[6 MPS] Chip

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez FeniX » 30 wrz 2010, 08:31

ile koni miales przed modami w ssg?i jaki mjoment... bo ponad 300 sie chyba nie nie wzielo z aktualnych modów. i nie wywala Ci check engine??? Jesli nie to jak inżynierzy z SSg sie z tym uporali? I nie mow mi że cała impreza dała ci około 10 koni...
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 30 wrz 2010, 09:36

to jest wykres porównawczy przed i po modach w ssg ,pisałem o tym wczesniej co i jak <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez FeniX » 30 wrz 2010, 11:04

ok sorki nie doczytałem :) czyli ledwo 9 koni... ale moment poprawiony... a opisz co i jak z check engne jak znajdziesz chwile ;) jak to chłopaki z SSG rozwiązali...
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez habzimierz » 30 wrz 2010, 13:39

empees6 300+ jak na tę padakę to zacny wynik ale jakoś te mody niewiele u Ciebie dały. U mnie po samym cb+tp+sri wyszło 20, więc analogicznie po dp powinno być jeszcze przynajmniej z 10 czyli total ca 30KM.
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 17:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez eempes6 » 30 wrz 2010, 17:27

FeniX napisał(a):ile koni miales przed modami w ssg?i jaki mjoment... bo ponad 300 sie chyba nie nie wzielo z aktualnych modów. i nie wywala Ci check engine??? Jesli nie to jak inżynierzy z SSg sie z tym uporali? I nie mow mi że cała impreza dała ci około 10 koni...


nie ma problemu z ce ,nie wiem co porobili zapytam nie ma sprawy ,mówił mi ze po montazu po prostu jezdził próbnie itp...

habzimierz napisał(a):empees6 300+ jak na tę padakę to zacny wynik ale jakoś te mody niewiele u Ciebie dały. U mnie po samym cb+tp+sri wyszło 20, więc analogicznie po dp powinno być jeszcze przynajmniej z 10 czyli total ca 30KM.


mierzyli go w kreatorze 7 razy i dali 1szy wykre bosu sie dorwal i cos pojebałłłl , wychodzily im bzdury..,wazne ze jest odczuwalna poprawa z dołu szczególnie , a jaką miałeś maxymalną różnice momentu w zakresie jakis tam obrotów? wg mnie dp podnosi nm i reakcje turbo..na pewno nie bez znaczenia było to ze ty robiłeś na serii pewnie a ja juz po programie , nie wiem ja sie ciesze bo lepiej jezdzi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 30 wrz 2010, 18:24

Na którym biegu ? Dlaczego przełożenie 49 ? Mi jak mierzyli (chyba "bossu") to wpisali przełożenie 64 ??
A wykres tez z d.. wyszedł bo coś "obcięło" przy 4800 i auto czkawki dostało (przegrzał się chyba).
Jakie straty na kołach ?
Muszę do nich podjechać i zrobić porównanie na moim setupie. Drogo ? Trzeba się umawiać ?

Koni po modach to Ci nie przybyło. Nie można traktować tego peaku przy 6100 jako miarodajnego, a krzywa mocy pokrywa się z poprzednią (na górze). Wzrosła dynamika z dołu, to widać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez eempes6 » 30 wrz 2010, 19:58

na 4, łysy sie zna bosu [tiiit] ,wybrałem te hamownie bo była najtansza i w sumie to v tech(200)pomiar,co ty dzwonie :siema za 40 min jestem .odp czekamy na auto. nie jedz tam lepiej dac 100 wiecej (chyba hamownie sa 44,masters ,diagtronic,vtg,maptek i oni w wawie?

nie czaje o co chodzi z tym przełożeniem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez fazer72 » 30 wrz 2010, 20:43

Na wydruku masz przełożenie 49 wpisane, ja mam 64 i nie wiem na jakim biegu mierzył. Podjadę chyba do MR Motors na Mineralnej (najbliżej mam).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez eempes6 » 30 wrz 2010, 21:56

ty to na mineralnej u rogala jest hamownia4na 4 nie wiedziałem

dobre info
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 30 wrz 2010, 22:07

eempes6 napisał(a):ty to na mineralnej u rogala jest hamownia4na 4 nie wiedziałem

dobre info


jest <spoko>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1465 (17/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Mustang GT 4.6 V8 i Kawasaki Z1000

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 1 paź 2010, 09:23

już sie przyzwyczaiłem do wzrostów <płacze> , chce więcej ale nie mam siana :P

podjade do rogala jakos i nareszcie miarodajny wynik da chłopak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 1 paź 2010, 09:49

Tak z ciekawosci? Skad ten ped po kazdy 1 HP? Na ulicy tego nie wykorzystasz, chyba ze startujesz w sprincie, czy ALT... ?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 3 paź 2010, 01:43

nie ma zadnego pedu po 1km cos Ci sie pomyliłło no i faktycznie 1km nieczego na ulicy nie zmieni hahaha , gdzies tam sie scigam nic zawodowego, rozrywkowo-zajawkowo

alt to ja mam teraz podniesione przez ten maraton melanzowy.... <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez bielak » 5 paź 2010, 13:35

cześć,

jestem nowym forumowiczem i nowym właścicielem 6speed . Przejrzałem Waszą posty i mam prośbę o pomoc w rozszyfrowaniu skrótów:
cb, tp, sri, tmic.
Mam także pytanie dotyczące cen chip tunningu – jestem z Trójmiasta wiec wołałbym od razu wiedzieć do jakiego warsztatu w Warszawie się od razu udać . czy wcześniej zmierzyć auto na hamowni gdzieś w Gdańsku? Który tunning najbardziej polecacie?

dzięki za info.
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2010, 18:40
Posty: 15

Postprzez gucior » 5 paź 2010, 14:50

tp – test pipe – rura wspawana w miejsce usuniętego drugiego katalizatora
sri – short ram intake – krótki dolot powietrza, masz jeszcze wariant cai tj cold air intake który zasysa powietrze z nadkola.
tmic – top mount intercooler – chłodnica powietrza doładowanego montowana na silniku. Jako znacznie sensowaniejszą alternatywę masz fmic tj front mount intercooler czyli chłodnica umiejscowiona w pasie przednim auta w zderzaku
cb – nie mam pojęcia ;)

nikt w Polsce puki co nie bardzo na prawdę wie jak się modyfikuje w sensowny sposób elektronikę tego auta więc czy w Gdańsku czy w Rzeszowie to nikogo sensownego na chwile obecną nie ma.

No chyba, że chcesz sprawdzić mapteka za 4 kpln czy wiedzą co robią ;)
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez DISItune » 5 paź 2010, 15:21

gucior napisał(a):cb – nie mam pojęcia ;)


Moze cbe? cat back exhaust?
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1465 (17/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Mustang GT 4.6 V8 i Kawasaki Z1000

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez gucior » 5 paź 2010, 17:34

tak czułem, że to coś od niedawna znajomego <lol>
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 5 paź 2010, 19:51

bielak maptek lub 44 ze wskazaniem na tych 1szych(podobno potrafią zdjąć ogranicznik ale 44 tez deklaruje tą wiedzę ale jak chciałem zdjąć sam ogranicznik to z 44 wysłuchałem ciekawą litanie i rzucenie ceną do 5000 kola i pisaniem programu od nowa to bym stracił to co mam hahaha

facet z poznania z mapteka(tylko tam robia te silniki) bardziej konkretna rozmowa tam uderzaj ale zacznij od wczesniej nie znanych ci skrótów kliknij sobie pod postem miska linka , zmierz przed modami obowiązkowo

gucior porobione pomierzone? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez gucior » 6 paź 2010, 07:50

porobione: syczy, prycha, buczy – jedzie odczuwalnie lepiej :D
Nie zmierzone jeszcze – chciałem wczoraj w vtg rano ale nie mieli czasu – do kreatora już się nie udaję bo tam lipa jakaś jest. w vtg hamowałem auto przy zakupie więc jak się tam w końcu dopcham to dam wykres z zakupu i po tym co ssg popełniło. Jak to pomierzę dam tutaj info.
t.
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez bielak » 6 paź 2010, 10:03

dzieki gucior i eemepes.

wiem ze w madzie którą kopiłem jest inny wydech Magnaflow oraz inny wlot powietrza ze stożkowym filtrem. nie wiem jeszcze co to ale wygooglam i sie dowiem.

jeśli chodzi o kolejne modyfikacje to najbardziej zależy mi na poprawie przyspieszenia i żeby auto ciągnęło z mniejszych obrotów ale to własnie uzyskam pewnie poprzez zmianę mapy silnika.
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2010, 18:40
Posty: 15

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed