Strona 1 z 1

[6 GG MPS] Gdzie kupić blow-off'a?

PostNapisane: 24 maja 2009, 20:53
przez Palladinum
Przeszukałem Forum i nic nie znalazłem o blow-offie ani do CX-7 ani do MPS'ów poszukuje blow-offa do CX-7, nie wiem gdzie kupić, za ile i czy można do standardowego dolotu założyć, myślałem o Turbo Timerze, ale on ingeruje w elektronikę i powoduje chyba utratę gwarancji. Mam na myśli model z 2008 roku wersja EU. Liczę na jakieś informacje...
Pozdrawiam

PostNapisane: 24 maja 2009, 21:31
przez Globy
Na aukcjach motors.ebay.com znajdziesz blow-off'y.

PostNapisane: 24 maja 2009, 21:44
przez Faja
Tu masz parę gratów:
http://www.streetunit.com/CX7_Intake_s/220.htm
Do MPS-a jest mnóstwo w większości np HKS są to uniwersalne pasujące i do MPS-ow i cx-ow.

PostNapisane: 24 maja 2009, 22:05
przez kryystian
prawdopodobnie bov którego mam będzie pasował też do 7, faja kupiłeś już bova i cai ?
pozdro

PostNapisane: 24 maja 2009, 22:48
przez Palladinum
wiem, ze w stanach, nawet o tym myślałem, żeby ściągnąć z usa i przy okazji poszukać w usa jakiejś skrzyni do cronoska... ale mi chodzi o coś co można w Polsce kupić, na allegro nie ma takich a w vtg ani w 4turbo nie piszą...

PostNapisane: 25 maja 2009, 00:17
przez Faja
Palladinum napisał(a):ale mi chodzi o coś co można w Polsce kupić

http://www.blitzpoland.pl/
Tu kupisz tylko musisz do nich zadzwonić, będą chcieli więcej niż jak byś ściągał sam ze stanów.

kryystian napisał(a):faja kupiłeś już bova i cai

Kupiłem BOV-a+"StreetUnit Stainless Steel 2.5" or 3.0" Test Pipe (Catless)".
Stożek kupimy prawdopodobnie właśnie u nich:
http://www.blitzpoland.pl/
o ile wymyśla jakiś nowy a nie ten co oferuje HKS, ponieważ jest on w miejscu gdzie zasysa ciepłe powietrze.

PostNapisane: 25 maja 2009, 09:14
przez Palladinum
aha, no to może faktycznie ściągnę, rozumiem że polecacie głównie HKS? np. coś takiego? Link eBay

PostNapisane: 25 maja 2009, 09:24
przez kryystian

PostNapisane: 25 maja 2009, 11:17
przez BEN
a powiedzcie tak szczerze co daje blow oprócz dźwięku?

PostNapisane: 25 maja 2009, 11:20
przez DISItune
BEN napisał(a):a powiedzcie tak szczerze co daje blow oprócz dźwięku?


wątpliwy lans <lol>

PostNapisane: 25 maja 2009, 11:26
przez kryystian
misiekwaw napisał(a):wątpliwy lans <lol>

hahaha

Benefits of the TurboSmart BOV Kit over ALL other BOV kits:

Recirculates under light boost/normal daily driving conditions

VTA and recirculates under high boost conditions or compression surge

BOV spring rate is tunable to the vacuum of your car

No stalling or backfiring when adjusted properly

3 in 1 BOV: VTA in tandem with Recirculation (recommended), 100% Vent to Atmosphere, or 100% Recirculation

Holds more boost over stock valve

Increases drivability and responsiveness

Get the BOV sound of a VTA setup with all the benefits of a recirculation setup

Recirculation helps maintain proper A/F Ratios

Gain Top End Horsepower

PostNapisane: 25 maja 2009, 11:35
przez DISItune
kryystian napisał(a):
misiekwaw napisał(a):wątpliwy lans <lol>

hahaha


<zeby>

kryystian napisał(a):Benefits of the TurboSmart BOV Kit over ALL other BOV kits:


jedziemy :]

kryystian napisał(a):Recirculates under light boost/normal daily driving conditions


to nie zaleta BOVa, tylko różnica między zwykłym BOVem a takim, fabryczny zawór cały czas "recirculates" <zeby> ;) czyli BOV to lans <zeby>

kryystian napisał(a):VTA and recirculates under high boost conditions or compression surge


j.w.

kryystian napisał(a):BOV spring rate is tunable to the vacuum of your car

No stalling or backfiring when adjusted properly


w przypadku fabrycznego zaworu nic nie trzeba ustawiać, a w przypadku zamiennika seryjnego zaworu np Forge też jest taka możliwość

kryystian napisał(a):3 in 1 BOV: VTA in tandem with Recirculation (recommended), 100% Vent to Atmosphere, or 100% Recirculation


jak opisy z pierwszych punktów, to nic innego a różnica między tym BOVem a zestawami uniwersalnymi

kryystian napisał(a):Holds more boost over stock valve


w seryjnym samochodzie nie ma to zadnego znaczenia, oczywiście przy założeniu że fabryczny zawór jest sprawny

kryystian napisał(a):Increases drivability and responsiveness


to jest dla mnie typowy efekt placebo i nie bardzo ogarniam jak oni to "mierzą" bo podawanie odczuć, które prawie zawsze będą pozytywne, bo "przecież wydałem kasę więc musi być lepiej" <glupek2>

kryystian napisał(a):Get the BOV sound of a VTA setup with all the benefits of a recirculation setup


czyli lans przy zachowaniu warunków do prawidłowej pracy silnika

kryystian napisał(a):Recirculation helps maintain proper A/F Ratios


czyli funkcja fabrycznego zaworu, więc po co BOV? lans <zeby>

kryystian napisał(a):Gain Top End Horsepower


ROTFL

a trochę bardziej serio to niestety po założeniu dolotu innego niż fabryczny nawet fabryczny zawór słychac nad czym boleję :(

PostNapisane: 25 maja 2009, 11:39
przez kryystian
widocznie kolesie się nie znają :) ;)

PostNapisane: 25 maja 2009, 11:45
przez DISItune
kryystian napisał(a):widocznie kolesie się nie znają :)


oni chcą Ci to sprzedać i to cała tajemnica cudownego działania własnie ich BOVa ;)

poza robieniem pfff wszystkie te funkcje (poza możliwością regulacji) spełnia fabryczny zawór, a wraz z regulacją dużo tańsze rozwiązania typu Forge BPV

każdy sobie zakłada co lubi i nic drugiemu do tego, ale dorabianie na siłę ideologii że dzięki BOV będzie większe doładowanie to jakaś masakra jest <glupek2> bo dopóki fabryczny zawór będzie sprawny to nie będzie różnicy.

Powiedzmy sobie szczerze, że fabryczny zawór który jest poprostu plastikowy nie jest jakimś rozwiązaniem high-tech a działa ;) i nie potrzeba do tego kosmicznej technologii jak w turbosmarcie. Faktem jest rowniez ze poniewaz jest plastikowy po zwiekszeniu parametrow auta moze zaczac przepuszczac. ale nie musi ;)

PostNapisane: 25 maja 2009, 12:18
przez pinky
Z resztą przy wkładaniu BOV'a zamiast Bypass-valve istnieje ryzyko że samochód będzie gasł tzw. Stall efect.

PostNapisane: 27 maja 2009, 00:04
przez Malinakra
Fabryczny zawor nie trzyma u gory cisnienia. Mnie podskoczylo 1 do 1,5 PSI w piku.

PostNapisane: 27 maja 2009, 08:45
przez DISItune
Malinakra napisał(a):Fabryczny zawor nie trzyma u gory cisnienia. Mnie podskoczylo 1 do 1,5 PSI w piku.


to nieprawda, u mnie się nic nie zmieniło :P
dlatego piszę, że mu się zdarza, ale nie można traktować tego że przepuszcza jako dogmat

PostNapisane: 27 maja 2009, 10:50
przez Malinakra
Mnie z wykresu wynika ze na fabrycznym nigdy nie mial w piku powyzej 17 PSI a tu ma. Gdzies mialem porownanie fabrycznego i tuningowego jak znajde to wystawie, na razie ma tylko tuningowy. I oczywiscie ma tu znaczenie jak mocno jest sprezyna skrecona.

http://picasaweb.google.pl/Malinakra/Tu ... directlink