MAZDASPEED Protegé BJ FS-DET '03

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez pinky » 10 paź 2008, 08:39

Niestety FWD, ale za to ze szperą więc nie jest tak źle.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Kryształ » 10 paź 2008, 11:16

gratuluje nabytku. silniczek marzenie. beda jakies mody na 200 hp + ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez pinky » 10 paź 2008, 11:25

Kryształ napisał(a):beda jakies mody na 200 hp + pytajnik


Myślę że tak, będę chciał zrobić optimum do fabrycznych podzespołów, chodzi o turbo i zasilenie paliwa. Tak więc 200+ powinno wskoczyć, turbulum ma możliwość na około 250-270hp.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez pawelMX6 » 10 paź 2008, 11:26

Mózg staje – silnik petarda, fabrycznie uturbiony FS... no i MS pełną gębą <list>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez wronx » 10 paź 2008, 11:38

Kupiona z Olsztyna. Parkowała na Wilczyńskiego. Zawsze jak przejeżdżałem to oczu nie mogłem oderwać.
Piękna sztuka!
function over fashion
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2008, 11:37
Posty: 297
Skąd: Olsztyn
Auto: MX-3 KLZE

Postprzez perver » 10 paź 2008, 18:34

wronx napisał(a):Kupiona z Olsztyna. Parkowała na Wilczyńskiego. Zawsze jak przejeżdżałem to oczu nie mogłem oderwać.
Piękna sztuka!


true true...
Po co jezdzic skoro mozna latac...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2007, 21:43
Posty: 34
Skąd: Wrocław/Olsztyn
Auto: mx5 NB, 323F BJ 2.0 Sportiv

Postprzez Mieczyslaw » 11 paź 2008, 01:07

cacko bajka, silnik w tym autku kosmos. zazdroszcze takiej fury :D
ale po tych fotelach jak patrze to nie trzymaja na boki chyba wcale
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez pinky » 11 paź 2008, 12:49

Mieczyslaw napisał(a):atrze to nie trzymaja na boki chyba wcale


Fotele jak w zwykłej BJ tylko z ładniejszym wykończeniem. Trzymanie praktycznie zerowe ale już mam opracowany system podpierania sie łokciami i kolanem przy ostrzejszych zakrętach.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Mundek » 11 paź 2008, 16:35

Nice !!! <list> W takiej wersji była wypuszczana tylko na rynek amerykański ? :((
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 23:06
Posty: 251 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GH, 2.5 PB '08

Postprzez PLaster » 14 paź 2008, 21:30

całkiem przyjemne autko ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (22/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez pinky » 15 paź 2008, 08:57

Update: po wczorajszym spotkaniu podjechaliśmy z Rikim do warsztu kolegi który specjalizuje się w silnikach wankla i wszelkiej maści rx tj. do Kojot'a (rxwawa) z wnętrza wyjazd zrobiło tesco, a wjechało sparco:

ObrazekObrazek


Plus mała sesyjka z garażu:
http://picasaweb.google.pl/karol.slusar ... e15102008#

Dodatkowo sprawdziliśmy ciśnienie doładowania, filmiki wrzucę niebawem. Dmucha seryjnie 6psi.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez wronx » 15 paź 2008, 10:42

Ładny Garage :)
function over fashion
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2008, 11:37
Posty: 297
Skąd: Olsztyn
Auto: MX-3 KLZE

Postprzez pinky » 15 paź 2008, 13:49

Sprawdzanie doladowania: http://jaycut.com/mix/24621/preview
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez PLaster » 18 lut 2009, 00:31

dopisz małe info o modach które dokonałeś ;)
dźwięk – szacun ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (22/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Riki » 18 lut 2009, 00:47

<diabełek>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez pinky » 18 lut 2009, 07:36

PLaster co ja teraz będę pisał jak jest zrobione jakieś 30% tego co ma być. Będzie wsio to napisze. Aty Riki się nie chichraj.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez PLaster » 18 lut 2009, 08:36

pinky napisał(a):co ja teraz będę pisał jak jest zrobione jakieś 30% tego co ma być

oki, mam podobne zdanie ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (22/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Pit » 18 lut 2009, 19:14

Jedno z ciekawszych aut tego forum. Chciałbym takie rodzynki widywać goniące się na następnych klubowych wyścigach na 1/4 mili. Pozdrawiam Cię Karol :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacol » 18 lut 2009, 19:51

widze że Piotrusiowa FD też się załapała na fotki :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Jacekm_ » 18 lut 2009, 21:07

Bajka, w MS mieli racje z tym turbo, bo zwykłemu FS'owi trochę brakuje. Podziwiam ładny egzemplarz i zazdroszczę autka :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:56
Posty: 486
Skąd: Łódź
Auto: mazda dwa zero

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy