[6 GG MPS] Dymienie auta na szaro – wymiana turbiny

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez raff » 8 maja 2010, 22:04

6MPS, seria. Niedługo mam przegląd, mówić im o tym czy zostawić, żeby jeszcze czegoś nie spie... (auto jeszce na gwarancji).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2008, 20:35
Posty: 65
Skąd: Kraków
Auto: 6 MPS, Yamaha Warrior

Postprzez Stivi » 8 maja 2010, 22:26

Mowic,mowic i jeszcze raz mowic. Niech robia jak auto na gwarancji.
Zwykle ich wymowka: nic sie nie dzieje,wszystko jest w porzadku.
Gonic ich z batem <bicz> <bicz> <bicz>
Stivi
 

Postprzez DISItune » 8 maja 2010, 22:40

taaa, jasne napewno coś zrobią ze strojonym bogato programem hahaha
gdyby dymiła na niebiesko olejem, to miałoby to sens, a tak to...
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 8 maja 2010, 22:56

nic nie mów weź to sprzedaj :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 18:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Stivi » 8 maja 2010, 22:56

zrobic to nic nie zrobia. Zreszta czy oni cos potrafia zrobic? :|
Tak chyba zmienic olej (choc tez nie bardzo,bo zawsze przeleja),klocki,tarcze czy filtry zmienic. Takie pierdoly to ja sobie sam zrobie ale coz Mazda to Mazda.
Ogolnie serwis tej marki to padaka.
Stivi
 

Postprzez emilioestewez » 18 maja 2010, 14:39

"Bogate zestrojenie" mówiąc potocznie to jedno. Druga sprawa to sposób w jaki walczy się w takich uturbionych silnikach z temperaturą ładunku. A robi się to poprzez wykorzystanie ciepła parowania wachy. Dowalenie pod wysokim ciśnieniem większej dawki paliwa daje (jeszcze przed zapłonem) możliwość obniżenia temperatury i dzięki temu przy wysokim jakby nie było doładowaniu nie ma spalania stukowego i można uzyskać wysokie stopnie sprężania... Dokładnie tak samo jest to zrobione w TFSI które też potrafi pojechać ostro na czarno. No i co ? No i nic. Po prostu jeździć i się nie zastanawiać. Tak to jest zrobione i dzięki temu motor generalnie trzyma się kupy :)
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 17:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez kocurr » 7 sie 2013, 18:50

Panowie widzę ten temat zatrzymał się dość dawno. U mnie problem wystąpił podobny, po postoju w korku z rur zaczyna się wydobywać siwy dym, a później po przegazowaniu turbo puszcza kłęb dymu. Niestety auto nie jest już na gwarancji a ma przejechane dopiero 40tkm, rok produkcji to 2008. Obecnie zalany olej to Elf 5w30.
Jak sobie poradziliście z problemem? Czy owe turbo puszcza olej ze względu na swoją budowę czy wadliwe uszczelnienia? Da się to zregenerować? Koszt nowej turbiny jest ogromny, a żałuję, że nie stało się to gdy auto było na gwarancji...
Przy okazji zapytam, jakie powinno ciśnienie dawać turbo w 2.3? Pozdrawiam i liczę na rady ;)
kocurr
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed