Dunlop ma dobre oceny, ten model był już w dyskusji wymieniany, przyznaję że kusząca też była duża różnica w cenie
Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
pewnie się przegrzewają
pomyślałbym o zmianie płynu na coś o wysokiej temperaturze wrzenia, np Motul RBF660 i przewody w oplocie. Jeśli od razu chcesz zmieniać tarcze i klocki to zajrzyj do kolegów amerykanów, oni zdaje się najczęściej polecają klocki Hawka a co do tarcz to nie wiem.
pomyślałbym o zmianie płynu na coś o wysokiej temperaturze wrzenia, np Motul RBF660 i przewody w oplocie. Jeśli od razu chcesz zmieniać tarcze i klocki to zajrzyj do kolegów amerykanów, oni zdaje się najczęściej polecają klocki Hawka a co do tarcz to nie wiem.
grze.gorz napisał(a):Dlaczego?sti555 napisał(a):Moze ktos z Was poleci mi jakies tarcze i kolcki bo seryjne nie daja rady.
.
Do normalnej jazdy sa ok ale pare kilometrow na bieszczadzkich serpentynach i musialem poczekac az "ochlona".
- Od: 11 sty 2009, 21:56
- Posty: 57
- Skąd: Warszawa
- Auto: 6 MPS
Mazda 2
zdaje sie, ze <b>fazer</b> ma hawki, ja sam sie przymierzam do EBC czerwonych, ale ja to sie generalnie do wielu rzeczy przymierzam i przymierzam i z tego rpzymierzania postanowilem sobie zrobic maly bilans posiadacza MPS:)
Samochod mam od II.2008, w tym czasie przejechalem ok 30K, z czego ok 70% w miescie. Do dzieła:
– Średnie spalanie: 14,7l/100km
– samochód nie bierze oleju
– dokupiłem za 1K czujniki parkowania, ktore dzialaja w miare ok, ale daleko im do fabrycznych z innych marek, ktorymi jezdzilem
– 4 razy wymienialem olej
– zuzylem komplet letnich bridgestone'ow (na obecnych TOYO jezdzi mi sie bardzo dobrze, polecam)
Usterki (wszystkjie naprawiane na gwarancji):
– przegub lewy przod (wymieniony wraz z polosia)
– pekniete sruby mocujace tylny dyfer
– czujnik ABS (blad wlaczal sie pow 170km/h, teraz wlacza sie przy 200...) odlaczajacy tyl
– <b>sprzeglo</b> wymienione na najnowsza serie, teraz jezdzi sie tym jak normalnym samochodem <b>polecam</b>
– teraz mam od czasu do czasu pojawiajacy sie blad na wyswietlaczu, jakies dziwne krzaki sie na nim pokazuja
Aktualnie do zweryfikowania mam
– dziwny swad z okolic intercoolera, ktory pojawia sie (i przedostaje sie do wnetrza) po ostrej jezdzie – podejrzewam ze to wastegate
– przyspeiszanie po wrzuceniu 3 biegu – mocne opoznienie, a nast szarpniecie
Plany (kiedy to bedzie...)
– klocki EBC
– chip
– BOV turbosmart
– Wydech remus / magnaflow
– lepsze mocowanie silnika
pozdr
Samochod mam od II.2008, w tym czasie przejechalem ok 30K, z czego ok 70% w miescie. Do dzieła:
– Średnie spalanie: 14,7l/100km
– samochód nie bierze oleju
– dokupiłem za 1K czujniki parkowania, ktore dzialaja w miare ok, ale daleko im do fabrycznych z innych marek, ktorymi jezdzilem
– 4 razy wymienialem olej
– zuzylem komplet letnich bridgestone'ow (na obecnych TOYO jezdzi mi sie bardzo dobrze, polecam)
Usterki (wszystkjie naprawiane na gwarancji):
– przegub lewy przod (wymieniony wraz z polosia)
– pekniete sruby mocujace tylny dyfer
– czujnik ABS (blad wlaczal sie pow 170km/h, teraz wlacza sie przy 200...) odlaczajacy tyl
– <b>sprzeglo</b> wymienione na najnowsza serie, teraz jezdzi sie tym jak normalnym samochodem <b>polecam</b>
– teraz mam od czasu do czasu pojawiajacy sie blad na wyswietlaczu, jakies dziwne krzaki sie na nim pokazuja
Aktualnie do zweryfikowania mam
– dziwny swad z okolic intercoolera, ktory pojawia sie (i przedostaje sie do wnetrza) po ostrej jezdzie – podejrzewam ze to wastegate
– przyspeiszanie po wrzuceniu 3 biegu – mocne opoznienie, a nast szarpniecie
Plany (kiedy to bedzie...)
– klocki EBC
– chip
– BOV turbosmart
– Wydech remus / magnaflow
– lepsze mocowanie silnika
pozdr
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
w Ksiezynie
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
habzimierz napisał(a):zdaje sie, ze <b>fazer</b> ma hawki, ja sam sie przymierzam do EBC czerwonych
RedStuff'y miałem w WRXie który był lżejszy a i tak były takie sobie
<b>misiek</b> jest jeszcze ew zestaw brembo (tarcze + klocki) do mazdy 6, powinien pasowac do MPSa
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
habzimierz napisał(a):<b>misiek</b> jest jeszcze ew zestaw brembo (tarcze + klocki) do mazdy 6, powinien pasowac do MPSa
do 6tki pewnie tak
sam myślałem o hamulcach, znalazłem dyskusję na ten temat w której raczej odradzają zmianę całości (jest brembo do mps'a):
http://www.ozmazdaclub.com/forum/mps-di ... rakes.html
http://www.ozmazdaclub.com/forum/mps-di ... rakes.html
- Od: 13 lut 2009, 13:58
- Posty: 55
- Skąd: Warszawa/Puławy
- Auto: volvo ;)
bart72 napisał(a):sam myślałem o hamulcach, znalazłem dyskusję na ten temat w której raczej odradzają zmianę całości (jest brembo do mps'a):
http://www.ozmazdaclub.com/forum/mps-di ... rakes.html
oni tam piszą o 3 MPS który ma inne hamulce, z tyłu ma mniejsze ale z przodu ma sporo większy zacisk z tego co mi u Jaksy mówili porównujac 6tką
ale pewnie większość uwag będzie miała zastosowanie i do 6tki
Ci co bronią hamulców mazdy mają 6MPS, może faktycznie 3 ma słabsze?
tak na wszelki wypadek, bo pewnie znane:
http://www.mpsgarage.com.au/shop/search ... rakes.html
tak na wszelki wypadek, bo pewnie znane:
http://www.mpsgarage.com.au/shop/search ... rakes.html
- Od: 13 lut 2009, 13:58
- Posty: 55
- Skąd: Warszawa/Puławy
- Auto: volvo ;)
bart72 napisał(a):Ci co bronią hamulców mazdy mają 6MPS, może faktycznie 3 ma słabsze?
to ja widocznie inny wątek czytałem


fazer z habzimierzem sie zabawiają
http://www.youtube.com/watch?v=ISx8SVue ... re=related

- Od: 31 mar 2008, 20:08
- Posty: 68
- Auto: 6MPS
najs, cos sie poprawilo w osiagach?
edit: hah, dopiero zauwazylem ze to sama rurka
tzn bez stozka, tak?
edit: hah, dopiero zauwazylem ze to sama rurka
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
stozek jest miedzy zderzakiem a nadkolem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość