Mazda 323C BA 1.5l Z5 95r.
No to super, że udało się ją szybko dowieźć 
No to wchodzę na forum, widzę że coś się dzieje w temacie auta którego rozwój od początku obserwuję,
patrzę...
a tu moja maska:)
cieszę się że się przyda jeszcze komuś bo ja na swoją madzie nie zdążyłem już jej założyć
i tym bardziej się cieszę że dotarła cała bo o to się obawiałem.
Oby woziła się dobrze i bez żadnych przygód
patrzę...
a tu moja maska:)
cieszę się że się przyda jeszcze komuś bo ja na swoją madzie nie zdążyłem już jej założyć
i tym bardziej się cieszę że dotarła cała bo o to się obawiałem.
Oby woziła się dobrze i bez żadnych przygód
- Od: 6 paź 2007, 15:11
- Posty: 106
- Skąd: Koszalin
- Auto: 323 C
Ale jaja. W klubie nic nie zginie 
Jeszcze raz dzięki za szybko i profesjonalnie załatwiona sprawę.
Maskę dostarczyłem ok 15.00 i już dziś była ładnie zmatowiona i przygotowana pod lekkie wyrównanie.
Jeszcze raz dzięki za szybko i profesjonalnie załatwiona sprawę.
Maskę dostarczyłem ok 15.00 i już dziś była ładnie zmatowiona i przygotowana pod lekkie wyrównanie.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Jutro odbieram auto od lakiernika.
Na montaż czekają już:
Sworznie wahacza

Palec rozdzielacza zapłonu EPS

Nowa cewka do P5

Na montaż czekają już:
Sworznie wahacza

Palec rozdzielacza zapłonu EPS

Nowa cewka do P5

- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Spokojnie. Dziś mam zamiar nałożyć trochę wosku to może coś pyknę.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
No to jedziemy.
Od rana wymiana sworzni wahacza. Było ciężko, ale dałem rade. Z pomocą do odkręcania śrub przyszła rura 1/2 cała 600mm. Jedna nie chciała się poddać i dostała przecinakiem. Efekt. Nic już nie stuka i jest git.
Następnie dbanie o kosmetykę zewnętrzną.
Mycie
Osuszanie – ircha syntetyczna AION
Polerka po osuszaniu – mikrofibra Jan Niezbędny
Polerka lakieru – AutoMax
Woskowanie – Meguiars Gold Class Liquid Car Wax na padzie Temachem z mikrofibry
Polerka po wosku – mikrofibra Jan Niezbędny
Efekt na żywo 100% lepszy niż na zdjęciach


Od rana wymiana sworzni wahacza. Było ciężko, ale dałem rade. Z pomocą do odkręcania śrub przyszła rura 1/2 cała 600mm. Jedna nie chciała się poddać i dostała przecinakiem. Efekt. Nic już nie stuka i jest git.
Następnie dbanie o kosmetykę zewnętrzną.
Mycie
Osuszanie – ircha syntetyczna AION
Polerka po osuszaniu – mikrofibra Jan Niezbędny
Polerka lakieru – AutoMax
Woskowanie – Meguiars Gold Class Liquid Car Wax na padzie Temachem z mikrofibry
Polerka po wosku – mikrofibra Jan Niezbędny
Efekt na żywo 100% lepszy niż na zdjęciach


- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Oł jes
Nareszcie
i ślicznie 

Najładniejsza C'tka jaką widziałem. Gratuluje zapału przy polerce, efekt zapewne doskonały. Sam robiłem takie cos u siebie, ale efekt był fajny jedynie do pierwszego mycia ...
Dzięki za miłe słowa.
Lukas007 ja mam jeszcze gorzej bo u mnie na podwórku jest dużo piachu i kurzu, trzeba często myć auto bo inaczej z fioletowego robi się siwe.
ADHD na temat spotów na razie nie mogę się wypowiadać ze względu na dziwną sytuację w firmie, ale będę się starał pokazywać
noucamp nie miałem takich zabrudzeń czy wad lakieru żebym musiał używać glinki
Lukas007 ja mam jeszcze gorzej bo u mnie na podwórku jest dużo piachu i kurzu, trzeba często myć auto bo inaczej z fioletowego robi się siwe.
ADHD na temat spotów na razie nie mogę się wypowiadać ze względu na dziwną sytuację w firmie, ale będę się starał pokazywać
noucamp nie miałem takich zabrudzeń czy wad lakieru żebym musiał używać glinki
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Dziś wymieniona cewka zapłonowa. Trochę problemu było z odklejeniem modułu od cewki i cewki od korpusu aparatu (wszystko sklejone na jakiś czarny silikon), ale podgrzanie suszarką do włosów dało radę. Zmiana na wielki plus. Auto już nie przerywa, nie dławi się, ładnie się wkręca, redukcje biegów bez szarpnięć.
Jutro jeszcze poświecę lampą na zapłon i sprawdzę czy na pewno siedzi tam gdzie trzeba.
Na dniach wymiana kopułki, palca i naprawa rury dolotu
Jutro jeszcze poświecę lampą na zapłon i sprawdzę czy na pewno siedzi tam gdzie trzeba.
Na dniach wymiana kopułki, palca i naprawa rury dolotu
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Radex84 napisał(a):piękna jest
Dzia
Radex84 napisał(a):szkoda że jest to wgniecenie
Spokojna. Będzie tam tylko jeszcze max 2 dni
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Podjedź i pokaż co popsułeś 
Musimy się gdzieś spotkać, nie u Ciebie bo przez ten remont cięzko jest do Ciebie wjechać
Musimy się gdzieś spotkać, nie u Ciebie bo przez ten remont cięzko jest do Ciebie wjechać
- Od: 6 lip 2008, 14:21
- Posty: 684
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001
artro219 napisał(a):Podjedź i pokaż co popsułeś
Musimy się gdzieś spotkać, nie u Ciebie bo przez ten remont cięzko jest do Ciebie wjechać
W tym tygodniu już nie dam rady, zaraz druga zmiana a potem wyjazd na zawody. Dogadamy się
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
coś się dzieje ciekawego w temacie?
pozdrawiam:)
pozdrawiam:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości