Wnioskuje tak:
P, R, N – znane i opisane
D3 -- jazda normalna – prawdopodobnie 3 oznacza tutaj ze sa trzy biegi + 4 nadbieg (wnioskuje ze skrzynia ma 4 biegi)
Dodatkowo przy tym biegu jest automatyczne zabezpieczenie przed przekroczeniem bezpiecznych obrotow silnika. Po prostu – stoisz, dajesz gaz do dechy i trzymasz a elektronika sama zmienia biegi tak aby nie dopuscic do zniszczenia silnika (funkcja fachowo nazywa sie kick-down)
S2 -- jazda dynamiczna – przelozenia sa krotsze, biegi zmieniane przy wyzszych obrotach, skrzynia uzywa tylko trzech biegow i nie ma funkcji kick-down – samemu trzeba pilnowac zeby silnik nie pracowal na zbyt wysokich obrotach!
L1 -- jazda w gorach i/lub z wiekszym obciazeniem np. ciagnac przyczepe. Z tego co sie orientuje ma sie wtedy zwiekszone hamowanie ukladem silnik-skrzynia biegow (nie wiem czy jest tutaj kick-down, przypuszczam ze nie, bo prawdopodobnie skrzynia pracuje tylko na dwoch biegach)
Mysle ze to bedzie latwe do sprawdzenia

Ogolnie chodzi o to, ze wybierajac "program" jazdy do przodu masz inne momenty zmiany biegow i inne "sily" hamujace w skrzyni biegow.