Mazda Demio DW B5 2002
No tak tak przyrost mocy będzie ogromny więc trzeba mieć czym Madzie zatrzymać i utrzymać na drodze
Ciekawy jestem, czy by jakiś 1.5 ale 90km od 323 dopasował do demio tak bardziej plug and play??
A jak nie to będę szukał seryjnego 1.5 75km, ale dla 10KM słabo robić swap
Pytam, bo może wiesz. a w sumie mało się dzieje w dziale Demio
Ciekawy jestem, czy by jakiś 1.5 ale 90km od 323 dopasował do demio tak bardziej plug and play??
A jak nie to będę szukał seryjnego 1.5 75km, ale dla 10KM słabo robić swap
Pytam, bo może wiesz. a w sumie mało się dzieje w dziale Demio
No ładne tu sie dzieje Widziałem z poczatku była w planie tylko głowica z BP sohc,a teraz szykuje się swap na BPT jak rozumiem?Zdajesz sobie sprawę ze będzie musiało wlecieć EMU lub co najmniej EE3?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Tylko obserwowałem ale się wpiszę
Zdaje się, że za jakiś czas miny właścicieli aut "czołowych" marek będą niezastąpione!
Trzeba będzie zamontować kamerki na prawy bok i tył
Mazdolina wytrzyma taką moc?
Zdaje się, że za jakiś czas miny właścicieli aut "czołowych" marek będą niezastąpione!
Trzeba będzie zamontować kamerki na prawy bok i tył
Mazdolina wytrzyma taką moc?
W planach jest Ecumaster EMU BLACK, także na spokojnie.
Na wiosne w Madzi będzie robiona blacharka aby wytrzymała, myślę też nad wzmocnieniami karoserii ale to raczej w późniejszym czasie. Na tą chwilę ogarniam silnik i szukam mocniejszych hamulców. Niestety mam mało czasu ostatnio, trzeba zarobić na to wszystko. Do końca roku chce kupiony silnik rozebrać i zaplanować przeróbki. Przyszło mi do głowy ostatnio żeby miał 2 turbiny, ale nie wiem czy wtedy uda mi się tą moc przenieść na asfalt większe koło niż 16" nie wejdzie niestety.
Planów sporo, pracy ogrom a kasy jeszcze więcej potrzeba także nie będzie to raczej szybki projekt.
Z silnikiem BPT to tak naprawde przez przypadek wyszło, szukałem 1,8 BP i wszystkie były raz że dużo droższe a dwa daleko ode mnie. Ten silnik znalazłem 30 km od siebie za niskie pieniądze, dlatego się zdecydowałem. W planach i tak miałem kompletny remont silnika także dla mnie najważniejszy był tani zakup.
Pozdrawiam i Wesołych i Zdrowych świąt życze
Na wiosne w Madzi będzie robiona blacharka aby wytrzymała, myślę też nad wzmocnieniami karoserii ale to raczej w późniejszym czasie. Na tą chwilę ogarniam silnik i szukam mocniejszych hamulców. Niestety mam mało czasu ostatnio, trzeba zarobić na to wszystko. Do końca roku chce kupiony silnik rozebrać i zaplanować przeróbki. Przyszło mi do głowy ostatnio żeby miał 2 turbiny, ale nie wiem czy wtedy uda mi się tą moc przenieść na asfalt większe koło niż 16" nie wejdzie niestety.
Planów sporo, pracy ogrom a kasy jeszcze więcej potrzeba także nie będzie to raczej szybki projekt.
Z silnikiem BPT to tak naprawde przez przypadek wyszło, szukałem 1,8 BP i wszystkie były raz że dużo droższe a dwa daleko ode mnie. Ten silnik znalazłem 30 km od siebie za niskie pieniądze, dlatego się zdecydowałem. W planach i tak miałem kompletny remont silnika także dla mnie najważniejszy był tani zakup.
Pozdrawiam i Wesołych i Zdrowych świąt życze
Zostajesz z seryjnym kolektorem i turbina IHI czy rzeźbiarz kolektor pod większe turbo?Biturbo nie widzę sensu,na pojedynczej zrobisz na tym silniku nawet 600 więc po co komplikować projekt?
Jeśli chodzi o hamulce to zdaje się że senior ma 4x100,jeśli tak to uderzaj w dział sprzedam części.Mx3lover sprzedaje zestaw z mx3 większych hampli przerobiony pod 4x100.
Jeśli chodzi o hamulce to zdaje się że senior ma 4x100,jeśli tak to uderzaj w dział sprzedam części.Mx3lover sprzedaje zestaw z mx3 większych hampli przerobiony pod 4x100.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
pod 16'' wchodzą chyba zaciski od M6, tylko nie wiem czy dostaniesz takie duże tarcze na 4 szpilki, chyba że faktycznie lover miał coś pomodzone.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3347 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Jeżeli chodzi o kolektor i turbo to zobaczymy po rozbiórce
Z hamulcami jest o tyle słabo że na zime mam alusy 14 cali Jeszcze się waham czy na pewno chce co sezon przekładać wszystko.
Stopniowo wszystko się ogarnie.
Z hamulcami jest o tyle słabo że na zime mam alusy 14 cali Jeszcze się waham czy na pewno chce co sezon przekładać wszystko.
Stopniowo wszystko się ogarnie.
MX lover miał ten zestaw pod alusami z MX5 15'' i ja bym poszedł w tym kierunku.Felgi z oponami kupisz za 500 zł na zimę i masz spokój a te 14 sprzedaj.
viewtopic.php?f=5&t=202928
Co do IHI to zakładaj tylko jeśli jest igła.Regeneracja tej turbiny to masakra i duże koszta.Taniej wyjzie pospawać kolektor pod większe turbo i większa turbina.Na serii IHI zrobisz max 200hp .Pomyśl nad flanszą/przejściówką pod inne turbo jeśli się taki myk da zrobić.
viewtopic.php?f=5&t=202928
Co do IHI to zakładaj tylko jeśli jest igła.Regeneracja tej turbiny to masakra i duże koszta.Taniej wyjzie pospawać kolektor pod większe turbo i większa turbina.Na serii IHI zrobisz max 200hp .Pomyśl nad flanszą/przejściówką pod inne turbo jeśli się taki myk da zrobić.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dopiero dzisiaj udało mi się zamieścić silnik na stojaku. Przy zdejmowaniu miski olejowej było od groma silikonu lub czegoś podobnego może przez to miał wyciek.
Głowica i wałki wyglądają ładnie może pokuszę się o porting, ale zobaczymy jak fundusze.
Głowica i wałki wyglądają ładnie może pokuszę się o porting, ale zobaczymy jak fundusze.
Tłoki po wyjęciu i czyszczeniu pokazały swoją ciemną stronę. Jak widać na zdjęciach płaszcze tłoków są dosyć wytarte, niestety również cylindrom się oberwało. Rozmontowałem dzisiaj wszystko i wstępnie oczyściłem z największego syfu. Po nowym roku zawioze wszystko tj. blok,wał, tłoki i głowice do sprawdzenia, pomierzenia i naprawy. Wał na pewno będzie wyważany oraz wszystkie panewki i pierścienie będą wymieniane na nowe.
Turbo będzie zmieniane na Garett T28, ponieważ ta turbina ma minimalny luz. Wyczytałem na forum, że T28 podpasuje na moją flansze(T25 z tego co wyczytałem, okaże się po zakupie).
Tak z ciekawości jak rozpoznać kuty tłok? Ten silnik powinien być wstępnie zakuty w serii?
Turbo będzie zmieniane na Garett T28, ponieważ ta turbina ma minimalny luz. Wyczytałem na forum, że T28 podpasuje na moją flansze(T25 z tego co wyczytałem, okaże się po zakupie).
Tak z ciekawości jak rozpoznać kuty tłok? Ten silnik powinien być wstępnie zakuty w serii?
No widzę pracowity wieczór miałeś,
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
88et na mx-5 forum miał zamontowane do tego silnika Garett T28RS. Nie moge znależć wymiarów flanszy aby sobie pomierzyć. Zakładam najlepszy scenariusz że pasuje P&P
Dopisano N, 31 grudnia 2017, 19:17:
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... BPT#p95931
Dopisano N, 31 grudnia 2017, 19:17:
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... BPT#p95931
No kurcze w jego temacie na forum są fotki gdzie ma kolektor spawany inny i turbo na górze .Trochę nie chce mi się wierzyć że t25/T28 podejdzie na serię kolektor z BPt,to by było "za łatwe " xd
viewtopic.php?f=49&t=29104&hilit=88et&start=120
viewtopic.php?f=49&t=29104&hilit=88et&start=120
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Faktycznie masz racje nie widziałem tych zdjęć.
na flanszy miedzy śrubami górnymi mam 90mm, a górna dolna 50mm.
Poszukam zaraz w necie, może znajde wymiary
Dopisano N, 31 grudnia 2017, 20:44:
http://www.woboteam.pl/turbo/972-flansz ... 8gt25.html
T25 ma 95x65 czyli blisko ale to nie to
Dopisano N, 31 grudnia 2017, 20:53:
dobra, pomyliłem się mierzyłem żle.
Pomierzę na spokojnie po nowym roku już bo nie ogarniam już chyba.
Szczęśliwego nowego roku i ukończenia wszystkich rozpoczętych projektów
na flanszy miedzy śrubami górnymi mam 90mm, a górna dolna 50mm.
Poszukam zaraz w necie, może znajde wymiary
Dopisano N, 31 grudnia 2017, 20:44:
http://www.woboteam.pl/turbo/972-flansz ... 8gt25.html
T25 ma 95x65 czyli blisko ale to nie to
Dopisano N, 31 grudnia 2017, 20:53:
dobra, pomyliłem się mierzyłem żle.
Pomierzę na spokojnie po nowym roku już bo nie ogarniam już chyba.
Szczęśliwego nowego roku i ukończenia wszystkich rozpoczętych projektów
Stary ale z tego co widzę to zdjęcie z okrągłą dziurą i na 4 szpilki to flansza do przykręcenia DP i ona nie ma znaczenia,natomiast flansza kolektor-turbo która nas interesuje to ta
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
wiem, dlatego napisałem że się pomyliłem
A mierzyłeś może rozstaw między śrubami?
A mierzyłeś może rozstaw między śrubami?
nie bo nie mam tego kolektora.rozważam zakup takiego.Czekam na odp tjunera czy da rade tam powiesić jaieśTD04
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość