[6 MPS] Chip

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez gucior » 6 paź 2010, 14:47

programem w kwestii szybszego wstawania turbo możesz ugrać tyle, że wyjdzie Ci korba bokiem od za dużego momentu z dołu – to nie diesel ;)
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 14:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez fazer72 » 8 paź 2010, 16:44

313 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 8 paź 2010, 17:27

fazer72 napisał(a):313 :D


znaczy byłeś na Mineralnej?? a może Witek nie zmierzył tylko Ci mój wykres dał hahaha hahaha hahaha
bo u mnie też było 313 <glupek2> poka wykres <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 8 paź 2010, 18:21

Ekhm.... właściwie to wygląda jak by faktycznie dał mi Twój wykres :|
Nie mam jeszcze wersji elektrycznej, ma podesłać wieczorem, ale wykres jest identyko, tylko 5Nm więcej mam. Moc identyko 313,7, krzywe też, spadek po 5600 ..... WTF ?
Na 4 biegu Ci mierzył ?
Obrazek
Ostatnio edytowano 11 paź 2010, 20:29 przez fazer72, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 8 paź 2010, 18:23

fazer72 napisał(a):Ekhm.... właściwie to wygląda jak by faktycznie dał mi Twój wykres :|
Nie mam jeszcze wersji elektrycznej, ma podesłać wieczorem, ale wykres jest identyko, tylko 5Nm więcej mam. Moc identyko 313,7, krzywe też, spadek po 5600 ..... WTF ?


no to by była masakra <glupek2>

fazer72 napisał(a):Na 4 biegu Ci mierzył ?


tak, na 4tym hahaha
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 8 paź 2010, 18:30

Trzeba by na 5 zobaczyć. Ciekawe czy jakieś różnice by były ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 8 paź 2010, 18:40

fazer72 napisał(a):Trzeba by na 5 zobaczyć. Ciekawe czy jakieś różnice by były ?


chgw <zeby> ja się na razie na hamownie nie wybieram... dla odmiany hahaha
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 8 paź 2010, 18:42

No mnie też 2 paczki nie swędzą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez eempes6 » 29 paź 2010, 18:25

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 29 paź 2010, 18:43

mógłbyś nas chociaż nie uszczęśliwiać tymi hiciorami i dać silnika posłuchać <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 29 paź 2010, 18:45

masz jakies filmiki to wrzuć ..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 29 paź 2010, 18:48

mam same stare <zeby> i dawno wrzucone :P ale tak sobie myślę że może bym coś nagrał <oczy>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 29 paź 2010, 18:50

dawaj dawaj póki pogode masz... <głaszcze> <diabełek> <glupek2> :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 29 paź 2010, 19:05

i akcję "znicz" też <lol>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 1 lis 2010, 09:26

Akcja znicz to o kant d.. potluc. Bylem w Wawie przez 2 dni. Jechalem przez Kudowe. W obie strony nie spotkalem zadnego ptrolu, nic... pustka.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez bielak » 9 lis 2010, 20:05

hej,

mój speed6 miał już lekkie zmiany w momencie jak go kupiłem tj. zmieniony układ wydechowy na Magnaflow oraz CAI na Fujita. powiedzcie mi proszę jak mogę sprawdzić który z wydechów magnaflow został tu zamontowany ( chyba ze jest tylko jeden możliwy ) i czy macie jakies informacje o jego właściwościach ( czy oprócz miłego dźwięku poprawia także moc) – to samo dotyczy dolotu powietrza ( czy cos daje).

oglądałem auto i kupowałem ze zmienionym CAI ale sprzedawca powiedział mi ze na zimę zamontuje mi fabryczny dolot a ten dostałem ładnie zapakowany do montażu na zimę – dlaczego wiec na zimę lepiej jest mieć fabryczny?

swoja droga sprzedawa powiedział ze jak przeczyścił przepływomierz to na fabrycznym auto lepiej jedzie ale to tylko subiektywne odczucia.


dzieki za wszelkie informacje.
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2010, 18:40
Posty: 15

Postprzez eempes6 » 9 lis 2010, 21:03

wydech jest chyba jeden..
przerób cai na sri
jakby te zabiegi nic nie dawały to czy byłoby tu tylu chętnych wydających hajs na mody i latajacych po hamowniach(i własnie tam sie wybierz przyjmij ze masz 256km/380nm i zobaczysz czy masz przyrost....masy niutono-horsowej <bicz> <paker> <ok2> polecam Ci mineralną no chyba ze chcesz "pański" wykres to uderzaj do masstersów i zapytaj sie bossa ile jest rodzajów wydechu magna hahaha


peace papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 9 lis 2010, 21:27

bielak napisał(a):hej,
oglądałem auto i kupowałem ze zmienionym CAI ale sprzedawca powiedział mi ze na zimę zamontuje mi fabryczny dolot a ten dostałem ładnie zapakowany do montażu na zimę – dlaczego wiec na zimę lepiej jest mieć fabryczny?


Zakladam,z e chodzi o to, by woda ci sie do filtra nie dostala. Jednak jesli juz masz CAI, odradzam zmiane na SRI. Mniej mocy ponoc jest z SRI. Zaloz "kondoma" na stozek i bedziesz bezpieczny. Dostaniesz go na ebay-u za pare eurosow.

Eempes dobrze prawi. Idz na hamownie – bedziesz wiedzial, jak to wyglada. Ja tez zalozylem, ze fabrycznie bylo 255bph/380Nm – nie mierzylem z seryjna pucha i zaworem. Po hamowaniu wyszlo 271bph/435Nm :)

Co do Chipowania.
Ze wzgledu na male modyfikacje na silniku, zdecydowalem sie na mape Hypertech'a. Dzisiaj wyslali. Juz niedlugo bedzie nowe hamowanie ;)
Ostatnio edytowano 9 lis 2010, 21:32 przez BUrdoror, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 9 lis 2010, 21:32

BUrdoror napisał(a):Zakladam,z e chodzi o to, by woda ci sie do filtra nie dostala. Jednak jesli juz masz CAI, odradzam zmiane na SRI. Mniej mocy ponoc jest z SRI. Zaloz "kondoma" na stozek i bedziesz bezpieczny. Dostaniesz go na ebay-u za pare eurosow.


w przypadku bezpośredniego strumienia wody nic ten kondon nie daje poza poprawieniem samopoczucia właściciela
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez eempes6 » 9 lis 2010, 21:36

ooooooooooo....

będzie hyper.....

czekamy na rezultaty i relację <tuptup>


pokój.... z widokiem na wojne....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 20:05
Posty: 255

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed