Strona 2 z 2

PostNapisane: 5 sty 2018, 12:29
przez jurand
Bo_Lo napisał(a):Niestety tak to nie działa.Mazdt palą dużo i już . Dodatkowe na ten litr więcej może wpływać mnóstwo czynników.Mazdy są dodatkowo mocno podlane na niskich obrotach.

Mów mi jeszcze :P
Zerknij na moje wozidła. Nie wiem z czego to wynika (szczególnie moja Premacy) ale nogi nie mam lekkiej!

Dopisano 5 sty 2018, o 11:33:

dj4xm napisał(a):Nie odbiegajmy już od tematu, czekamy co powie właściciel teraz ile mu spali?? :P
Ja swoją będę mierzył teraz po wymianie termostatu ile spali, na pewno w nagrzewaniu ogromna różnica, niestety sondy nie ruszałem, bo nie wiem czym odkręcić/przykrecić :P

Po termostacie będzie różnica, szczególnie teraz. A sonda może czynić radykalną różnicę!
Jesteś zrobić w stanie fotę jak wygląda dojście do niej?
"Nie ma takiej rury, której nie można odetkać!" ;)

PostNapisane: 5 sty 2018, 20:41
przez dj4xm
jurand napisał(a): A sonda może czynić radykalną różnicę!
Jesteś zrobić w stanie fotę jak wygląda dojście do niej?

Tylko mi powiedz która częściej siada przed czy za katalizatorem? Akurat nie bardzo pogoda bo ciągle leje na robienie fotek... Generalnie jakąkolwiek Demio pod maską fotę weź i od razu widać pierwszą sondę w kolektorze wydechowym, przeszkadza chłodnica i wszystko wkoło :P
Myślę kupić taki klucz (taki z przegubem) do tego celu:
http://narzedziacrv.pl/658-large_defaul ... ne-7mm.jpg

PostNapisane: 5 sty 2018, 20:49
przez Płomień
Macie już 2 sondy w demio? To ja już wiem czemu macie 10km mniej niż poprzednie modele <lol>
Niskie sprężanie B3 uderzyły w ścianę norm emisji. Widać konstrukcja bezkolizyjna już wtedy zaczęła wychodzić Maździe bokiem ;)

Re: Mazda Demio DW B3 '00 1.3 16v (72KM)

PostNapisane: 6 sty 2018, 19:19
przez dj4xm
Trzeba katalizator wyciąć i będzie 10+ xD

Re: Mazda Demio DW B3 '00 1.3 16v (72KM)

PostNapisane: 2 mar 2018, 20:41
przez qczarq
Fajny pojemny klocek <czarodziej>