Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez fazer72 » 9 lis 2010, 22:35

Ty se samochód napraw, a nie mapy rób ..... 2 dychy to troszkę przydużo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez FeniX » 9 lis 2010, 23:02

Fazer jutro puszczam drzwi, A pracuje w branzy kamieniarskiej :). Potrzebuje kupi. Wydech magnaflowa i to szybko moge oddac oryginalny w zamiane i doplacic. Potrzebny on jest na szybko bo kolo srody auto bedzie ustawiane. Mam np test pipe 3' na zbyciu oryginal z SU za 300 oddam
Ostatnio edytowano 12 lis 2010, 09:05 przez FeniX, łącznie edytowano 2 razy
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 21:20.
Powód: OT

Postprzez gucior » 23 lis 2010, 20:27

FeniX napisał(a):Chlopaki jakie macie spalanie po modyfikacjach w SSG? ja u siebie zalozylem wlasnie Downpipe a sonde oszukano tym wynalazkiem http://www.streetunit.com/ATP_CEL_Trick ... s6-014.htm co prawda nie wywala "checka"" jest teraz zla dawka paliwa (przelewa) spalanie drastycznie wzroslo.. a przyrost mocy bardzo nieznaczny. zmieniony dolot na CAI Fujita oraz TMIC na FMIC. Pochwalcie sie w jaki sposób macie oszukaná sonde? oraz czy ktos juz cos wie na temat chiptuningu mpsa. gdzie warto a gdzie nie? cos nowego w tej kwestii? albo moze wiecie kto moglby napisac program od poczatku do Stand Alone ?


Mi po modyfikacji wzrosło spalanie ale to na bank nie ze względu na same mody a na styl jazdy po nich – wcześniej na 98 ok 13 – 14 w mieście. Teraz średnio 15,5 w mieście 100 oktan.
Auto nie ma jeszcze DP – miałem oddać auto ale z różnych powodów się tak nie stało, jeszcze.

FeniX napisał(a): Potrzebuje kupi. Wydech magnaflowa i to szybko moge oddac oryginalny w zamiane i doplacic. Potrzebny on jest na szybko bo kolo srody auto bedzie ustawiane. Mam np test pipe 3' na zbyciu oryginal z SU za 300 oddam


Odpuść sobie tego MF'a i wyspawaj cały wydech porządnie 2,75" albo 3", MF jest 2,5" i wg mnie na tą pojemność i moc to już za mało, w dodatku końcówki wydechu wyglądają jak radosna twórczość ułomnego dziecka
Rozumiem, że stroiłeś w MAPTEKU – jakie efekty? Jakiś wykres? Ogólne wrażenia poza ikrągłą sumą lżej w kiewszeni?
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 21:21.
Powód: OT

Postprzez gucior » 25 lis 2010, 13:17

Jeśli zależy Ci na porządnym wydechu a nie potrzebujesz mieć super tjunikgowej jdemowej marki to najlepszym miejscem na wydech jest http://www.mgmotorsport.pl/ – w dodatku masz dość blisko z krk
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez FeniX » 25 lis 2010, 21:20

A co to za firma? W sumie myślalem ze pójdę w ślady reszty i zrobię w SSG... Mam zrobione FMIC DP SRI do samej Turbniny.., Lekko przerobione Turbo, (ciut wiekszy wirnik) i auto nie jedzie... strzela z wydechu i wogole... jedzie gorzej niż seria... Mysle ze chlopaki w SSG to zdiagnozuja... ;)
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez gucior » 26 lis 2010, 16:50

mg motorsport to najlepsza firma od wydechów w kraju,.
Robią bardzo mocne auta – znajomemu robili evo 9 które po ich wydechu, pompie i programie wystrzeliło 395/513. Na Twoim miejscu odpuściłbym sobie drogie markowe niby dedykowane wydechy i zrobił u nich, tym bardziej, że masz blisko.


W kwestii Twojego auta to myślę, że problem leży w wystrojeniu – po takich modach auto powinno iść zdecydowanie lepiej, wydech tutaj nic nie zmieni bo jeśli strzela z wydechu to jest totalnie przelany a na to pomorze tylko wystrojenie. Moja m6 po dekcie, cbe, sri i tip idzie zdecydowanie żwawiej, nic nie strzela, nie prycha, idzie b płynnie wyczuwalnie lepiej nić seria.

Hamowałeś w ogóle auto, jakie wyniki? Może gdzieś coś przy okazji nie domaga – lejący wtrysk etc?
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 26 lis 2010, 17:14

Fenix a jak duzy masz fmic? z tego co piszesz to musi byc cus nie tak jak idzie gorzej niz serja po Twych modach moze ten co gmyral przy wirniku cus spierwiaszczył, wczesniej narzekales tez na zbyt duze spalenia chiiba .

popieram stroic stroic stroic!!!!!!!!!!! i miażdzyc konkurencję z wyzszej półki

peace!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 26 lis 2010, 19:11

...nowego Audi RS3 nie zmiazdzysz :(
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 26 lis 2010, 19:40

zgadzam się.aleee.....

wg mnie mps ma potencjał(mówie o max setupie na seryjnym turbo bez kucia) na moim przykladzie obecnie mam 305/470 po dolozenie cb , tmic (z dłubaniem w masce) wgrania mazda edit i mocniejszego sprzegła powinno byc papierowe ok 320/500 efektywnie przenoszone na asfalt, lekka felga, moze skutkowac to naprawde dobrym wynikiem a jak by wypatroszył troche kg lub carbonik jakis(tak do jazddy na codzien) mozna bez wstydu stawac na kresce w zakresie 0-200 z m3 e 90 , rs4 b7 , nie wspominając ze seryjne evo i sti to nie wiem czy bym teraz nie pożarł.

mój największy sparing do tej pory to od 70-220 z 650i najnowszą początkowo byłem nawet ciut szybszy potem równo i przy 190 powoli zaczął sobie odchodzic

i np w konkursie na najszybszego przednio napędowego hot hatbacka mps (po modach na seryjnym turbo)moglo by byc nr 1!

MPS RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 21:21.
Powód: OT

Postprzez emilioestewez » 26 lis 2010, 22:22

misiekwaw napisał(a):ale nie chcesz chyba napisać że byłeś szybszy od RSa ?? :|

A gdzie tam. Nie miałem okazji się z tym porządnie złapać (jakieś tam lekkie macanki na Jerozolimskich gdzie lazłem tak samo na 3-ce...).
Zresztą jak pamiętasz gadaliśmy już o tym jakie ludzie mają wyniki na hamowniach i niestety wygląda to średnio.
A Ty się łapałeś ?
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 17:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez DISItune » 26 lis 2010, 22:38

emilioestewez napisał(a):
misiekwaw napisał(a):ale nie chcesz chyba napisać że byłeś szybszy od RSa ?? :|

A gdzie tam. Nie miałem okazji się z tym porządnie złapać (jakieś tam lekkie macanki na Jerozolimskich gdzie lazłem tak samo na 3-ce...).
Zresztą jak pamiętasz gadaliśmy już o tym jakie ludzie mają wyniki na hamowniach i niestety wygląda to średnio.
A Ty się łapałeś ?


tak przed FMICem, z takim pomierzonym na MAHA na 303KM, łeb w łeb, 2 razy z miejsca i dwa razy z rolki
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez emilioestewez » 26 lis 2010, 23:02

misiekwaw napisał(a):tak przed FMICem, z takim pomierzonym na MAHA na 303KM, łeb w łeb, 2 razy z miejsca i dwa razy z rolki

No to piękniusio :) Nic się nie przypucowałeś wcześniej <cisza>
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 17:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez People_Hate_Me » 28 lis 2010, 17:55

omg. pyskówki jak w piaskownicy, moja łopatka jest ładniejsza niż Twoja. Panowie proszę o wrzucenie na luuuuuuuz a ja tu posprzątam bo mi sie źle robi jak to czytam.
Fazer sory że tak długo sprzatam ale od 3 dni jestem bez kompa i teraz robie pożadki z telefonu.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 14:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez People_Hate_Me » 29 lis 2010, 12:10

jestem Cierpliwy ale juz mnie zdenerwowaliście, poszły ostrzerzenia dla dwóch Panów.
oraz 7-dniowy odpoczynek od forum.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 14:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez FeniX » 30 lis 2010, 09:16

PHM ale ten wątek jest od tego. A to o czym chłopaki rozmawiaja to sa opinie o Mps na tle innych samochodów, porównania. Ja akurat z tej "pyskówki" dowiedzialem sie dla kilka siebie istotnych rzeczy.
Możesz napisać kto ma odpoczynek? bo pisze do paru osób i sie nie odzywaja?
A wracając do tematu... ;)

Gdzie stroiliscie auta? Ja chciałbym u dość kumatego pana z Krakowskiego TTC – Gość kumaty i bardzo fajnie stroi Subary i Evo. Chyba faktycznie najpierw wystroje a pozniej ewentualnie jakiś wydech zrobie...

Nie Hamowałem samochodu -mój błąd. po prostu mam 2 swoje MPSY teraz i mam porównanie w praktyce!
Nie przemawiają jakoś do mnie cyferki na papierze tylko to co w rzeczywistości. Nawet jak sie przesiadam z jednego do drugiego to czuje że seria idzie lepiej... Szybciej reaguje na gaz itp...

Ogólnie mam już porobione to...

FMIC http://www.streetunit.com/CPE_Front_Mou ... 6cpefm.htm
DOWNPIPE http://www.streetunit.com/MAZDASPEED6_C ... 6cbedp.htm
BOV http://www.streetunit.com/SU_Turbosmart ... rtsbov.htm
SRI (ucięta rurka Fujita i założony na nią stożek ;) )
DOLOT DO TURBINY http://www.streetunit.com/MazdaSPEED3_N ... r23ips.htm
TURBO http://www.pt-performance.com/showProdu ... =9&pID=161
PODUCHA SILNIKA http://www.streetunit.com/MAZDASPEED_6_ ... m6admm.htm
WZMOCNIENIA DYFRA 1sze http://www.streetunit.com/StreetUnit_Di ... ms6rdb.htm
WZMOCNIENIE DYFRA 2gie http://www.streetunit.com/Turbine_Tech_ ... s6rdfm.htm
SPRZEGŁO http://www.streetunit.com/ACT_clutch_p/zx4-hdr4.htm
SHORT SHIFTER http://www.streetunit.com/TWM_Mazda_MS6 ... 2ms6bb.htm

SRI robione pod przymusem gdyż seryjna pucha po zamontowaniu fmic sie nie mieściła :(

oprócz tego wskaźniki i to wszytskie mody jakie są założone... i auto kompletnie nie jedzie ;(
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 30 lis 2010, 10:16

Przy takich modach (z tego co czytalem) to strojenie jest KONIECZNE.
I pomysl o upgradzie pompy paliwowej.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez FeniX » 30 lis 2010, 10:22

Myślisz że zwykłe Walbro wystarczy??
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed