kryystian napisał(a):misiekwaw napisał(a):wątpliwy lans


kryystian napisał(a):Benefits of the TurboSmart BOV Kit over ALL other BOV kits:
jedziemy
kryystian napisał(a):Recirculates under light boost/normal daily driving conditions
to nie zaleta BOVa, tylko różnica między zwykłym BOVem a takim, fabryczny zawór cały czas "recirculates"

czyli BOV to lans

kryystian napisał(a):VTA and recirculates under high boost conditions or compression surge
j.w.
kryystian napisał(a):BOV spring rate is tunable to the vacuum of your car
No stalling or backfiring when adjusted properly
w przypadku fabrycznego zaworu nic nie trzeba ustawiać, a w przypadku zamiennika seryjnego zaworu np Forge też jest taka możliwość
kryystian napisał(a):3 in 1 BOV: VTA in tandem with Recirculation (recommended), 100% Vent to Atmosphere, or 100% Recirculation
jak opisy z pierwszych punktów, to nic innego a różnica między tym BOVem a zestawami uniwersalnymi
kryystian napisał(a):Holds more boost over stock valve
w seryjnym samochodzie nie ma to zadnego znaczenia, oczywiście przy założeniu że fabryczny zawór jest sprawny
kryystian napisał(a):Increases drivability and responsiveness
to jest dla mnie typowy efekt placebo i nie bardzo ogarniam jak oni to "mierzą" bo podawanie odczuć, które prawie zawsze będą pozytywne, bo "przecież wydałem kasę więc musi być lepiej"
kryystian napisał(a):Get the BOV sound of a VTA setup with all the benefits of a recirculation setup
czyli lans przy zachowaniu warunków do prawidłowej pracy silnika
kryystian napisał(a):Recirculation helps maintain proper A/F Ratios
czyli funkcja fabrycznego zaworu, więc po co BOV? lans

kryystian napisał(a):Gain Top End Horsepower
ROTFL
a trochę bardziej serio to niestety po założeniu dolotu innego niż fabryczny nawet fabryczny zawór słychac nad czym boleję
