misiekwaw napisał(a):niestety przy kupowaniu uzywanego auta tego typu trzeba się liczyc z taką sytuacjąja tak miałem z WRXem... znaczy miałem dużo gorzej niż Ty, więc się nie martw
Rozumiem, ze tego typu samochod nie jest uzywany do emeryckiej jazdy. Ale zeby w kazdym miesiacu jezdzic do serwisu?
1. Posprawdzalem organoleptycznie wszystkie elementy w zawieszeniu – twarde jak skala – nie do ruszenia, zadnych luzow. CHoc w jednym watku "na oko" uzytkownuik tez nic nie widzial a po wymianie lacznikow walenie ustalo. Na jednym z for przeczytalem, ze moze to byc uszkodzone mocowanie tylnego amorka. No ale to sprawdze dopiero jak dotra te cholerne amortyzatory. W zyciu juz nic nie zamowie u naszych czeskich przyjaciol. Jakbym kupil na ebay-u – juz dawno bylo by po sprawie.
2. Jutro rozkrecam przednia konsole – jakies irytujace stuki dochodza spod srodkowych wentylatorow. Przypuszczam, ze cos sie obluzowalo i obija sie o scianki. Dzwiek pukania przebija sie nawet przez glosno grajace radio!
Skoro juz rozbebesze konsole – chcialbym podlaczyc na stale kabel od GPS-a. Orientuje sie ktos, jak to zrobic, gdzie wpiac, itd.. ?