BUrdoror napisał(a):Jesli to prawda, to straszna d. z tym SRI. Jesli to prawda, ze na 3 lub 4 nie wyskoczy wiecej HP, to K&N nie dalo nic, albo prawie nic.
A i jeszcze jedno. Podczas testowania szalala kontrolka trakcji. I palila sie jeszcze prze pare minut po wyjezdzie z hamowni. Gosc nie wylaczyl kontroli podczas testow.

Hamuje się auto na 5 biegu bo od tego biegu auto nie jest zakagańcowane. Maska zamknięta żeby pomiarowi towarzyszyły warunki drogowe, no chyba, że jeździsz z otwartą maską
Nie wiem jak mógł zmierzyć auto z włączoną kontrolą trakcji... prawdopodobnie świecił się abs a nie kotrola trakcji bo to on w ośce dostaje szaleju przy hamowaniu( w sensie abs )
najbardziej miarodajne są pomiary na hamowni obciążeniowej, pomiary z hamowni inercyjnej często pokazują bzdury.
To czy SRI coś dał czy nie to guzik się dowiesz jak nie masz pojęcia o wyjściowej mocy przed modem – zlisiłeś się na 100 korunek i teraz nie wiesz czy wyjściowo stadnina była mniejsza czy K&N wali w ch#$%. Szczerze mówiąc to nie wierze w przyrosty samym dolotem ale ja może mało ufny jestem

Podjedz do Wrocławia do Jetronika to sensownie Ci auto zmierzą a i Wrocław o tej porze roku wyjątkowo ładny
