tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów
1. fazer72 / misiekwaw
fazer72
misiekwaw
fazer72
misiekwaw
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:30 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
musze nagrac cus nowego bo dzis pozwoliłem sobie poupalac na puławskiej 0 – 150 około i mój wieeeeelki seryjny tmic chyba lepiej chodzi niz w lato i na w miare suchym równym 225/40 lepiej sobie radzą niz 215/45 jaki wpływ na czasy maja opony zimowe/letnie
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
no nie ukrecisz , ale z seryjnymi mozna powalczyc po paru modach mpsa....dla mnie mps jest prawie tak szybki jak sti/ i prawie tak "cywilizowany" jak a4 b7 np 2.0 t , dopiero x i lanos maja kompromisy poprzednie modele byly tylko do zap......, chodzxi mi o to ze jak nie masz hajsu na rs4, m3 itp a nie chcesz miec sti/evo to mps6 jest w sam raz
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a): ale z seryjnymi mozna powalczyc po paru modach mpsa
pamietaj ze tamte tez mozna zmodowac i do bani wtedy mody mps-a.
MPS jest szybki ale przez pierwszy miesiac jazdy,pozniej to juz nie.*
*opisuje moje przezycia
-
Stivi
bo w 3 MPS jest potrzebne 300+ żeby się nie nudziło, zakładam że w 6 MPS jakieś 330+ i będzie git
inaczej... mi się moje 300 kilka wciąż podoba czyli to była oczekiwana wartość
inaczej... mi się moje 300 kilka wciąż podoba czyli to była oczekiwana wartość
powiem Ci ze ja 2 miechy jezdzilem niewiedząc ze mam program i auto puchnie niemiłosiernie.kiedy odbierasz fure z ssg? a TTC ma własna mapę......watpie wszedzie to samo krąży na 99%
ja sie zastanawiam czy nie zrobic tylko tmic + tip , cab zostawic bo nie słyszałem aby ktos sie chhwalił poprawami po cab czy to km/nm czy odczuciami z jazdy(nie dzwiekowej) ale u mnie trzebab bedzie odetkac raczej przy programie sri oraz 3 calowym dp i tp
ja sie zastanawiam czy nie zrobic tylko tmic + tip , cab zostawic bo nie słyszałem aby ktos sie chhwalił poprawami po cab czy to km/nm czy odczuciami z jazdy(nie dzwiekowej) ale u mnie trzebab bedzie odetkac raczej przy programie sri oraz 3 calowym dp i tp
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a):a TTC ma własna mapę......watpie wszedzie to samo krąży na 99%
Twoja spiskowa teoria zaczyna mnie nieco męczyć
To są firmy, które zarabiają na mapach, żeby zrobić mapę potrzebują zainwestować swój czas i wiedzę.
Maptek ma swoje mapy, 44 swoje, choć prędzej austriackiej firmy / centrali z którą współpracują, TTC będzie miało swoje bo ze słów Fenixa wynika że do tej pory DISI Daniel nie stroił.
Zatem owszem, gotowce rządzą na rynku, ale każda firma ma swoje, albo odkupione (w przypadku Mapteka to moim zdaniem bardzo wątpliwe). Owszem większość firm ładuje takie gotowce do wszystkiego co przyjeżdża (m.in. nasz "ulubieniec") czasem jakiemuś znajomkowi coś poprawią i zrobią rzeczywiście jakąś korektę pod auto. Jest to jeden z powodów dla których nie lubią "dłubanych" aut – bo trzeba im poświęcić czas i trochę nad nimi posiedzieć, i na dodatek nie zawsze musi się to udać, a w tym czasie mogą wgrać kilka gotowców i bezstresowo zarobić więcej kasy.
Na dobre zestrojenie DISI, zwłaszcza kombinowanego potrzeba sporo czasu. No i sporo trzeba poszukać i poczytać
eempes6 napisał(a):chcialbym tylko aby byla firma która kazdemu wgra taki progam jaki chce .............. jak chce miec max moment na 1 to mam a jak chce, to co tam kto chce to wgrywają......
nie chcialem byc meczący
w tej chwili? Pozostaje Ci chyba tylko Maptek
więc doszlismy do tych samych wniosków na temat programów w polskich firmach tuningowych ale nikt tego nie potwierdził chyba???? (narazie trwaja moje poszukiwania firmy hamujacej moje auto u zegarków)po dodaniu tmic,tip i cab jesli bedzie przyrost rzedu 20 /30 nm co by dalo łącznie 330/500 na seryjnym turbo i to jest wszystko na co na niej stac chyba
ja o remapie narazie nie mysle w bani mam tmic i cab , czas pokaze jak to wyjdzie......
ja o remapie narazie nie mysle w bani mam tmic i cab , czas pokaze jak to wyjdzie......
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
Powiem tak, w 44 zmierzyli mi auto na drodze, a potem pokazali wykres i spytali co chcę mieć i ... tak zrobili.
Co prawda potem na nich troszkę psioczyłem, ale wynikało to wyłącznie z mojej niewiedzy i mądralowania się technika z Big Auto. Po wizycie u Jaksy wszystko się wyjaśniło.
Co prawda potem na nich troszkę psioczyłem, ale wynikało to wyłącznie z mojej niewiedzy i mądralowania się technika z Big Auto. Po wizycie u Jaksy wszystko się wyjaśniło.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości