawie cały wolny czas siedzę w garażu i się z nimi bawię 
- Od: 19 maja 2007, 19:52
- Posty: 676
- Skąd: Sieradz / Warszawa
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 1997r
Honda VFR V-Tec 800 2003r.
kurcze dawno mnie tu nie było
Pasowało by odświeżyć troszkę temat
Na początku wielkie pozdro i PODZIĘKOWANIA dla Smirnoff-a
po czterech latach użytkowania moja piękna doczekała się pełnego serwisu
zostały wymienione następujące części:
– rozrząd
– pasek rozrządu
– paski klinowe
– hydro-popychacze
– uszczelniacze
– sprężyny na wałki rozrządu
– panewki
– pierścienie
– pompa wody
– uszczelki pod głowice
– uszczelki pod kolektory ssące
– docierane były zawory
– planowana głowica
– filtr paliwa
– filtr oleju
– nowy ukł. wydechowy
– tarcze hamulcowe przód i tył
– klocki hamulcowe przód i tył
– wszystkie uszczelniacze w ściskach hamulcowych
– przeguby 2 szt.
– płyn chłodzący
– płyn hamulcowy
– olej do wspomagania
– olej silnikowy castrol EDGE 5W-30
Koszt za części ...........
czas i praca włożona w serwis mazdy 3 tygodnie
jazda bezcenna
Jeszcze raz wielkie dzięki dal Smirnoff-a za części i fajne ceny
oraz dla Michała też za części 
Na początku wielkie pozdro i PODZIĘKOWANIA dla Smirnoff-a


po czterech latach użytkowania moja piękna doczekała się pełnego serwisu
zostały wymienione następujące części:
– rozrząd
– pasek rozrządu
– paski klinowe
– hydro-popychacze
– uszczelniacze
– sprężyny na wałki rozrządu
– panewki
– pierścienie
– pompa wody
– uszczelki pod głowice
– uszczelki pod kolektory ssące
– docierane były zawory
– planowana głowica
– filtr paliwa
– filtr oleju
– nowy ukł. wydechowy
– tarcze hamulcowe przód i tył
– klocki hamulcowe przód i tył
– wszystkie uszczelniacze w ściskach hamulcowych
– przeguby 2 szt.
– płyn chłodzący
– płyn hamulcowy
– olej do wspomagania
– olej silnikowy castrol EDGE 5W-30
Koszt za części ...........
czas i praca włożona w serwis mazdy 3 tygodnie
jazda bezcenna

Jeszcze raz wielkie dzięki dal Smirnoff-a za części i fajne ceny

Ostatnio edytowano 30 sty 2011, 22:24 przez arcziartur, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 19 maja 2007, 19:52
- Posty: 676
- Skąd: Sieradz / Warszawa
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 1997r
Honda VFR V-Tec 800 2003r.
soul napisał(a):razem z hydro ?
jak sądzę to pytasz się o hydronapinacz
Tak tak razem z nim

soul napisał(a):nie no pochwal sie ile za to wszystko dales
kurcze i tu jest problem bo do końca jeszcze tego nie podliczyłem

szacunkowo to wyszło około 4 tyś może 4,5 tyś nie liczę tu robocizny bo to ja wszystko robiłem

- Od: 19 maja 2007, 19:52
- Posty: 676
- Skąd: Sieradz / Warszawa
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 1997r
Honda VFR V-Tec 800 2003r.
To nieźle Artur poszło do wymiany części i płynów ale jest jak nowa..
zdrowy okaz.... 
- Od: 12 mar 2007, 23:40
- Posty: 344
- Skąd: Białystok, Wa-wa
- Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM
po takim serwisie
czas na hamownie 
he he można powiedzieć że jak nowa 
co do hamowni to może być taka opcja że będzie troszkę więcej kobyłek niż jak wyszła z salonu
ale to już sprawdzę w wawie jak wrócę do pracy
aż teraz sam jestem ciekawy

co do hamowni to może być taka opcja że będzie troszkę więcej kobyłek niż jak wyszła z salonu
ale to już sprawdzę w wawie jak wrócę do pracy

- Od: 19 maja 2007, 19:52
- Posty: 676
- Skąd: Sieradz / Warszawa
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 1997r
Honda VFR V-Tec 800 2003r.
Takie podejście do tematu to ja rozumiem
choć z własnego doświadczenia wyniku ponad serie bym się nie spodziewał.

Ale masz chłopie serce do tej mazdy, taki potężny serwis to musi był miłość
Popieram takie działania jak się ma fundusze
Bardzo wpadły mi w oko felgi, pierwsza klasa i mazda oczywiście też.

Bardzo wpadły mi w oko felgi, pierwsza klasa i mazda oczywiście też.
- Od: 23 sie 2010, 23:30
- Posty: 411
- Skąd: Luboń
- Auto: szkoda tej Mazdy.. wyżej
MAZDA 323F 1.5-16V (99r)
no powiem że niunia śmiga zajefanie
ja licze na trochę więcej KM
miała planowanie głowicy docierane wszystkie zawory wymienione uczczelniacze nio i wydech to przelot z remusem delikatnym na końcu
a co do ceny to już troszkę wyżej o tym
ale dalej mówie że to bezcenne 
ja licze na trochę więcej KM
miała planowanie głowicy docierane wszystkie zawory wymienione uczczelniacze nio i wydech to przelot z remusem delikatnym na końcu


a co do ceny to już troszkę wyżej o tym


- Od: 19 maja 2007, 19:52
- Posty: 676
- Skąd: Sieradz / Warszawa
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 1997r
Honda VFR V-Tec 800 2003r.
Autko całkiem gajne, dosyć agresywnie wygląda
Do pełnego uroku brakuje ładnych progów oraz pomalować blendę.
Do pełnego uroku brakuje ładnych progów oraz pomalować blendę.
- Od: 19 gru 2010, 14:56
- Posty: 150
- Skąd: Sokołów Podlaski/Telaki
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
nie ma jakiś takich fajnych progów które by mi pasowały
nie nie blenda też już chyba zostanie tak jak jest
teraz aktualnie układam mazdziurkę
i jest oki z tym sportowym wydeszkiem fajnie mruczy 

nie nie blenda też już chyba zostanie tak jak jest
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
teraz aktualnie układam mazdziurkę

- Od: 19 maja 2007, 19:52
- Posty: 676
- Skąd: Sieradz / Warszawa
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 1997r
Honda VFR V-Tec 800 2003r.
Została jeszcze jedna trasa do zakopca jak wrócę to zostaję zrobic pierwszą wymianę oleju po takim serwisie 
- Od: 19 maja 2007, 19:52
- Posty: 676
- Skąd: Sieradz / Warszawa
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 1997r
Honda VFR V-Tec 800 2003r.
pozdrowienia dla sklerotyka Arcziego
BA fajna, czerwona, dobra muza wczoraj
ładnie się prezentuje
BA fajna, czerwona, dobra muza wczoraj

ładnie się prezentuje

-
Ania_TM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości