Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez fazer72 » 31 lip 2010, 14:17

Obecnie jestem na etapie "badań" nad temperaturą zasysanego powietrza. Przerobiłem już SRI i obudowane SRI, a teraz będę sprawdzał seryjną puszkę ze zdjętym rezonatorem. Muszę jeszcze tylko pomierzyć moc na obecnym setupie, zakładam serię i kontynuuję "badania".
W 6 nie ma jak zrobić doprowadzenia zimnego powietrza do SRI. W 3 jest na to miejsce (małe, ale jest), a u nas dooopa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 31 lip 2010, 15:35

fazer72 napisał(a):W 6 nie ma jak zrobić doprowadzenia zimnego powietrza do SRI. W 3 jest na to miejsce (małe, ale jest), a u nas dooopa.


z tego co pamiętam jak zaglądałem 6tce pod maskę, Twojej albo habzimierza to było wręcz odwrotnie – seryjny dolot w 3ce praktycznie nie istnieje a w 6tce cokolwiek tam jest
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 31 lip 2010, 20:34

Ni kuta, wszystko pozatykane. Jedyna możliwość to wykręcenie przeciwmgielnego i stamtąd rura z zimnym wozduchem. Z osłony chłodnicy wszystko skierowane na TMIC (chyba tak jak w 3 ?) i jedynie tamto można przedziurawić (Ty tak zrobiłeś chyba ?).
Zobaczę jak będzie z serią bez rezonatora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 31 lip 2010, 20:45

fazer72 napisał(a):Ni kuta, wszystko pozatykane. Jedyna możliwość to wykręcenie przeciwmgielnego i stamtąd rura z zimnym wozduchem. Z osłony chłodnicy wszystko skierowane na TMIC (chyba tak jak w 3 ?) i jedynie tamto można przedziurawić (Ty tak zrobiłeś chyba ?).


dokładnie tak zrobiłem bo wszystko zabudowane, tylko jak patrzyłem to w 6tce była jakakolwiek szansa żeby spod lampy leciało bo dawało się tam ręke włożyć, a w 3ce z xenonem to tam badziewie leci, nawet ręki się nie da włozyć, do tego te niby kierownice powietrza fabryczne spod rejestracji to jakis kiepski żart <glupek2>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 16 wrz 2010, 11:55

Dłuuugo się tu nic nie działo więc ja przerwę zmowe milczenia. :) wymieniał już ktoś u siebie regulator zmiennych faz rozżądu??? jeśli tak to co dała taka wymiana poza usunięciem dieslowskiego klekotania??
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez Darkman111 » 16 wrz 2010, 12:07

Z tego co kiedyś czytałem na forum to goście z CX-7 wymieniali z powodu klekotu, może do nich uderz, ja nie wymieniałem

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2009, 15:58
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez habzimierz » 16 wrz 2010, 12:08

wymieniał – nic nie dało. Dopiero jak łańcuch wymienili to się "zbenzynił" z powrotem ;)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez baccara14 » 17 wrz 2010, 11:56

FeniX napisał(a):Dłuuugo się tu nic nie działo więc ja przerwę zmowe milczenia. :) wymieniał już ktoś u siebie regulator zmiennych faz rozżądu??? jeśli tak to co dała taka wymiana poza usunięciem dieslowskiego klekotania??


Mi wymienili na gwarancji i jest teraz normalnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2007, 20:56
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: 6MPS

PostTen post został usunięty przez Leszek 16 sty 2011, 22:09.
Powód: OT

Postprzez FeniX » 8 paź 2010, 12:41

Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez Arkadius 73 » 8 paź 2010, 12:51

Kolega z 6crew sprzedaje sam bym ją łyknął ale na razie brak funduszy.
Arkadius 73
 

Postprzez People_Hate_Me » 8 paź 2010, 13:30

FeniX napisał(a):Patrzcie .... marzenie!!
http://www.6crew.com/forum/showthread.p ... post315002

o dżizas i to za jakie śmieszne pieniądze :|
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez FeniX » 8 lis 2010, 19:52

Chlopaki jakie macie spalanie po modyfikacjach w SSG? ja u siebie zalozylem wlasnie Downpipe a sonde oszukano tym wynalazkiem http://www.streetunit.com/ATP_CEL_Trick ... s6-014.htm co prawda nie wywala "checka"" jest teraz zla dawka paliwa (przelewa) spalanie drastycznie wzroslo.. a przyrost mocy bardzo nieznaczny. zmieniony dolot na CAI Fujita oraz TMIC na FMIC. Pochwalcie sie w jaki sposób macie oszukaná sonde? oraz czy ktos juz cos wie na temat chiptuningu mpsa. gdzie warto a gdzie nie? cos nowego w tej kwestii? albo moze wiecie kto moglby napisac program od poczatku do Stand Alone ?
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 8 lis 2010, 22:19

co do spalania mi pali wg kompa po miescie ok 17.0 (na 100kilometrów 30 korek 20 oszczędna jazda i 50 buuuuuuuuut). nie zauwazyłem zmiany po dp+test pipie i sri. co do cela nie odpowiem bo w szweajcarii byl pisany program...dla mnie jedynym zawodnikiem w chipowaniu 6 mps jest gosc z map teka w poznaniu zadzwon pogadaj

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez FeniX » 8 lis 2010, 23:51

A dlaczego akurat on?? Podaj mi prosze na niego jakiś namiar. Akurat jutro jade do Poznania na targi kamieniarskie na kilka dni to chetnie z nim pogadam.. No właśnie Ty masz program zrobiony... dlatego pewnie mniej CI pali bo nie "przelewa" i nie puszcza bąkow?
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 9 lis 2010, 11:28

baki tylko ja moge puszczac w swoim samochodzie <glupek2> hahaha <czytaj>

doszedłem do wniosku po rozmowie z nim i z 44(wiele rozmów totalnie mnie gosciu rozkładał na łopatki pisałem o tym), a tu rozmowa konkretna a nie od razu no ok 5.000 tys ale może pan stracic to co jest itp... do mastersa nie śmiałem zadzwonić <lol> <lol> <lol> <lol> <lol>

oto kontakt http://maptek.pl/pl/kontakt.php

pozdrosssssssss<głaszcze><faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 9 lis 2010, 13:57

A mi pali 13,7 w korkach, ale ja to "emeryt style" reprezentuję. No i jest "tjuningowany" przez 44, a przebieg krzywych mocy i momentu ma prawie identyko jak miśkowóz z powymienianymi gratami bez tuningu.
FeniX w kamieniu robisz ? Blat potrzebuję .... no i drzwi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez BUrdoror » 9 lis 2010, 14:13

A co, MPS za lekki jest? hahaha
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 9 lis 2010, 16:05

blat na kreski by sie przydał jakiś szklany czy granitowy wysuwany zamiast navi <tancze>

a drzwi hmm moze lambo dorsy..ale to dodaje masy chyba.. <glupek2> <co?> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez Makave » 9 lis 2010, 22:37

fazer72 napisał(a):A mi pali 13,7 w korkach ...


Heh nice mi to pali 17 jak jezdze emerycko a jak troche przycisne od czasu do czasu plus nieco wieksze korki to 20stka murowana – trzeba zrobic mapy w 44 w takim razie zeby zmniejszyc spalanie bedzie dobre uzasadnienie dla urzedu skarbowego ze w koszty wrzucone :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2010, 13:33
Posty: 65
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo, 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed