przez habzimierz » 23 cze 2008, 19:40
baccara14 napisał(a):buba napisał(a):Z moich doświadczeń nigdy nie udało się im powalczyć przy na prawdę dynamicznej jeździe.
Moze probowales sie z jakimis emerytami.
Nie zgodze sie z Toba. Poza tym audiA4 z 4x4 lepiej prowadzi sie od MPS, takze w zakretach. Jeszcze jedna uwaga, gdy my staramy sie dotrzymac kroku takim dieslom, jadac bardzo dynamicznie i dokonujac wszelkich operacji w optymalnych momentach, diesle w tym czasie robia to bardziej spokojnie, naturalnie, mozna rzec: na luzie.
Hmm, niedługo dojdziemy do tego, że MPS wcale szybki nie jest, a takie stwierdzenie byłoby oczywista nieprawdą

MPS jest BARDZO szybki (przynajmniej mój
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
). Niestety, podejrzewam że Twój może mieć nie do końca fabryczne parametry

A może audi, z którym się mierzyłeś był modowany??? Generalnie mam takie same doświadczenia jak buba, 3.0TDI i 330D pożeram

I – z całym szacunkiem – nawet jesli A4 4x4 lepiej się prowadzi w zakrętach, to nie znaczy, że będzie w nich szybszy
pzdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!