tuning zewnetrzny i mechanicznych mpsów

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez DISItune » 5 sty 2011, 19:23

1. fazer72 / misiekwaw

fazer72
misiekwaw
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 09:30 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 5 sty 2011, 19:30

jakby spojrzec tak "z bliska" to Fazer ma więcej nm i tym samym złoty medal, Habzimierz chyba odpada gdyz pozbył sie mpsa....

dodatkowo oprócz papierkowych danych mozna wrzucac filmiki z przyspieszen 0-100,1/4, 0-200 itp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez eempes6 » 5 sty 2011, 19:43

http://www.youtube.com/watch?v=sPhscIkD ... er&list=UL

drugie przyspieszenie oscyluje ok 5,5 0-100
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez gucior » 6 sty 2011, 00:57

285 / 400
teraz modow wplywajacych na zmiane parametrow tylko dp...
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 6 sty 2011, 14:24

musze nagrac cus nowego bo dzis pozwoliłem sobie poupalac na puławskiej <glupek2> 0 – 150 około i mój wieeeeelki seryjny tmic chyba lepiej chodzi niz w lato hahaha i na w miare suchym równym 225/40 lepiej sobie radzą niz 215/45 jaki wpływ na czasy maja opony zimowe/letnie <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez eempes6 » 7 sty 2011, 18:26

to lista wyglada tak chyba i łobok plany na zmiany na stołkach:

1.Fazer – jakies plany rozwoju mocy?
2.Misiek – wystrojenie auta
3.eempes6- tmic i cab
4.Burdor – ?
5.Gucior – dp jest dorobiony , teraz strojenie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 7 sty 2011, 18:44

Nie, mi wystarczy. Jest bezpiecznie, pali znośnie, na prostych się nie ścigam, zostawiam jak jest.
W przyszłości pewnie zawias/hamulce i to wszystko.
Jak na szybki dupowóz wystarczy, a z Mazdy Evo/STI nie ukręcisz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez eempes6 » 7 sty 2011, 19:01

no nie ukrecisz , ale z seryjnymi mozna powalczyc po paru modach mpsa....dla mnie mps jest prawie tak szybki jak sti/ i prawie tak "cywilizowany" jak a4 b7 np 2.0 t , dopiero x i lanos maja kompromisy poprzednie modele byly tylko do zap......, chodzxi mi o to ze jak nie masz hajsu na rs4, m3 itp a nie chcesz miec sti/evo to mps6 jest w sam raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez Stivi » 7 sty 2011, 21:56

eempes6 napisał(a): ale z seryjnymi mozna powalczyc po paru modach mpsa

pamietaj ze tamte tez mozna zmodowac i do bani wtedy mody mps-a.
MPS jest szybki ale przez pierwszy miesiac jazdy,pozniej to juz nie.*

*opisuje moje przezycia :)
Stivi
 

Postprzez eempes6 » 7 sty 2011, 22:02

dlatego napisalem seryjnymi...

a ty masz cos porobione w 335?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez kryystian » 7 sty 2011, 23:01

Stivi napisał(a):MPS jest szybki ale przez pierwszy miesiac jazdy,pozniej to juz nie.*

*opisuje moje przezycia :)

się pod tym podpisuje :) *
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 18:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez DISItune » 7 sty 2011, 23:08

bo w 3 MPS jest potrzebne 300+ żeby się nie nudziło, zakładam że w 6 MPS jakieś 330+ i będzie git <zeby>

inaczej... mi się moje 300 kilka wciąż podoba czyli to była oczekiwana wartość <oczko>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 8 sty 2011, 00:33

a mi moje 470 nm tez sie nie znudzilo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez gucior » 8 sty 2011, 11:20

Dp teraz sie robi i pozniej strojenie, jak dojdzie kiedys IC zrobimy korekte ;) czekam na efekty pracy TTC u Fenixa i jesli beda zachecqjace to niebawem odwiedze grod Kraka <czarodziej>
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 8 sty 2011, 14:48

powiem Ci ze ja 2 miechy jezdzilem niewiedząc ze mam program i auto puchnie niemiłosiernie.kiedy odbierasz fure z ssg? a TTC ma własna mapę......watpie wszedzie to samo krąży na 99%

ja sie zastanawiam czy nie zrobic tylko tmic + tip , cab zostawic bo nie słyszałem aby ktos sie chhwalił poprawami po cab czy to km/nm czy odczuciami z jazdy(nie dzwiekowej) ale u mnie trzebab bedzie odetkac raczej przy programie sri oraz 3 calowym dp i tp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 8 sty 2011, 16:10

eempes6 napisał(a):a TTC ma własna mapę......watpie wszedzie to samo krąży na 99%


Twoja spiskowa teoria zaczyna mnie nieco męczyć <oczy>

To są firmy, które zarabiają na mapach, żeby zrobić mapę potrzebują zainwestować swój czas i wiedzę.
Maptek ma swoje mapy, 44 swoje, choć prędzej austriackiej firmy / centrali z którą współpracują, TTC będzie miało swoje bo ze słów Fenixa wynika że do tej pory DISI Daniel nie stroił.

Zatem owszem, gotowce rządzą na rynku, ale każda firma ma swoje, albo odkupione (w przypadku Mapteka to moim zdaniem bardzo wątpliwe). Owszem większość firm ładuje takie gotowce do wszystkiego co przyjeżdża (m.in. nasz "ulubieniec") czasem jakiemuś znajomkowi coś poprawią i zrobią rzeczywiście jakąś korektę pod auto. Jest to jeden z powodów dla których nie lubią "dłubanych" aut – bo trzeba im poświęcić czas i trochę nad nimi posiedzieć, i na dodatek nie zawsze musi się to udać, a w tym czasie mogą wgrać kilka gotowców i bezstresowo zarobić więcej kasy.

Na dobre zestrojenie DISI, zwłaszcza kombinowanego potrzeba sporo czasu. No i sporo trzeba poszukać i poczytać <oczko>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 8 sty 2011, 17:06

chcialbym tylko aby byla firma która kazdemu wgra taki progam jaki chce .............. jak chce miec max moment na 1 to mam a jak chce, to co tam kto chce to wgrywają......

nie chcialem byc meczący <uczen>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 8 sty 2011, 17:22

eempes6 napisał(a):chcialbym tylko aby byla firma która kazdemu wgra taki progam jaki chce .............. jak chce miec max moment na 1 to mam a jak chce, to co tam kto chce to wgrywają......

nie chcialem byc meczący <uczen>


w tej chwili? Pozostaje Ci chyba tylko Maptek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 8 sty 2011, 17:36

więc doszlismy do tych samych wniosków na temat programów w polskich firmach tuningowych ale nikt tego nie potwierdził chyba???? (narazie trwaja moje poszukiwania firmy hamujacej moje auto u zegarków)po dodaniu tmic,tip i cab jesli bedzie przyrost rzedu 20 /30 nm co by dalo łącznie 330/500 na seryjnym turbo i to jest wszystko na co na niej stac chyba <co?>

ja o remapie narazie nie mysle w bani mam tmic i cab <oczy> , czas pokaze jak to wyjdzie......
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 8 sty 2011, 20:09

Powiem tak, w 44 zmierzyli mi auto na drodze, a potem pokazali wykres i spytali co chcę mieć i ... tak zrobili.
Co prawda potem na nich troszkę psioczyłem, ale wynikało to wyłącznie z mojej niewiedzy i mądralowania się technika z Big Auto. Po wizycie u Jaksy wszystko się wyjaśniło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed