[3 BK MPS] Wymiana poduszek silnika na twardsze

Joł 
Jednym z problemów w 3ce BK MPS są (moim i nie tylko moim zdaniem) zbyt miękkie poduszki silnika i skrzyni, które nie dość że potrafią się bardzo szybko poddać (moja tylna poduszka silnika była pęknięta po 19.000km przebiegu) to jeszcze pozwalają na bardzo duże ruchy silnika
Amatorów twardszych odpowiedników chciałbym jednak przestrzec, że jeżeli cenią sobie komfort to powinni sie dobrze zastanowić
Jestem po wymianie kompletu poduszek i jest niezła masakra
cała buda trzęsie się jakby pod maską pracował diesel i to na pompowtryskach
Transmision mount (zapewne) powoduje że każda zmiana biegu jest jak przeładowanie shotgun'a
a wszystkie odgłosy z pod maski dochodzą jakby zwielokrotnione. Moja żona opisała to w taki sposób "Jakby ktoś pod maską zamontował mikrofon a w środku głośnik"
Oczywiście są też zalety – zmiana biegów jest tak precyzyjna jak powinna być seryjnie a nie jest
biegi chodzą niemalże idealnie – mogłyby tylko mieć krótsze drogi, teraz aż się prosi o short shifter.
Zatem amatorom komfortu polecam pozostanie przy seryjnych poduszkach, tych którzy zaakceptują znaczące poprawienie precyzji zmieny biegów kosztem lekko zwiększonych drgań gorąco polecam zmianę tylnej poduszki silnika, a hardcore'owcom polecam zmianę kompletu poduszek
P.S.
Jako że nie jestem hardcore'owcem mam do sprzedania po kosztach transmission mount TRZ oraz Passenger Side mount AWR
http://www.protegegarage.com/product_in ... ts_id=1670
http://www.protegegarage.com/product_in ... ts_id=1524

Jednym z problemów w 3ce BK MPS są (moim i nie tylko moim zdaniem) zbyt miękkie poduszki silnika i skrzyni, które nie dość że potrafią się bardzo szybko poddać (moja tylna poduszka silnika była pęknięta po 19.000km przebiegu) to jeszcze pozwalają na bardzo duże ruchy silnika

Amatorów twardszych odpowiedników chciałbym jednak przestrzec, że jeżeli cenią sobie komfort to powinni sie dobrze zastanowić

Jestem po wymianie kompletu poduszek i jest niezła masakra


Transmision mount (zapewne) powoduje że każda zmiana biegu jest jak przeładowanie shotgun'a

Oczywiście są też zalety – zmiana biegów jest tak precyzyjna jak powinna być seryjnie a nie jest

Zatem amatorom komfortu polecam pozostanie przy seryjnych poduszkach, tych którzy zaakceptują znaczące poprawienie precyzji zmieny biegów kosztem lekko zwiększonych drgań gorąco polecam zmianę tylnej poduszki silnika, a hardcore'owcom polecam zmianę kompletu poduszek
P.S.
Jako że nie jestem hardcore'owcem mam do sprzedania po kosztach transmission mount TRZ oraz Passenger Side mount AWR
http://www.protegegarage.com/product_in ... ts_id=1670
http://www.protegegarage.com/product_in ... ts_id=1524