Mazda3 MPS (BK) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez Arkadius 73 » 4 maja 2010, 14:01

W miesięczniku GT.
Arkadius 73
 

Postprzez BUrdoror » 4 maja 2010, 14:26

A moze ktos zeskanowac ten artykul? Nie mam dostepu do Polskiej prasy :( A z checia bym przeczytal :)
Ups <glupek2> Ten numer wyjdzie dopiero za 22 dni :D
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 4 maja 2010, 14:42

BUrdoror napisał(a):A moze ktos zeskanowac ten artykul? Nie mam dostepu do Polskiej prasy :( A z checia bym przeczytal :)
Ups <glupek2> Ten numer wyjdzie dopiero za 22 dni :D


nic ciekawego tam nie ma ;) daj maila na PW to Ci podeślę <spoko>
za 22 dni to chyba kolejny, bo obecny już jest od środy albo czwartku <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 8 maja 2010, 23:58

ciekawe ile ssg zapłaciło za taką reklame w gt, zresztą fajnie jest zobaczyć swoje auto w gazecie :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez DISItune » 9 maja 2010, 00:12

kryystian napisał(a):ciekawe ile ssg zapłaciło za taką reklame w gt,


tego się raczej nie dowiemy ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 9 maja 2010, 01:02

Ile dajecie a w 24h sie dowiem ile takie cóś kosztuje :D
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 13 maja 2010, 22:38

Od paru dni cos mi sie "telepie" z tylu po prawej stronie. Najpierw myslalem, ze to tablica – byla luzno. Dowalilem 4 sruby i juz sie nie rusza. Telapanie wciaz slychac... Pomyslalem, ze to peknieta zapinka w zderzaku. Zrobilem dziure, zalozylem pasek zasiskowy – Sztywne jak cholera... Jak telepalo, tak telepie. Wywalilem wszystkie graty z bagaznika – nie pomoglo.
Dzwiek mozna porownac do obijajacych sie od siebie butelek – czyli jakas czesc zelastwa sie tlucze. W przyszlym tyg zakladam tylne Bilsteiny – poprosze o sprawdzenie.
A moze Wy macie jakies pomysly, co to moze byc? W wewnatrz prawie nie slychac, za to po otwarciu dzwiek ten jest okrutnie glosny. Dochodzi z prawej tylnej strony. Nie ma znaczenia czy sa wyboje, czy prosta droga, przyspieszanie, czy jazda na luzie. Poskakalem chwilke po oparcui bagaznika – to nie amorki. Wiec co?
Ostatnio edytowano 13 maja 2010, 23:43 przez BUrdoror, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez emilioestewez » 13 maja 2010, 23:20

Obstawiam łącznik stabilizatora
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 18:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez BUrdoror » 13 maja 2010, 23:44

Mozna go dostrzec golym okiem? Jak to wyglada. Wgramole sie jutro pod auto... Tylko nie wiem, gdzie szukac?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez emilioestewez » 14 maja 2010, 00:09

Na pewno poznasz. To jest najniżej położona część w tylnym zawieszeniu. Łączniki masz dwa i położone są mniej więcej więcej w połowie drogi pomiędzy kołem a osią samochodu. Przykładowy wygląd łącznika masz tutaj :
http://photos01.istore.pl/6373/photos/big/290348.jpg
Luz łącznika ciężko sprawdzić na leżąco bo trzeba szarpnąć nim przeważnie mocno w dół i w górę żeby wyczuć luz (robota zdecydowanie na kanał). A niestety nawet niewielki luz powoduje łomot podczas jazdy jak cholera...
Przez to że są nisko to stosunkowo łatwo je uszkodzić. Ja jednym łącznikiem dosłownie dotknąłem jakiś czas temu krawężnika i praktycznie od razu zaczął łomotać bandyta. Wymieniłem sobie od razu obydwa. Cena pary w serwisie – 740 zł... :| Plus robota oczywiście.
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 18:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez FeniX » 15 maja 2010, 18:46

Ja mam to samo u siebie w mps 6. z tym ze u mnie w srodku bardzo slychac i napewno nie jest to w bagazniku! wyglada jakby to szyba halasowala choc to malo prawdopodonbne.
Sprawdz czy w sloneczne gorace dni tez to slychac. u mnie slychac jak temperatura na zewnatrz jest ponizej 15st.
takie tykanie i dzwiek jakby plastik o szklo uderzal.. albo jakby sie zarowka w kloszu tłukła.
Tez nie wiem co to moze byc mimo iz zdemontowalem podsufitke. bo myslalem ze to kabel od anteny. probowalem zdemontowac tylki slupek ale nie umialem i balem sie ze air bag wypali.
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 17 maja 2010, 12:25

To raczej nie to. Dzwiek wyraznie dochodz z okolic tylnego kola. Jest metaliczny – jakby jakies czesci nie byly spasowane i uderzaly o siebie. Nie jest to zalezne od temperatury.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez emilioestewez » 17 maja 2010, 12:31

BUrdoror napisał(a):To raczej nie to. Dzwiek wyraznie dochodz z okolic tylnego kola. Jest metaliczny – jakby jakies czesci nie byly spasowane i uderzaly o siebie. Nie jest to zalezne od temperatury.

A sprawdziłeś łącznik finalnie ? Bo zaraz się zrobi tutaj festiwal pomysłów i tyle z tego będzie :)
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 18:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez BUrdoror » 17 maja 2010, 12:37

Organoleptycznie. Wczolgalem sie pod samochod, pomacalem oba laczniki – wydaja sie identyczne. Zaden nie lata. Probowalem szarpac, ale bez wiekszege efektu :D Czekam, az laskawie dostarcza mi tylne amorki. Wtedy na kanale bede w stanie z mechanikiem doglebniej sie temu przyjrzec. Amortyzatory maja byc dostarczone... 3 dni temu :/
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 19 maja 2010, 21:38

Panowie, jakie sa objawy peknietej poduszki silnika? I gdzie je znalezc? Mimo tego tluczenia mam wrazenie, jakby samochod lekko sie bujal na nierownosciach.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 20 maja 2010, 07:42

BUrdoror napisał(a):Panowie, jakie sa objawy peknietej poduszki silnika? I gdzie je znalezc?


BUrdoror napisał(a):To raczej nie to. Dzwiek wyraznie dochodz z okolic tylnego kola.


no w każdym razie nie z okolic tylnego koła <zeby> ;)

Pęknięty wkład poduszki silnika objawiał się u mnie takim idiotycznym wrażeniem przy mocniejszym ruszaniu jakby najpierw się cos przesuwało/ustawiało a dopiero później samochód ruszał, jak juz się przesunęło to słychać było stuk. Wyrobione poduszki skutkują stukami przy zmianie biegów, stukami przy dodawaniu i odejmowaniu gazu i zmianie biegów oraz przy hamowaniu.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 20 maja 2010, 07:53

misiekwaw napisał(a): Wyrobione poduszki skutkują stukami przy zmianie biegów, stukami przy dodawaniu i odejmowaniu gazu i zmianie biegów...

No to tez musze sprawdzic. Czy jest szansa, ze sam zdiagnozuje, czy poduszki sa walniete, czy nie? Czy na warszat od razu? Jesli pierwsza opcja – gdzie mam zanurkowac?
Ostatnio edytowano 20 maja 2010, 08:11 przez BUrdoror, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 20 maja 2010, 08:00

BUrdoror napisał(a):
misiekwaw napisał(a): Wyrobione poduszki skutkują stukami przy zmianie biegów, stukami przy dodawaniu i odejmowaniu gazu i zmianie biegów...

No to tez musze sprawdzic. Jestem w stanie sam sprawdzic, czy poduszki sa walniete? Czy na warszat od razu? Jesli pierwsza opcja – gdzie mam zanurkowac?


nie wiem jak to sprawdzić, moim zdaniem sam tego nie masz jak sprawdzić, jedynie po objawach
poduszki masz:
– przy zbiorniczku wyrównawczym po lewej stronie komory patrząc od przodu auta
– pod akumulatorem i puszką filtra powietrza po prawej stronie patrząc od przodu auta (tej to praktycznie w ogóle nie widac z góry)
– od spodu pomiędzy skrzynią/silnikiem a podłogą auta, stojąc przodem w kierunku jazdy trochę bardziej w lewo od środka auta, też wątpię żebyś coś zobaczył jeżeli nie jest poprostu rozwalona na dwie części (co jest dość mało prawdopodobne)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 20 maja 2010, 08:13

Oks, wielkie dzieki. Analizujac uzytkowanie – mam jakiegos pecha. Nie bylo jeszcze miesiaca, zebym nie musial wkladac pieniedzy w naprawy tego auta. Jezdze od lutego :/
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 20 maja 2010, 08:24

BUrdoror napisał(a):Oks, wielkie dzieki. Analizujac uzytkowanie – mam jakiegos pecha. Nie bylo jeszcze miesiaca, zebym nie musial wkladac pieniedzy w naprawy tego auta. Jezdze od lutego :/


niestety przy kupowaniu uzywanego auta tego typu trzeba się liczyc z taką sytuacją :( ja tak miałem z WRXem... znaczy miałem dużo gorzej niż Ty, więc się nie martw <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed