Strona 6 z 9

PostNapisane: 1 sty 2018, 14:56
przez wojciechBYDGOSZCZ
Z drugiej strony pospawanie przejsciówki pod turbo nie powinno być takie drogie, a przynajmniej będzie zrobione takie jakie chcemy

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 1 sty 2018, 15:25
przez szkodnik_byd
Dokładnie przejściówkę można zawsze dorobić

PostNapisane: 1 sty 2018, 17:43
przez Bo_Lo
Dokładnie,tylko tym samym turbo zmieni pozycję,będzie niżej o kilka ćma(czy nie za nisko?-musi być nad splywem) oleju) . Podstawowy problem jest taki czy inne turbo będzie miało wszystkie wejścia i wyjścia w miarę tych samych miejscach ,żeby było dobre dojście w zasilanie oleju -niektore turbo mają odwrotnie bo są odwrotnie mocowane i czy np wylot z turbo do IC nie przypadnie celujac prosto w blok .Ponieważ dysponujesz blokiem i kolektorem to najlepiej poszukaj w okolicy TD04L13T z BMW 525tds (np ja taką planuje bo ma potencjał na 200-250 HP,szybko wstaje i jest tania jak barszcz ,pełno jej a ew.regeneracja to pikuś) i przymierz na sucho z dystansem ok 6cm na flansze .

PostNapisane: 1 sty 2018, 21:05
przez wojciechBYDGOSZCZ
Bardziej jak mam już kupować to wolałbym nową.
https://www.sklep.carstuff.pl/turbospre ... 39883.html
Najpierw jednak zobaczymy ile pochłonie remont silnika. Jak już będę miał ogarnięty blok, wał głowice i tłoki, to zabiore się za turbo.

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 8 sty 2018, 19:28
przez adis555
Trzymam kciuki za ciekawy projekt i gratuluje odwagi.
Będzie jakiś powiew świeżości w dziale projekty niedługo . :)

Wysłane z mojego LGLS992 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 9 sty 2018, 15:07
przez wojciechBYDGOSZCZ
Witam,

dzisiaj przyszły oponki do felg na lato Pirelli P Zero Nero GT 215/40, dlatego musiałem przymierzyć i zobaczyć jak będzie wyglądać. Dekielki będą dokupione jeszcze i niestety muszę dystanse zakupić, obciera z jakieś 5-6 mm z tył.

Części do silnika już są w szlifierni i działają, byłem sprawdzić także turbo i powiedzieli mi, że jest dobre. Na pierwszy setup się nada. Na sprawdzenie wtrysków jestem umówiony jutro.

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 9 sty 2018, 15:59
przez szkodnik_byd
Szukaj ładnego bbs będzie kozak wyglądać

PostNapisane: 9 sty 2018, 17:52
przez Szyna
Dziwnie to trochę wygląda :P

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 9 sty 2018, 18:18
przez jurand
To go upodobniło do dużych suvów. Tylko teraz kolor budy nie pasuje! :P

PostNapisane: 9 sty 2018, 19:19
przez wojciechBYDGOSZCZ
Spokojnie, przymieżyłem i wiem że spokojnie mogę 3 cm w dół pójść i o to chodziło :D

Re: Mazda Demio DW B5 2002

PostNapisane: 9 sty 2018, 19:35
przez szkodnik_byd
Ale felga chyba docelowo będzie inna, a w dół idź 4 cm nie bądź mięczak

PostNapisane: 9 sty 2018, 22:24
przez wojciechBYDGOSZCZ
Mam zamiar zmieniać tylko sprężyny na sportowe -30mm. Nie będę jej glebił bo w Polsce to nie ma sensu jak dla mnie. Większe koła na lato mają pomóc mi głównie z trakcją. To będzie punkt wyjściowy.
W końcu od czegoś trzeba zacząć :)

PostNapisane: 9 sty 2018, 22:27
przez Bo_Lo
Popieram.Jesli auto ma być szybkie na drodze to wygląd schodzi na drugi plan.Imho seria 15cali z MX5 lepiej by tu siadła. Jakie sprzęgło tu planujesz?

PostNapisane: 9 sty 2018, 22:46
przez wojciechBYDGOSZCZ
Na pierwszy setup standard obity kevlarem.
Duży fuckup jest z półosiami i przegubami, ciężko dopasować coś z innej mazdy.
Na tą chwile silnik będzie składany na nowo, nie zwiększając mocy, ponieważ nie wiem co wyjdzie z przeniesieniem napędu. Także składam serie 1,8 BPT 165 KM z seryjnym sprzęgłem obitym kevlarem.
Pierwszy setup będzie słaby ale dużo pokaże. Najwięcej kosztów mam teraz, potem poprawki będą już mniej bolały. Tym bardziej, że Poznań jest 7-8 kwietnia i chciałem już pojechać tam z tym silnikiem.

PostNapisane: 9 sty 2018, 23:05
przez Bo_Lo
A jaka masz średnicę sprzęgła w oryginale? Jeśli poniżej 200mm to bym pomyślał o Radzikowskim i wzmocnionym docisku.

PostNapisane: 9 sty 2018, 23:12
przez wojciechBYDGOSZCZ
Tarcze sprzęgła z gtxa ma 230mm, nie wiem jaka jest teraz na aucie, okaże się jak zdejme :)
O Radzikowskim pomyśle, chociaż wolałbym w późniejszym etapie. Tempo pracy nad projektem mi teraz zwalnia bo głowne części silnika są u specjalistów. Wiem już że tłoki raczej się nie nadadzą i teraz mam 2 wyjscią albo zwolnić tempo i kupić kute Woessnera albo poszukać nadwymiarowej serii.
Wszystko wyjdzie na dniach jak będę znał różnice w cenach jak i koszty regeneracji/wymiany wtrysków.

PostNapisane: 9 sty 2018, 23:25
przez Bo_Lo
Jeśli skrzynie zostawiasz Ori to masz max 200mm czyli musiałbyś zdobyć zamach z MX5 BP(z 323 bp i KLa nie pqsuje-inna ilość śrub) ,z kolei nic Ci to nie da bo na 90% masz tak jak ja skrzynie z wałkiem sprzeglowym na 20 zębów ,a tarcze sprzęgła 225 z mazdy mają 22. Walkowalem temat kilka dni temu bo jako że mam wersję 114hp BPeka to mam skrzynie typu F i sprzęgło 200mm z wałkiem 22 zębów.Na 200mm kevlar jeszcze da radę do tych powiedzmy 190-200hp,ale jeśli masz mniejsza tarcz albo chcesz iść w większe moce to już tylko Radzikowski.Koszt ok 300zl więc tragedii nie ma.

PostNapisane: 9 sty 2018, 23:33
przez wojciechBYDGOSZCZ
Póki co to tak się zapowiada. Chciałem na tej co mam teraz, aczkolwiek może się okazać że nie da rade wzmocnić wszystkiego żeby to jeździło. Wtedy zostaje tylko skrzynia z BP i prawdopodobnie wymiana zwrotnicy, nawet by pasowało, wtedy łatwiej z większymi hamulcami. Ta moja skrzynia z B5E powinna pasować P&P, ale oczywiście kupując taki silnik nie pomyślałem, że nawet seria ma dużo więcej momentu i przeguby z 1,5 nie ogarną tego.

PostNapisane: 9 sty 2018, 23:39
przez Bo_Lo
Szczerze to 165 HP o tak zrobi pocisk z tego pudełeczka ,a IMHO więcej nie ma sensu bez szpery i konkret laczka bo w BA z KLZE już trzeba się naszukac trakcji.Ja bym próbował ze skrzynią B5 i kevlarem lub Radzikowskim.Skrzynie z BPeka to nie jest łatwy i tani temat.

PostNapisane: 9 sty 2018, 23:45
przez wojciechBYDGOSZCZ
Dzięki za info, na portalach jest dużo skrzyń do bp dlatego myślałem że będzie łatwiej. Znalazłem firme MOTOMIX w Toruniu zajmują się właśnie wzmacniam półosi i przegubów, jutro się tam przejade, pogadam i zobaczymy czy da rade coś ogarnąć.
Projekt i tak nie skończy się na 165 KM, ale nie mogę się już doczekać jazdy Madzią z turbo :D potem stopniowo mogę dalej modzić.