Strona 7 z 9

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 10 sty 2018, 10:53
przez adis555
Złóż to najpierw na serie 165 koni i polataj jakiś sezon żeby się nacieszyć . Jak będziesz za dużo chciał zrobić od razu to skończysz jak wiele "dobrych" projektów tego forum które potem nawet z garażu nie wyjechały ;)Ale tematy za to mają na xxx stron.

Wysłane z mojego LGLS992 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 10 sty 2018, 17:58
przez wojciechBYDGOSZCZ
tak planuje :D bo już się doczekać nie moge

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 10 sty 2018, 22:35
przez Bo_Lo
Szczerze mówiąc gdyby nie to że vj20 jest tak trudna do dostania i droga w regeneracji to kupiłbym kolektor OEM i właśnie ihi.Ale w jej cenie idzie kupić 4 turbiny o większym potencjale.Mysle jeszcze o vj11 z F2T ale czekam na zdjęcia od cCB

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 11 sty 2018, 12:54
przez wojciechBYDGOSZCZ
Update fela z dekielkami, Bolo śruby nie odpuszczają i nie jestem w stanie ich odkręcić :(

Dopisano Cz, 11 stycznia 2018, 13:00:

Takie pytanie mam czy wystarczy że w Madzi wymienie komputer silnika z 1,8 bp dohc + oczywiście DET3 czy wszystkie dodatkowe też muszę?

PostNapisane: 11 sty 2018, 15:56
przez Bo_Lo
Na moje to jeśli podłączysz ecu z BPT to DET niepotrzebny,jeśli podłączysz DETa do ecu z demiona to ecu z BPT niepotrzebny,ale może być tak że DET + ecu z demio nie wystarczą i bedziesz potrzebował SA(najlepiej rozmawiaj z osobą która bedzi to podłączć/stroić).Jeśli jeszcze niekupiłeś DETa to pomyśl nad Easy Ecu micro http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... cro-detail

http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... lus-detail
Ja sam żałuję że w to nie poszedłem.100 zł różnicy do DETa a to już jednak SA,co prawda nie jest to EMU ale coś pomiędzy .Lepsze od DETa ale sporo ponizej EMU.
Pewnie dałoby się tez ogarnąć to tak że ecu z BPT podłączasz do samej wiązki silnika a do rezty zostawiasz seryjny ale pewnie rzeżba gorsza od podłączenia i strojenia DETa

PostNapisane: 11 sty 2018, 16:35
przez wojciechBYDGOSZCZ
Nie mam niestety kompa z BPT, stad moje pytanie.
Czyli te SA jakby co ogarną same i reszte podzespołów moge do nich podłączyć, czy reszta jest niezależna?

PostNapisane: 11 sty 2018, 16:38
przez Bo_Lo
SA całkowicie zastepuje ECU w aucie,to jest niezależny komputer programowalny.Tylko zanim kupisz to zorientuj się czy ktos w Twoim regionie ogarnia podłączenie i strojenie na Easy Ecu.licz sie równiez z tym że samo podłączenie i strojenie SA jest droższe od podłączenia i strojenia DETa.Na moje to najpierw ogarnik tunera ,on ci doradzi co najlepiej,ale moim zdaniem seryjny ECU z demio plus DET3 powinno być optymalne.

PostNapisane: 11 sty 2018, 16:46
przez wojciechBYDGOSZCZ
Jestem na tyle ambitny, że sam to będę chciał stroić :)
Ale masz racje w razie co popytam o dobrego specjaliste w temacie.
Dzięki :D

PostNapisane: 11 sty 2018, 16:57
przez Bo_Lo
No jeśli chcesz sam to robić to zdecydowanie DET 3 plus seryjne ECu.
Jedynie ustal z kimś kto robi takie rzeczy czy takie combo wystarczy,ale sądzę że tak.

PostNapisane: 11 sty 2018, 17:03
przez wojciechBYDGOSZCZ
Też myslę, że lepiej będzie zacząć od DETa.
Przy okazji wtryski są regenerowane i nie będzie z nimi problemów. Udało mi się znaleźć tapicera, który ogarnie mi fotel kierowcy aby tzymał w zakrętach. Zależy mi na jak najbardziej seryjnym wyglądzie, aczkolwiek na seryjnym fotelu nie da się jeździć na zakrętach już teraz.

PostNapisane: 11 sty 2018, 17:07
przez Bo_Lo
Wtryski jakie dajesz?

PostNapisane: 11 sty 2018, 17:55
przez wojciechBYDGOSZCZ
seryjne z GTXa

PostNapisane: 11 sty 2018, 19:14
przez Bo_Lo
Kojarzysz jaka one mają wydajność?

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 11 sty 2018, 19:53
przez onyx
ok 330cc

PostNapisane: 11 sty 2018, 20:54
przez wojciechBYDGOSZCZ
jutro odbieram je zregeneracji to sie zapytam, bo w necie nic znależć nie mogę

PostNapisane: 11 sty 2018, 21:00
przez Bo_Lo
Dzięki Onyx.To śmieszne bo ja kupiłem 360 czerwone z RX8 i mnie straszą że one do 170-180max starcza ,pokazuje tak nawet kalkulator wtrysków.A na seryjnych bpt wyciąga 200 HP .

PostNapisane: 11 sty 2018, 21:03
przez wojciechBYDGOSZCZ
a jaką pompe paliwa montujesz?
Przewody paliwowe zwykłe czy większe?

PostNapisane: 11 sty 2018, 21:10
przez onyx
Tu dużo zależy od tego: czym stroimy, rozdzielczości przepływki, ciśnienia paliwa, systemu układu paliwowego itd.
Dla przykładu: wtryski 255cc pracują mi w 1 aucie przy ciśnieniu 3,5b, w układzie bez powrotu i bez problemu obsługują 165hp a zapasu jest jeszcze sporo :)

Ogólnie to mam w bdb stanie 320cc top feedy na sprzedaż w atrakcyjnej cenie :)

wojciechBYDGOSZCZ napisał(a):a jaką pompe paliwa montujesz?
Przewody paliwowe zwykłe czy większe?


A po co większe? ;) Seryjne w zupełności wystarczą.

Pompę jak ma swoje lata wypadałoby zmienić lub przynajmniej sprawdzić obecną pod obciążeniem.

PostNapisane: 11 sty 2018, 21:13
przez wojciechBYDGOSZCZ
dzięki onyx.
pompę tylko wtedy będę wymieniał na większą :)

PostNapisane: 11 sty 2018, 21:19
przez onyx
mam na myśli stockową pompę od BP ;) a nie od 1,5.

Ja bym poszedł w nową walbro 190 lph. W zupełności wystarczy.