Mazda Protegé5 BJ FS-DE 2003 by lukasz.b
Usunięcie katalizatora, lub też nawet obu nie da NIC!
I nie ważne, czy będzie to wycięcie, czy wybebeszenie.
Jedyne co można zyskać to check engine na stałe.
Nie wiem po co coś takiego proponować w sprawnym aucie z małym przebiegiem.
Zero myślenia o ochronie środowiska i jak dla mnie podwórkowa modyfikacja.
I nie ważne, czy będzie to wycięcie, czy wybebeszenie.
Jedyne co można zyskać to check engine na stałe.
Nie wiem po co coś takiego proponować w sprawnym aucie z małym przebiegiem.
Zero myślenia o ochronie środowiska i jak dla mnie podwórkowa modyfikacja.
- Od: 6 paź 2008, 17:56
- Posty: 486
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda dwa zero
adi3335 napisał(a):Co do przyspieszenia sam piszesz na 1 stronie że ma 8,5s do 100km/h a katologowo chyba 9,7s
po pierwsze napisałem 8.5-9 a to różnica
po drugie w specyfikacjach fabrycznych protege5 ma 8,71s do 100 (niektóre źródła podają 8.5)
pomiędzy protege5 a sportive są różnice m.in. w charakterystyce momentu, stopień sprężenia itp
Type
FS-DE (US/Canada)130hp @ 6000r/min (SAE net) 135lbs/ft @ 4000r/min (SAE net)
FS-DE (Europe) 129hp (96kW) @ 6000r/min (EEC net) 124lbs/ft (171Nm) @ 4500r/min (EEC net)
FS-DE (Australia)131hp (98kW) @ 6000r/min (DIN net) 126lbs/ft (174Nm) @ 4000r/min (DIN net)
wiem że wg danych sportive europa ma 9.7 s do 100
polecam stronkę http://protegefaq.net/
to co z każdym, głowica, splanowanie, ostre wałki, wydech, tłoki o większym stopniu sprężania, lepsza pompa paliwowa, dolot no i strojenie.adi3335 napisał(a):Masz prawie 9l /100km to super wynik, tyle to palą 2zz-ge z toyoty
Co można zrobić w FS chodzi o NA żeby mieć więcej kucy ?
Ma ktoś podłubane na forum ?
Chyba najlepszym wyjsciem bedzie turbo jakby co
- Od: 20 paź 2009, 21:07
- Posty: 46
- Skąd: ŁÓdź
- Auto: 323f ba, 1.8 16v kat
można dodać jakiś kolektor 4:1/4:2:1, i przelocik... ale najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest uturbienie
Info od czego zacząć
=> http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... ng-started

Info od czego zacząć
O prosze, bdb aku. Fajnie 


- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Erastotenes napisał(a):O prosze, bdb aku. Fajnie
w akumulator się nie orientuję zbytnio dobrze ale ponoć panasonic robi jedne z najlepszych
Ponoć Mazda wstawia je na 1 montaż

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Kadlub napisał(a):Pyton162 napisał(a):co ona tak wysoko stoi ? , kolpaki wiocha na maxa , ladna czarna stal by tu pasowała
Popieram w 100% – miejsce kolpatkow jest na ścianie w garażu![]()
Mazda super i świetny kolorGratki
co do kołpaków to kwestia gustu
Obniżał nie będę z wielu względów, m.in obecna pogoda a dolot, a po drugie auto ma spełniać swoją rolę jeżeli chodzi o przeznaczenie, nie wyobrażam sobie braku możliwości zaparkowania na krawężniku bo mam za niski samochód, a po trzeci drogi w Krakowie nie należą do najlepszych, dziura na dziurze a o koleinach nie wspomnę.
Schumi03 napisał(a):Podoba mi się podejście – function over fashion


- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Bardzo fajnie wygląda, kołpaki są OK, nie słuchaj tutaj ludzi, zawsze ładny kołpak lepszy od gołej stalowej felgi 

[img]http://graphic.org.pl/images/jdv1284058723b.gif[/img]
- Od: 17 paź 2009, 16:06
- Posty: 417
- Skąd: Kowalewo Pomorskie
- Auto: Ford Focus mk2 kombi 1.8 TDCi 2005r.
Ja mam podobne kołpaki i chwalę sobie. Czarna madzia z czarnymi kołpakami bardzo ciekawie się prezentuje.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
buczos napisał(a):nie wyobrażam sobie braku możliwości zaparkowania na krawężniku bo mam za niski samochód, a po trzeci drogi w Krakowie nie należą do najlepszych, dziura na dziurze a o koleinach nie wspomnę.
Coś o tym wiem
Będziesz ściemniał szyby? Jak tak to gdzie?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość