przez habzimierz » 5 lis 2009, 13:14
Elou,
temat lekko przewałkowany na n-tej stronie w głównym topicu 6 MPS, ale wracam do tego tym bardziej, że ostatnio się tutaj trochę ruch zwiększył
O co chodzi – przy mocny przyspieszaniu i zmianie z 2 na 3 pojawia się takie hartkorowe szarpnięcie i jednocześnie słychać jakiś łomot z tylnego dyfra (to ostatnie pojawiło się 2-3 miesiące temu). Szarpnięcie to przerwanie mocy na ok 1s a następnie huk i do przodu

Da się z tym jeździć bo np można bardziej płynnie puszczać sprzęgło na 3 żeby ten efekt zminimalizować. Ale miało być o tym czy u was też się to pojawia – konkretnie i
tylko i wyłącznie przy shiftingu z 2 na 3. Tak jakby transfer nawalał czy coś...
pzdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!