Strona 1 z 1

[6 GG MPS] Maptek ma software do sterowników Denso

PostNapisane: 12 lut 2010, 18:16
przez nash13
Wlasnie sie dowiedzialem, ze chlopaki zainwestowali sporo kasy w oprogramowanie do denso i robia pelne mapy. Prase maja dobra, o niebo lepsza niz 44tuning ale to juz lepiej sprawdzac samemu. Siedzibe maja pod Poznaniem ale wiem, ze w wawie jest ich dealer ze swoim warsztatem, pozdro

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 14 lut 2010, 22:30
przez Faja
Dużo sobie liczą, i w sumie nie są ani troche konkurencyjni do Tuning44 jeśli im wieżyc w to co podają.

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 15 lut 2010, 10:39
przez nash13
to fakt, ze drogo. Pytanie jest inne. Czy lepiej wydac 3tysie na mape do auta wartosci 65-70 tys pln czy tysiaka wiecej ale w lepszej firmie. Gdzies na forach byl kolega co sie wozil z 44 tuning kilka tygodni, plakal ze wydal kase, ze auto nie jezdzi jak powinno, ze go zlewaja itp. Nie wiem, nie znam sie, nie orietnuje sie...jak kto woli, pozdro

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 16 lut 2010, 00:03
przez FeniX
moj znajomy stuningowal tam mps-a 6 i mowi ze zadnej roznicy nie wiedac! ze z zegarkiem w reku tyle samo ma do 100 i na cwiare.

oczywiscie spalanie tez bez zmian no i wykres pieknie pokazywal ze ma 290km :D i lepszy moment. tez chcialbym wiedziec gdzie sie warto udac z chipem tego silnika :)

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 16 lut 2010, 00:37
przez fazer72
Bo różnica jest dopiero na 5 biegu <rotfl>
Jak mu robili (i mi zresztą tyż) to nie mieli rozpracowanych tych wszystkich blokad momentu, sterowania zapłonami i innych pierdół więc jedyne co udało im się zrobić to więcej mocy na "górze". W związku z tym, że na hamowni używasz przełożenia jak najbliższego 1:1 (u nas 5 bieg) to pięknie pokazuje 290 i więcej koni, bo na 5 nie ma już blokad.
Sprawdź z ciekawości do ilu rozpędzi się Twoja maździna na 5 biegu do odcinki. Moja idzie do 225 licznikowych na zimówkach 225/45/18 (sprawdzane oczywiście na zamkniętym odcinku drogi prywatnej).

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 16 lut 2010, 16:07
przez nash13
Fazer 225km/h? i to wszystko? nie jest to z malo? ja zrobilem latem 260 km/h tyle ze na 215 standardowych ale to nie zrobi tyle roznicy

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 16 lut 2010, 18:54
przez fazer72
na 5 biegu ?? to Ty chłopie rakietę masz jakąś chyba ?

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 16 lut 2010, 19:41
przez nash13
eee, my mistake, ja myslalem ze total speed, na 6 stce...ehh, starosc, nie doczytalem <glupek2>

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 16 lut 2010, 23:26
przez Faja
A ktoś robił w mapteku? skąd wiadomo że oni też nie maja jak Ci w 44tuning nic konkretnego ?

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 17 lut 2010, 09:13
przez fazer72
Nie zdziwił bym się gdyby 44tuning robił "mapy" dla Mapteka. To zdjęcie Cx7 na stronie Mapteka jest bardzo podobne do zdjęć na stronie 44tuning. Poza tym 44 robił kiedyś mapy dla Vtecha, które to Vtech sprzedawał jako swoje rozwiązanie.

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 17 lut 2010, 15:41
przez nash13
Maptek robi sam swoje mapy, szykowali sie do tego rok

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 19 lut 2010, 10:50
przez DISItune
fazer72 napisał(a):Bo różnica jest dopiero na 5 biegu <rotfl>
Jak mu robili (i mi zresztą tyż) to nie mieli rozpracowanych tych wszystkich blokad momentu, sterowania zapłonami i innych pierdół więc jedyne co udało im się zrobić to więcej mocy na "górze". W związku z tym, że na hamowni używasz przełożenia jak najbliższego 1:1 (u nas 5 bieg) to pięknie pokazuje 290 i więcej koni, bo na 5 nie ma już blokad.


– na 4tym biegu już nie powinno być zadnych blokad
– jak robiłeś nie potrafili, nie wiesz czy teraz już potrafią?
– czy u Ciebie ogarnęli to przymykanie przepustnicy? (sorki nie pamiętam <zawstydzony> )

Kłania mi się program, bo seryjny sterownik przy dużym obciążeniu już chyba nie bardzo wie co ze sobą zrobić i na wysokich obrotach faluje doładowanie <glupek2>
przy małym obciążeniu wszystko jest OK. Małe obciążenie – np. 4ty bieg, duże obciążenie wysokie obroty na 5tym czy 6tym. Tak nam wyszło na hamowni ostatnio przy próbie zrobienia pomiaru. Małe obciązenie, ładny wykres 295@430, duże obciążenie wynik z de i falowanie doładowania od jakiś 5000RPM :(

fazer72 napisał(a):Sprawdź z ciekawości do ilu rozpędzi się Twoja maździna na 5 biegu do odcinki. Moja idzie do 225 licznikowych na zimówkach 225/45/18 (sprawdzane oczywiście na zamkniętym odcinku drogi prywatnej).


a później porównajcie jeszcze ile komu przekłamuje licznik <glupek2>

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 19 lut 2010, 11:45
przez raff
Maptek bieże oprogramowanie od Ecutek-a.
http://www.ecutek.com/products/proecu/f ... azda_disi/

Re: Maptek ma soft do sterownikow denso

PostNapisane: 19 lut 2010, 19:16
przez nash13
tak, oczywiscie sami tego nie napisali przeciez. Ciekawe skad 44tuning ma soft, kosztuje ponad dwa razy tyle co do subaru